AKS Ekspress Kurir

(14 recenzije korisnika)

Gavrila Principa bb, 15000 Šabac, Srbija

aks-sabac.com
015 600 600
011 404 97 20
office@aks-sabac.com
reklamacije@aks-sabac.com

14 recenzija za AKS Ekspress Kurir

  1. Zoran Pavlovic

    Polomili su mi sadnice koje sam slao iz Nisa u Zrenjanin. Pet dana nisu znali gde su, dok ih konacno nisu nasli u nekom magacinu. Isporucene su POLOMLJENE i jednostavno neupotrebljive. Morao sam coveku da vratim novac jer mi je poslao slike paketa kad je stigo. A kome da se zalim za nanesenu stetu od 2000 dinara!!! NAJGORI SU! NIKAD VISE AKS!

  2. Srđan Zdravković

    Samo jednom sam se presao da posaljem aks-om i nikad vise. Prvi put sam poslao aksom paket i izgubili ga, dve nedelje pratim paket i samo pise status na isporuci. Zvao sam svakog dana dok konacno nije dostavljen posle petnaest dana, za divno cudo neostecen.

  3. Miroslav

    AKS nikako. Slao sam telefone AKS-om prosle godine i ostetili paket. Jedan od dva telefona ogreban i covek trazi pare nazad. Na kraju pristao da mu smanjim cenu za telefon… Strasno kako se ponasaju, kao da su nedodirljivi. Sramota sta se sve u Srbiji radi.

  4. Coby

    Ja sa AKSom nikad problema nisam imao, saljem bar jednom nedeljno pakete. Svaka preporuka za AKS.

  5. Sale 84

    Ja saljem skoro svakog dana, koristio sam aks desetak puta. Kasno su mi isplacivali pare pa sam presao na post ekspres i sa njima nemam nikakav problem.

  6. nenadkg

    U AKS sam potpuno razocaran jer sam novac od paketa cekao zadnji put vise od trideset i pet (35) dana! Samo post ekspres i nema glavobolje

  7. lale83

    Preporuka. Nikakav problem sa aksom, vec pola godine saljem pakete svaki drugi dan.

  8. GuteT

    Dok sam koristio AKS sve je bilo korektno, samo je isplata spora.

  9. banez

    Vise ne saljem aksom. Sa AKS sam slao konstantno godinu dana dok mi nisu izgubili paket sa mobilnim telefonom. Nisu uvazili zalbu i morao sam posle mesec dana da se obratim ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija. Iz njihove sluzbe su kontaktirali AKS pa su na kraju platili odstetu od 5000 dinara koliko je kostao telefon. Najbolje ih je zaobici u sirokom luku…

  10. mile75lo

    Poslao sam paket sa otkupninom kupcu sa limunda i paket stigao odma sutra. A ja sam cekao pare da mi isplate dvadeset dana!!! Zvao sam sto puta za to vreme, i samo kazu da ce da proslede kolegama ili tako neka izmisljotina a ti cekaj od danas do sutra. LOPOVI!!!!

  11. Maksa

    Preko AKSa sam se jednom opeko sa slanjem pouzecem i vise nikad. Za naplatu su mnogo spori tako da je najbolje ako saljete preko AKSa da uplate resite preko ziro racuna.

  12. Jelena

    Razočarenje!

    Nikakva informacija već 4 dana. Za 4 dana jedva 4 puta ostvarom vezu sa operaterom, na mailove niko ne odgovara.

    UŽAS!

  13. Nebojša

    AKS kurirska služba – nikad više. U ponedeljak je kurir AKS kurirske službe (šifra kurira 18593) preuzeo pošiljku u Inđiji, za isporuku u Beograd. Redni broj pošiljke je 92296000025529. Pošiljka je trebala biti isporučena juče, a nije. Onda danas, pa opet nije. Na kraju me zove kupac robe i neprijatan prema meni kaže da više nećemo sarađivati. Ne vredi moje opravdanje i to što sam mu još u ponedeljak prosledio broj pošiljke za praćenje, za njega sam ja kriv i sada tvrdi da neće preuzeti pošiljku i ako mu stigne. Naravno, pozovem AKS, objasnim situaciju, čovek sa kojim sam razgovarao (podsestio me na jednog maloumnog imbecila kojeg sam nekada poznavao), neće ni da čuje da je AKS pogrešio. Kada sam zatražio da mi vrate paket i 490 dinara koje sam dao za obavljanje usluge slanja, a koja nije izvršena, podrugljivo se nasmejao i rekao da ću paket dobiti, ali da na novac mogu da zaboravim. Ja ne mogu da verujem, evo pišem ovo pod utiskom, kao da sam razgovarao sa gorilom iz Zoo vrta, a ne sa nekim na funkciji Key Account Managera. Ako sam ja ni kriv ni dužan, preuzeo na sebe trošak robe u vrednosti od 3800 dinara + troškove goriva od Inđije do Beograda, da ne bih izgubio kupca i eventulano bio na lošem glasu, mogao je i AKS 490 dinara. Nikad više AKS

  14. Martina

    Jako neozbiljno. Posto nisu isporucili paket na vreme, decko kome je bio paket upucen odbio je posiljku jer je to bio poklon za rodjendan a paket je kasnio. Aks mi je paket vratio tek posle mesec dana, a kutija je bila zguzvana sa svih strana. Sva sreca pa sam sadrzaj u kutiji dodatno obezbedila stiroporom, ali da je bilo nesto osetljivije u pitanju, ni to ne bi pomoglo. Ocaj!

Dodaj recenziju

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *