City Express

(243 рецензије корисника)

Svetog Save 36, Surčin, Srbija

Telefon: +381 11 30 93 000
Fax: +381 11 30 93 022
e-mail: info@cityexpress.rs
web: cityexpress.rs

243 рецензије за City Express

  1. Snežana Đ.

    Koristim isključivo City Express i nisam imala problema sa njima. Već dve ipo godine poslujem i šaljem pakete bez ikakvih problema. Preporučujem saradnju.

  2. Guja981

    Sve korektno svaki put. Nemam zamerki za sada.

  3. Apostolović

    Ranije su bili prosek. Sad su iznad proseka. Ima mesta za poboljšanje ali sam u glavnom zadovoljan.

  4. SaleNP

    Ja sam City Express koristio samo dva puta i oba puta mi je posiljka kasnila. Prvi put ceo dan kasnije, a drugi put umesto ujutru dostavljena mi je posiljka tek u 4 sata popodne.

  5. Chimera

    Najgori ubedljivo! Em sto lazu da su bili na adresi, em sto se desava vec peti put da paket po pet dana stoji u magacinu jer nemaju kurira ili im “nije usput“ da donesu. Pritom zivim u centru. Izgovor za sve im je nemamo kurira, pa platite pa cete imati!!! I call centar ocajan!

  6. Бранислав Оморац

    Пошиљка је 29.01 била “на испоруци“, да би касније тог дана објавили да није испоручена “због недостатка времена“. Наредног дана, пошиљка није достављена и није било ажурирања стања пошиљке. На телефон где се “може“ проверити статус пошиљке апсолутно се нико не одазива. Врло лоше искуство.

  7. Željko

    Najgora kurirska služba ikada! Čekao sam paket 5 dana! Naplatili mi poštarinu od 700 dinara za paket od 200 grama! Kurir nekulturan i bezobrazan. Nikakav račun ništa. Kombi im je u stanju raspadanja!

  8. ilija

    Neozbiljni I netacni, mnogo losa kurirska sluzba. nikad vise necu nista da narucim preko njih.

  9. Bojan

    Ovo je ubedljivo naj gora služba. Svaki put kada sam sa njima slao pošiljke ima problema, u vremenu isporuke, moram negde da ih čekam jer ne mogu da dođu do adrese jer nemaju vremena. Sada pošiljka luta Srbijom pet dana i dva dana luta u reonu. Zovem po ceo dan i molim se Bogu da se neko javi o ništa.
    Na kraju kad se jave i iznesemo svoje kritike kažu ako vam ne odgovara da posle sedam dana uzmete paket vi ga vratite. Kome da ga vratim ja ga poslao svojima kući.
    Ovuj kurirskoj službi treba zabraniti rad.

  10. Nataša

    Ne zaslužuju ni pola zvedice kao ocenu. Uz poruku na viberu da pošiljku očekujem u toku dana. ne postoji broj kurira da nazovem i dogovorim se jer je prosto nemoguće da celog dana sedim kući i čekam isporuku. Niški call centar je ili zauzet ili odbija pozive. Kurir se javi kad stigne ispred kuće i ukoliko niste kući odbija svaki mogući predlog već insistira da idete po pošiljku u magacin koji je van grada

  11. Dragica

    Katastrofa … nema gore sluzbe

  12. Dragica

    jako ste mudri ?????? ne moze bez zvezdice da se posalje … zasluzujete minus a ne zvezdicu

    • Brza Pošta

      Poštovana Dragice,
      Hvala Vam na komentaru. Sajt BrzaPošta.rs nije u nikakvoj vezi sa bilo kojom kurirskom službom. Naš sajt je stvoren sa ciljem da informiše potrošače o uslugama kurirskih službi. Sistem ocenjivanja zvezdicama je jednostavan i opšte prihvaćen na internetu pa smo ga i ovde upotrebili kao indikator kvaliteta usluga.
      Svako dobro!

      Tim BrzaPosta.rs

  13. Jovan

    Ma kakvi, njihove usluge koristiti samo ako vam je nebitno vreme isporuke, da li ce sutra, da li ce za 5 dana da isporuce… Dobro su se ogradili na sajtu da ne garantuju, onda mogu da rade sta hoce. Nemamo pametnija posla nego da blejimo i cekamo da se jave

  14. Mika

    Izbegavati u sirokom luku pomenutu kurirsku sluzbu.Neprofesionalni, ne javljaju se na oba broja u Beogradu,ne dostavljaju ni posle 7 dana od dana kada im je stiglo u magacin u Nis.Na telefone u Nisu ili im je zauzeto ili odbijaju pozive.Jos cekam posiljku i po recenzijama sto ovde, sto na drugim mestima u ko zna kakvom stanju ce mi posiljka i stici, ako je docekam.Uzas!

  15. Daca

    Na paket sam cekao oko 15 dana. Prvo im je trebalo 7 dana da me obaveste da imam paket.Onda da ce biti isporucen sutradan. Poruku salju na Viber. Narednih 5-6 dana niko se ne javlja. Tek se 7 dan javio kurir i dostavio paket. Ukupno 2 nedelje. Po „trakingu“ paket je sve vreme bio u magacinu. Bilo je jos negativnih iskustava sa njima…ZA IZBEGAVANJE

  16. Mirjana

    Žao mi je što sam morala da stavim i ovu jednu zvezdicu. Krajnje neprofesionalno. Ne javljaju se na telefon satima. Na kraju kažu da je pošiljka koja je trebalo da stigne danas u magacinu, stići će za NEKOLIKO dana, osim ako ne želim u skladište u Surčinu po nju.

  17. A

    Užas! Pošiljka stoji u magacinu 5 dana bez razloga. Ne znam zašto Zara sarađuje sa njima ali znam da vise neću poručivati dok ne promene kurirsku službu.

  18. Dejan

    Postovani,
    Izuzetno sam zadovoljan saradnjom sa Vama. U stanju ste da ispostujete svaki normalan predlog i dogovor. Momci koji rade u dostavi su izuzetno ljubazni i uvidjajni.
    Srdacan pozdrav

  19. Nikola

    Radim tu kao crnac, gledao sam tu razne vrste verbalnog zlostavljanja, ne bih nikom preporucio da preko njih salje postu, a kamoli da tu radi

  20. DARKO

    Roba narucena pre pet dana jos stigla nije uzas!!! Kada zovete ne javlja se niko,necu vise robu porucivati od prodavaca koji saradjuju sa njima,dobio sam poruku da ce roba stici 11.12.2019 od 8-16h.Toliko o tome koliko su azurni.

  21. Slobodan

    Ovi city express ne mogu biti gori nijednu

  22. Vera

    Firma koja ne postuje rokove koje je sama zadala – niti paket bude isporucen za 24h (ni 2 ni 3 dana od sledeceg radnog dana…) niti odgovara na mejl reklamaciju (citirano sa sajta Odgovor ćete dobiti u najkraćem mogućem roku, a ne kasnije od 24 časa.). Stupiti u kontakt sa call centrom – igra sa slobodnim vremenom jer po vise od 20 min u vise navrata (toliko sam mogla da izdvojim u jednom cekanju) u razlicito vreme nisam docekala. Rec je inace o isporuci u okviru Beograda: Novi Beograd – Vozdovac.

  23. Ivona

    Uzas uzasa! Potpuno neprofesionalno. Nikad vise porucivati nesto necu ukoliko se salje preko njih. Post Express je za njih velemajstor. Ovi su uzasni. Call centar ne postoji, kurir krajnje neljubazan. Na posiljku se ceka vekovima. Jeza jedna!

  24. Damir

    Najgora brza posta, zaobilaziti je u sirokom luku. Neljubazni, neprofesionalni, posiljke uvek kasne 2 dana. I jedna zvezdica je mnogo.

  25. Katarina

    Najgori ubedljivo.Niti su mi dostavili br paketa da mogu da pratim,ne javljaju se na telefon satima.Njih treba zabraniti!

  26. Ivan

    Roba kasni vec treci dan. Navodno stoji u magacinu. Na telefon se ne javljaju.

  27. Bojana Kalajdzic

    Izuzetno sam zadovoljna call centrom i isporukom. Kad god sam imala problem oko menjanja adrese posiljke, uvek su mi izasli u susret. Veoma su prijatni i strpljivi. Mozes se dogovoriti sa njima lepo.

  28. bymax

    12 dana roba stoji u magacinu bez razloga.

  29. Zorica

    Ocena je 0. za City express ,uopšte nisu pokušali dostavu na adresu,nigde poruke,poziva od njih.A na „prati pošiljku“ piše da je primalac odsutan.Ma nemoj,a ceo dan ima neko kući.Užas su.A naravno da nema telefona na koji će se neko javiti.

  30. Milovan Zujevic

    Treba Vam zabraniti rad jer ste najveci lazovska firma Na svetu. Ne jaljate se Na telefon a I kad se javite date gomila laznih obecanja a posiljka ne stigne. Cekam posilku od 12.12.2019. Tehnomanija kod koje sam kupio opremu za kuhinju I koja saradjuje sa vama, treba takodje da bude zatvorena jer platite im preko 1000 eura pere ruke od svega, mesto da da prati isporuku upucuje Vas Na City express kao da ste Vi kod Citija kupili opremu 10 dana se jurim sa vama I nista.
    Gde je stamps I TV da Vas raskrinka I zatvoru. Vasi sajtovi za pracenje posiljke su ne upotrebljivi. Sramota!!!
    Posto ste Vi koliko shvatam franciza svetske kompanije napisacu im mail I traziti da Vas zatvore jer brukate svetsko ime. Uspu tehnomaniju I Vas tuzicu sudu jer zbog neblagovremene isporuke moja porodici tripi. Zivimo bez kuhinje a montere za montazu iste Pomerania smo dva puta…. ko zna kada cemo doci Na red ponovo. Mozda Posle nove godine..

  31. Vladimir

    Neuspela dostava jer nisam bio na adresi, onda posle 20 poziva dođemo do toga da nisu ni stigli da donesu zbog gužve. Kada donesu ne mogu da izađu iz kombija jer će zakrčiti celu ulicu, i ponovo odloženo.

    Eplog IZGUBLJENA POŠILJKA

  32. Slobodan

    Jednom recju SRAMOTA , em se niko ne javlja na telefon em niko ne isporucuje posiljke ! Treba vas zabraniti !

  33. Petar Maricic

    Jednom recju, katastrofa! Robu cekam 25 dana od dana kada kurir nije mogao da se popne da mi uruci robu. U medjuvremenu se niko ne javlja na telefon!

  34. Vanja

    Paket koji cekam vec 20 dana mi nije isporucen, kurir neotesan, neprofesionalan I krajnje drzak.
    Trenutno mi se niko ne javlja, ni u call centru, ni kurir.
    Paket je trenutno izgubljen.

  35. Aleksandra

    Ocena za vas je 0,jako bezobrazni i nista ne postujete. Narucila sam preko Zare 25.12.2019 neke stvari vi ste to pokupili 3.1.2020, da bi mi stigla poruka 9.1.2020 da ce porudzbina u toku dana biti isporucena, naravno nije isporucena niti me je iko kontaktirao, 10.1 zovem servis za zalbe gde me ubedjuju da nije isporuceno zato sto stoji da je adresa u starom gradu i da ne postoji, iako sam navela da je u pitanju vozdovac sto sam i proverila posle u mejlu, posle sam pokusala jos 5 puta da ih dobijem ali naravno da niko nije hteo da mi se javi ali je zato kurir napisao da je nepoznati posiljalac i vratio posuljku u magacin pritom da me taj kurir ni jedanput nije pozvao. A ovo nije prvi put da se ovako nesto desava pritom sam tu posiljku unapred platila a dostava od 450 dinara nije ni malo jeftina da bi se neko ovako ponasao.

  36. Petar Lazic

    Postovani

    Vazna posiljka – pismo, barkod – 91916952 koje sam poslao 15. 01. 2020 preko vase kuriske sluzbe jos uvek nije stigla na odrediste! U pismu su se nalazila dokumenta za regulisanje bolovanja i produzenja vaznosti zdravstvene knjizice osobe koja se nalazi na lecenju, a na bolovanje smo izgubili pravo zbog kasnjenja.Od jutros uporno pokusavam da saznam staus posiljke preko vasih servisa na koje niko ne odgovara a operateri me uporno prebacuju na iste.
    Zalicu se svim nadleznim organima zbog stete koja nam je pricinjena i pokrenucu tuzbu za nadoknadu materijane stete i placanje bolnickog lecenja.
    Takodje prilikom predaje pisma vasa ekspozitura bila je otkljucana bez i ikakvog nadzora a sluzbenicu sam cekao sam u prostoriji skoro pet minuta!
    Do sada sam saradjivao sa vasom kucom uglavnom korektno ali posle ovog HOROR iskustva nikada vise.
    Ovo cu takodje objaviti na svim mogucim dostupnim mrezama!

    Petar Lazic

  37. Mila

    Za sada mogu da dam samo negativnu ocenu! Ne zasluzuju ni jednu zvezdicu.
    Pokupili su paket 21.01. i jos ga nisam dobila. U linku za pracenje stoji da je posiljka preuzeta i nista vise od informacija, tako da pojma nemam kada cu je dobiti!!! Pri tom, u pitanju je NBG, a neka zabit. Na telefon se, naravno, niko ne javlja!

  38. Dragana

    Najsramotnija kurirska sluzba. Treba vas zatvoriti i to zbog kurira koji nemaju osnovno kucno vaspitanje a o konverzaviji da ne pricam- misaona imenica za njih. Uzas

  39. Prs Lee

    sramota.
    poslao sam paket izricito naglasivsi da je preuzimanje posle 15h jer je primalac na poslu do tad. paket je trenutno u surcinu za licno preuzimanje. ponovna dostava moguca sutra a pitanje je dal ce ponovo doci kad njima odgovara, sledeca opcija je da mi se vrati o mom trosku ili da dodjem licno da je pokupim samo zato sto vozacu nije odgovaralo da dodje u naznaceno vreme.
    vise bi mi se isplatilo i brze bi obavio da sam je licno nosio iz ns do zemuna. izgubio sam dva dana i novac i dalje nisam obavio ono za sta ste placeni i sta je dogovoreno.
    nepotizam na delu. treba vam oduzeti dozvolu za rad, krajnji neprofesionalizam. za izbegavati vase „usluge“

  40. Statebriga

    City express…Reklamirate se kao kurirska sluzba koja isporucije paket za 24 h hahaha sramote jedne! Poslah paket pre nego sto ovde procitah komentare pa se nadala jadna da postoji ber neko od svih tih sramotnih kurirskih sluzbi koje takodje rade po istom principu..” lazemo vas jer nam se moze”…uzmu paket, setaju ga tamo-amo, i prava ce biti sreca ako posle xxxxx dana zavrsi na adresi jer je primalac napokon dostupan…Neprofesionalna bagro!

  41. Jasmin

    Da mogu dao bih 0 zvezdica! Posiljka iz Novog Sada do Beograda stize preko nedelju dana (a receno je da stize za jedan). 5 dana stoji u magacinu u Beogradu i ocigledno imaju isporuke samo jednom dnevno jer ako ujutru po prvom utovaru ne stave Vasu posiljku sigurno je ne dobijate taj dan. Na kraju sam sam otisao do magacina po posiljku. Smesno i jadno! Najgora kurirska sluzba sigurno! Izbegavajte u sirokom luku!

  42. Zorica

    Ne postoje reči kojima bih opisala ovu firmu, a da ne budem cenzurisana, Najgora firma, zaobilaziti ih u širokom luku. Reklamacije se ne mogu dobiti jer se niko ne javlja. Cak ni na direktnom broju reklamacija (011/3093044 i 011/3093029).

  43. marko jankovic

    pocrkali dabogda

  44. Neprofesionalizam

    Ocajna kurirska sluzba! Sad sam ih koristila i to bi bilo to. Vec 10 dana paketa nema nigde, niko ne daje nikakve informacije, a kada sam ih dobila da vidim o cemu se radi, receno mi je da ne mogu da lociraju paket u magacinu(?! u njihovom magacinu, i to posle 10 dana… Bravo!). Samo se vi uredno reklamirajte da dostavljate za 24h, svaka cast!

  45. Zeljko

    Prava katastrofa, tri puta zaredom nisam preko nih dobio paket, svaki put laz da nikog nije bilo na adresi, kol centar evo 45 minuta zovem i naravno se niko ne javlja, pa odustajem. Digne mi se kosa na glavi kada vidim da preko njih nesto treba da dobijem. Ne znam kako neko preko njih salje bilo sta. Trazicu od posiljaoca da me ne maltretiraju vise sa njima, a mozda bi ih trebalo prijaviti i sluzbi za zastitu potrosaca. Ocena je nula.

  46. marija

    Realna ocena 0. Kurir vas ne zove, nego vas cimne da zvoni jednom i onda prekida vezu. Nakon toga ga je nemoguce dobiti. Call centar u proseku cekate 20 – 30 minuta. Isporuku najavljaju za sledeci dan i tako evo vec 3 puta. Isporuka za 24h traje uglavnom oko 10 dana. Jako neprofesionalni, neorganizovani, katastrofa. Sve u svemu preko njih vise nista necu slati niti primati isporuke. Prijava zastiti potrosaca.

  47. Dusan

    12 dana cekali paket. Sramota! Izmisljaju da ne rade mostovi u Beogradu, cekanje na telefonskoj liniji po sat vremena. Uzas! Za izbegavanje.

  48. Sofija

    Po ko zna koji put, ne stiže mi obaveštenje da će doći kurir sa paketom već me zove. Stiglo je kada sam već preuzela paket.
    Kurir je bio za pohvalu za ljubaznost.

  49. Predrag

    Loše,veoma loše. Doneo mi je isporuku ali navodno nema da vrati kusur, i na veoma drzak način ju je vratio. Na moju intervenciju , pošiljku je sutradan doneo i ponovo nije imao kusur. Nekako smo zavtšili sa novcem i vozač je otišao, da bi me zvao telefonom i rekao da mu dugujem još 500 dinara. Bez reči sam i to učinio. penzioner sam i ne mogu da izlazim.

  50. Maja

    Živim u selu gde nema signala, kurir valjda zna pa je pozvao par puta, što za aks i beks ne mogu reći. Sad u vreme epidemije su super, u ranim jutarnjim časovima su mi doneli paket, najljubaznije se ponašaju.

  51. Vuk

    Od 31.03 posiljka stoji u magacinu i dalje je nisam dobio. Najduze sto sam bio na cekanju je bilo 45 min i idalje se niko nije javio na broj. Horor

  52. Bezobrazluk

    Poštarina je plaćena 540 dinara na pošiljku vrednosti 1.000 dinara. Sramota je podizati cenu usluga tokom vanrednog stanja,a volela bih da znam da li je zakonito. Jedna velika nula!

  53. Dragan

    Najgori

  54. Iva

    Kurir koji zove u 12;33, iste sekunde mi prekida pozov i posle minut kaze da je prosao!! Ubedljivo najgori!

  55. Kristina

    Ubedljivo najgori!!!!! Zaposleni drski, bezobrazni, treba da ih jurim po lokalima u komšiluku gde mi ostavljaju pakete, jer im je mrsko doći na adresu, zato što je je paket već plaćen, pa ih baš briga, jurite paket ako ga hoćete. Još se i svadjaju! Užas!!!! Zaslužuju 0.

  56. Danijela

    Sramota, nece da mi donesu placenu i porucenu robu na moju adresu, sta oni izigravaju a dobijaju platu,ja sa decom treba da trazim gde je njima zgidno da ostave, osim toga drski i bezobrazni. Najgori, prava sramota!!!!

  57. Tijana

    Da li ste vi ljudi realni?
    Kupila sam racunar u velikoj vrednosti za potrebe posla u Tehnomaniji. Otisla sam licno do radnje u Novom Sadu i videla da su neki od delova kod njih. Sutradan mi je stigla poruka na Viberu kako mi stize posiljka taj dan, tj juce. Evo, dan kasnije, jos uvek nista. Da ne govorim kako nisam u mogucnosti da pratim posiljku! Postaracu se da neko odgovara ako moj posao bude trpeo zbog Vas!

  58. Marki

    City Expresss he odlicna kurirska služba. 10/10.

  59. Vuk

    Ja sam narucio izuzetno meni bitnu i novcano vrednu robu jos u petak, danas je utorak, posiljka nije ni poslata, tako pise. Zvao sam ih 10puta, ni 1 se niko nije javio, zvao sam city express i u gradu iz kog mi se salje posiljka, zvonilo je pa je prekinut poziv. Meni nije jasno kako su ovi idioti jos uvek u poslu. Narucivao sam telefon, sat iz inostranstva, sve mi je stizalo bez problema i bez i jedne ogrebotine, telefon sutradan a sat malo duze normalno, ali nikad u zivotu nisam imao ovakvo iskustvo kao sa ovim moronima. Moj savet je da ih izbegavate u najjsirem mogucem luku.

  60. djordje

    NAJGORI; ČEKAM 29 dana !!!!!!!!!VEROVALI ILI NE……….

  61. Jovana

    City express je NAJGORA kurirska sluzba sa kojom sam poslovala!!!Kurir ni ne dodje na kucnu adresu nego jednostavno zavede u sistem da je bio na adresi!!!Ne javljaju se na call centre,ne odgovaraju na mailove!
    Ceka ih jedna fina tuzba!
    Nemojte slucajno da korostiti City Express nikada ako imate mogucnost da birate!!!!

  62. Danijela

    Neverovatno losa sluzba!Najgori preko kojih sam primala pakete. Kurir nikada ne pozove, nego vrati paket posiljaocu ili u skladiste. Steta sto mora da se stavi zvezdica, ne zasluzuju ni tu jednu. Samo negativno o njima!

  63. Milan

    Vec 5 dana paket stoji u magacinu, kada ce stici ne znaju nista.

  64. Marko

    Mozda je jedino gori Aks

  65. Nidza

    Ma da li je moguce da ovakva sluzba uopste ima dozvolu za rad? Ovo je tragedija. Niti ima posiljke, niti se neko javlja da obrazlozi razlog kasnjenja. Ovo je sramota! Onda se jave posle hiljaditog puta i kazu otisao je kurir u tom smeru i naravno ponovo posiljke nema. pih! treba uvesti penale za neazurnost, ako se vec dere na cenama dostave. Nisu ni drugi nista specijalno, ali ovi su ubedljivo najgore iskustvo koje sam imao sa kurirskim sluzbama. Neka im se oduzme dozvola, ako vec nisu sposobni da posao obavljaju iole kako treba. NULA KAO VRATA!!!!!!!

  66. ljiljana

    Vec 6 dana link za pracenje posiljne ni aktivan nije. U call centru se danima niko ne javlja. Novac mi je skinut, a ne znam da li cu ikada dobiti posiljku…. Uzas!!!!!!

  67. Nevena

    Od 15.04 cekam isporuku, danas je 05.05, stvarno je svaki dalji komentar suvisan..

  68. Ivan

    Najgori… Nekoliko puta obaveste ujutru da stižu u toku dana i ceo dan se izgubi čekaju i još ne dođu jer im nije usput.

  69. Biljana

    Najgori su. Ni jednu zvezdicu ne bih stavila. Proveravajte napisane težine paketa jer su netacne. Paket od 200g napisali su 1,9kg i naplatili duplo, a vozac ne vraca ni kusur.
    Nisam jedini slucaj. Proveravajte posiljke. Takodje, napisala sam reklamaciju iz principa i tražila povrat novca i niko se nije javio a prošlo je 10 dana.

  70. MrPET

    To je kriminalna organizacija.
    Upozoravam sve velike korisnike da obrate pažnju na fakture.
    Naplačuju kao dostavljeno: izgubljene pakete, nedostavljene pakete, po ugovoru „danas za sutra“ naplate pakete dostavljene posle 7, 10, 15 ili 20 dana, svejedno im je.
    Taj dodatak za gorivo, koji naplaćuju, treba prijaviti inspekciji, da li je uopšte po zakonu.
    Izbrisali su mi iz baze podataka nekoliko izgubljenih paketa, kao, nemaju oni pojma, itd.
    O ponošanju njihovih kurira, ne treba trošiti vreme, zar ne? Ne znaju reći dobar dan, kamoli persirati strankama. Zovu ljude da izlaze pred zgrade, što nije dostava na vrata,…
    Trebamo ih isterati iz zemlje. A Post Austria im vlasnik. Cccc

  71. Akoš

    Poručio nešto, kurir me zove posle par dana kaže imam 2 paketa, ja mu objasnim da očekujem samo jedan paket a on odmah prekine vezu. Kurir vrati paket pošiljaocu. Istu stvar poručim opet 24. aprila…posle 10 dana još uvek čekam da mi stigne paket…Na mejl ne odgovaraju, a preko telefona je nemoguće ih kontaktirati. Ako vama treba nešto hitno izbegavajte saradnju sa njima…

  72. Marija

    Užas živi!! Pošiljka ne stiže, u skladištu je. Na mejlove ne odgovaraju, a telefon ni da napomenem. Neverovatno je da ovakvi ljudi mogu da imaju firmu i posluju.

  73. Ivana

    Čekam važnu pošiljku koja je preuzeta 14.04. Niko se ne javlja u Call servisu. Apsolutno razumem vanrednu situaciju i nije problem kašnjenje, koliko ovo ignorisanje poziva, mejlova. Stvarno sramota. Da mogu, nulu bih dala

  74. Milos

    Jako sam razocaran, najgora kurirska sluzba…

  75. Dragana

    Jako losa saradnja i iskustvo. Toliko neprofesionalno, da se paketi toliko dugo cekaju i kada ih zovete NIKO se nejavlja.Ocena 0

  76. Sladjana

    Pridruzujem se vecini glasova sa veoma niskom ocenom.Razmisljam ozbiljno da pokrenem inspekciju rada, ili da unajmim advokata. Sredstvo za obavljanje posla cekam vec 7 dana, a kao sto vidim posiljka stoji u magacinu. Call centar agent transferuje poziv na liniju koja se odmah prekine.

  77. Dragana

    Neozbiljni, neodgovorni i jednom recju NULA

  78. Djura Stari

    Najgore iskustvo. Dobio sam obavestenje proslog ponedeljaka da ce biti dostavljen paket izmedju 8-16h. Cekao sam ceo dan I nista. Javio se kurir u subotu i bez obavestenja dosao na adresu. Posto nisam mogao cekati celu nedelju kuci, rekao sam mu da cu biti za 20 minute. Nestao bez traga I glasa. Centrala ne zna nista; Niski centar nista. Ovo je uzasno iskustvo. Sto dalje od ovih prevariti.

  79. Milica

    Najgora kurirska sluzba! Najave pošiljku i par sati kasnije pošalju kako paket nije isporučen jer nikoga nije bilo na adresi, i tako danima već. Niko me nije pozvao na mobilni niti zvonio na moja vrata, strašno neprofesionalno. Na telefon ih je nemoguće dobiti, zovem već 5 dana svaki dan, čekam po 20 minuta da me uključe i ništa. SVE NAJGORE!

  80. Marija

    Apsolutno sve sto pise u ostalim recenzijama je tacno! Neprofesionalni, neljubazni, cista 0…

  81. Ljubisa

    Bruka i sramota ove pod hitno treba zatvoriti posiljka kasni po pet dana a kuriri naplacuju i od posiljaoca i od primaoca kradu maximalno

  82. Jelena Katić

    Najgora kurirska sluzba u zemlji

  83. Vasa

    Steta sto nema nula za ocenu. Ovakvu ekipu kretena u jednoj kurirskoj sluzbi nije lako sakupiti…Drski, bezobrazni, dve nedelje ne isporucuju paket, satima se ceka da bi se neko udostojio da se javi na telefon, onda te prebacuju na reklamacije, nemaju pojma ni o cemu…nemas kome da se zalis. UZAS! NULA!

  84. Blaža

    Čekam 5 dan isporuku koja je naravno plaćena unapred. Call centar nije moguće dobiti, na mejl niko neodgovara, pošiljku ne mogu da pratim na sajtu – piše – „uneta je u sistem“, šta znači taj pojam??? Naručio sam robu preko Emmi-ja (Tehnomanija). Neprofesionalnost je njihovo srednje ide..

  85. Мана

    Најгора курирска служба!!!!

  86. Jelena

    6.5. je preuzeta posiljka iz Bg za NS, danas je 14.5. i nista.Ne javlja se niko na telefone.Neverovatne frustracije izazivate u ljudima. Brza posta koje je sporija od spore, ali zato mnogo skuplja-to moze da vam bude slogan.

  87. Dejan

    Poručio biljke i zemlju. Zemlju nisu uspeli da pokvare, toliko retardirani nisu, ali su zato biljke polomljene i istumbane, da li će uspeti, boga pitaj. Isporuku ne najavljuju, kusur ne vraćaju, ne postoji ni priznanica. Poslovanje u ovoj zemlji pre 6 vekova je bilo ozbiljnije nego danas.

  88. Boban

    Dno samog dna, užas, treba ih zatvoriti…
    Žao mi zvezdice…

  89. Zora

    Obezbedite minus zvezdice. Najgora kurirska služba ikada. Čekam paket od 6.5., stoji u skladištu na ugovaranju. Zovem 7 dana i šaljem mailove, na mailove ne odgovaraju, a kada zovem uvek kažu – proledićemo kolegama, i NIŠTA se ne desi.

  90. Deki

    Najgora kurirska sluzba. Cekala sam paket mesec i po dana. Paket je poslat sa jedne adrese na drugu u Beogradu. Služba se nikad ne javlja. Zvali su da donesu paket za prvi maj i nisu se pojavili. Ne penju se u zgradu, nego se vise stanara spusta do njih.

  91. Jelena Ilić

    Najgora kurirska služba ikada, isporuku čekam od 22.04.2020 Navodno su pokušali isporuku 23.04-što nije tačno i napisali primalac nepoznat. Ja do danas nisam dobila svoj paket . Na njihovom call centru se čeka po sat vremena i nikakvu konkretnu informaciju ne mogu da dobijem, osim da je paket u magacinu.Iskustvo katastrofalno.

  92. Sasha

    Najgora kurirska sluzba ikada!!!!!!!! Cekam paket porucen 03.05. iz Tehnomanije. City Express ga je uneo u sistem 12.05. Od tada apsolutno nista… Danima sam ih pokusavao dobiti na telefon, uspeo tek juce i kazu da oni sad imaju preko 150 hiljada paketa, pa ce se sad vala cekati na isporuku… Kazu da se zalim Tehnomaniji, a oni prebacuju na City Express…
    Online kupovina u Srbiji je jedan tako tuzan pojam……

  93. МИРЈАНА КОВАЧЕВИЋ

    Мени је City Express био сваки пут екстра.Увек молим да ми донесу раније у току дана и они стигну.Сада су ми се јављали 4-5 пута момци, давали бројеве, донели за пет минута.

  94. Srdjan

    Call centar ne radi očigledno,ne možeš dobiti uspostavu poziva,u nedelju online poručio u fashion and friends ,mail stigao u ponedeljak isporučeno,evo petak još ništa,u sto kraćem roku biće,sutra malo vidim,nije više vanredno stanje,pa da čovek ima razumevanja,zvao sam radnju da kažem da još nema paketa,vidim da neki čekaju i po mesec dana,ovo je krajnji bezobrazluk,inače posto ne radi tržni centar Promenada u NS ,ne bi ni narucivao online ,ovo je dno dna,zatvoriti katanac!

  95. Dusan

    20.05. Poslat paket, 22.05. nije stigao pise u magacinu na pracenju, call centar cekao 4 puta po 10min niko se ne javlja.peske bi otisao i vratio se, da mogu skinuo bi na nula zvezdica, zadnji put preko njih to je sigurno.

  96. Milena

    Katastrofa. Mesec dana dana cekam pakete. Sramota. Ne javljaju se na call centru, lokal za reklamacije, a ako se javi operater, brzinom svetlosti vas prebaci na drugi lokal, da nemate vremena ni da objasnite i kazete sta vam treba. Ne odgovaraju na mail-ove, iako naznace da se odgovor ne ceka duze od 24h. Katastrofa i uzas.

  97. Petar Petrovic Njegos

    Dno dna, da ste u nekoj pravnoj drzavi, davno bi bankrotirali od kazni koje bi placali.
    20 dana mi ne isporucujete posiljku.
    Totalni neprofesionalizam vas i svih vasih klijenata koji vas angazuju.
    Meni ne biste bacili ni smece do kontejnera!

  98. Aleksandar

    Neprofesionalni, neodgovorni, nestaju pošiljke!!!! Sram vas bilo!!!! Na reklamacije niko ne odgovara kao ni na telefon!!!!

  99. Dragana

    City express-Šteta da nema 0 za ocenu. Osim kašnjenja , oni duplo naplacuju već zaračunatu pošiljku. ne reaguju na reklamacije, odnosno prav se da ih nisu dobili, i vrlo su neprofesionalni. trebalo bi nekako sankcionisati bahate firme.

  100. MIlos

    Najgora kurirska sluzba ikada. Nemoguce ih je kontaktirati pisanim putem , na telefonski poziv se ceka 45 min, daju lazne informacije. Drze pakete preko mesec dana i na kraju traze da sami odete do njivog skladista gde vam kazu da ne mogu da NADJU paket i da dodjete sutra.
    Sramno ponasanje, nezasluzuju ni ovu jednu zvezdicu

  101. Milos

    Kasne 10 dana sa isporukom, onda 10-ti dan ako se jednom ne javite na telefon napišu da pošaljilac nije kod kuće, ne pošalju SMS da se najave. Na telefon se ne javljaju nikad. Najgora usluga ove vrste. DExpress je poslao isporuku na vreme i najavili su se SMSom, zaobiđite ove i koristite njih.

  102. Ivan

    Kad bih mogao da bih im 0 zvezdica. Ne javljaju se na telefone i kad ih dobijem samo prebacuju pozive. Ukrali su paket i sad se ne javljaju na telefon. 40 dana stoji paket kod njih i ni jednom nisu pokušali dostavu. Sramotna usluga

  103. Milica

    KATASTROFA !!! Ne odgovaraju na mejl, na poziv, kurir zavede da je bio na adresi a niti je dolazio niti je zvao na telefon… Kakvi sve ludaci imaju firmu ovo je necuveno …. sokirana sam

  104. Milos

    Da li je neko dobio posiljku preko ove kurirske sluzbe u poslednjih mesec dana?
    Posto moja kasni vec vise od 15 dana.

  105. Milan

    Sedeti kod kuće, čekati paket što doći neće….
    Najgori su.
    Lažu da su pokušali isporuku a da je primalac odsuta.
    Ni ne pokušavaju proveru pre isporuke.
    Ne javlja se niko na telefon.
    Ne odgovaraju na email (još im je jedno sanduče prepunjeno – očigledno ni ne čitaju)
    Treba ih izbegavati pod svaku cenu.
    Neko je pre mene napiso da bi trebalo da postoji i ocena NULA, da bi se za ovu uslugu mogla dati prava ocena.

  106. Milanko

    da postoji 0 stavio bih tu ocenu.neprofesionalnost, sedam dana im treba za 13 km iz Pančeva do Beograda i pri tom izgube paket da ne znaju gde je,uopšte ne bi bio problem da nije unapred plaćen i paket i poštarina,drugačije bi ga verovatno doneli na vreme,a kad zovneš call centar da vidiš šta je sa pošiljkom čekaš 01,30h da se javi operater koji nema pojma..Sledi im prijava udruženju za zaštitu potrošača.

  107. Milan

    DANAS JOŠ JEDNA LAŽ
    Posle celog dana čekanja kod kuće, saznao sam da sam bio odsutan (tako piše na stranic za praćenje pošiljke).
    Mislim da bi ovima trebalo zabraniti rad.

  108. Zvoncicq

    Ja ne znam da li je nekome dostavljen paket poslednjih 10-15 dana, ovo je dno dna, nije mi jasno sta se desava, prvo kasne, drugo dobijem informaciju da je posiljka u magacinu, da su u guzvi i da ce je dostaviti za dan-dva, zatim se niko ne javlja na sluzbu za inormacije i reklamacije, i onda od operaterke dobijem informaciju o nepostojanju paketa. Ne znam kako jos uvek rade pored svih ovih zalbi i iskustva. Strasno! Nameravam da ih prijavim svim moguci
    sluzbama i inspekcijama.
    I da ocena je -10.

  109. Smiljana

    Roba narucena 30.04., U skladiste City Expressa je usla 9.maja, danas je 9,jun i roba mi nije isporucena, nemoguce ih je kontaktirati, ne odgovaraju na mailove, i u mom slucaju za jedan datum pise da su pokušali isporuku a da je primalac odsutan.
    Neodgovorni su jako…
    Ne znam da li je ikome posiljka kasnila mesec dana i jace …

  110. Lala

    Blago receno – katastrofa –
    Posiljke po 15 – 20 dana drza u magacinu,a onda ih delimicno isporucuju, ukoliko nisu unistene.
    Nadohnadu za unisteno zaboravi, nemoj ni pitati.
    Sto se tice operatera, mozda se i jave,ali kada ????
    Ma ako mozete zaobidjite ih

  111. Marko

    „01.06.2020 15:18:34 CE Beograd: Preuzeto“ , a danas je 09.06.2020. roba jos uvek nije isporucena! Minus beskonacno!

  112. Zlatko PEtrovic

    da moze nula bilo bi nula… vec 9 dana cekam isporuku iz VIPA,i to ugovora i uredjaja… vec 3 dana vracaju posiljku u skladiste… Sramota.. VIP-ovi ljudi pokusavaju da ih kontaktiraju da to dostave,ali nista. bez odgovara ili icega.. Skroz neprofesionalno,i jadno.. sramota…

  113. Aleksandra

    Najgora kurirska služba, 2 paketa cekam već 10 dana.
    Po pola sata čekanja na liniji za reklamacije, na kraju odustanem od čekanja. Konstantno zauzeta linija za prijavu reklamacija sve govori o njihovoj efikasnosti.
    Više se bave reklamacijama nego isporukom na terenu. Predlažem da promene naziv u „Reklamacija express- šteta zagarantovana.“

  114. Jovan

    Najbezobrazniji servis. Trebalo bi ih zabraniti

  115. Dzoni

    Ovo je ubedljivo najgora kurirska služba preko koje mi je vršena dostava.
    Pošiljke kasne, kuriri totalno neprofesionalni, nekulturni i drski, nikad ne vraćaju kusur, nego zaokruže cenu kako njima odgovara. Čak mi se dogodilo i da su pogrešno obeleženi proizvodi kada ih ima više odjednom, konkretno mislim na to da se nalepnica sa informacijama o pošiljci jednog proizvoda nadje na drugom, i obratno. Sve u svemu jedna velika NULA

  116. Biljana

    Jako negativno iskustvo!!!
    Poslovnost- nikava!!!
    Čitam komentare i pitam se zašto uopšte radite kada nemate nimalo poslovnog duha?!

  117. Natasa

    Na zalost nema opcija da se stavi nula zvezdica. Sve je vec napisano iznad od ostalih klijenata. Uzaaas!! Jako losi, ne znam kako uopste i posluju dalje.
    Na zalost firma u kojoj smo kupili proizvod salje putem njih.

  118. Darko

    Go***, majku im nesposobnu cekam paket vec 12 dana i niko mi se nejavlja kad zovem. Sreca pa ne cekam lek da mi donesu.

  119. m

    Pise na pracenju posiljke da je primalac odsutan, a zapravo niko nije ni dolazio da dostavi paket!

  120. M

    Kontaktiram kurira da vidim kada mogu da ocekujem posiljku u toku dana da bi mi doticni rekao vreme i posle toga se vise nije javio na pozive. Korisnicki centar u Novom Sadu 0, neljubazni operater, plus neinformisan. Nazalost nema opcija 0, zao mi je i ove jedne zvezdice koju cu dati City Express sluzbi. Ne preporucujem!

  121. a

    Posiljke konstantno kasne, na telefon se niko ne javlja. Kuriri razgovaraju sa vama kao da ste najbolji prijatelji, ne mogu da pronadju adresu, a kada je pronadju, insistiraju da se nadjete na ulici jer zure. Neljubazno, neprofesionalno i nikako za preporuku.

  122. sanjnbg

    gamad ološi i ova zvezdica je puno,trazim ko slepac paket ne mogu nikoga da dobijem na informacijama vec 3 dana,klijent ceka robu g**na

  123. Jocke

    Posiljka otkazana nakon 2 dana. Nisu ni pokusali da dostave posiljku na adresu u centru Nisa. Cekam 2 nedelje vec. Ne mogu ni povracaj novca da dobijem jer posiljka nije ni vracena u prodavnici. -15 bi vam dao kad bi mogo.

  124. Gashy

    Sve najgore!!!!!! Posiljka mi putuje iz Va do Bgd duze od 8 dana, kad se jave, prekinu mi vezu i nikako da mi daju informaciju gde se moj paket nalazi i kada ću ga dobiti!!! Sramota za ovakvo ponašanje i neprofesionalizam!!! Zaobilaziti u širokom luku!!!!

  125. damjan

    olosh

  126. Milos Stankovic

    Ocajni su ocajno cekam paket dve ipo nedelje zovem nista samo proslede poziv i u fazonu ko te sisa,pisem e mailove nista nema odgovora koga kod da dobijes niko nije zaduzen za too pa te samo proslede cekas ko budala po sat vremena i nema odogovora a telefon samo zvoni zvoni zvoni i zvoni u prazno ocajni dno dnaaa znaci da mogu da ih tuzim tuzio bih treba da ih zatvoree breee ovakva firma ne sme ovako da posluje i dovidjenja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  127. Veljko

    Ovakav bezobrazluk u neprofesionalizam nisam nikada video. Pokušana je dostava 6. jula, kurir me samo obavestio da je ispred zgrade, a kako nisam mogao da obezbedim nekoga na adresi u momentu, kurir je pošiljku vratio u magacin i od tada je tamo. Da napomenem da me je zvao par minuta nakon prvog poziva i predložio da mi ostavi paket u lokalnoj prodavnici (?!), pa da ja uzmem kad stignem. Zašto je prodavnica u obavezi da čuva moj paket ili bilo ko od njenih zaposlenih? Ko će mi garantovati da je kurir tamo uopšte i ostavio paket,tj. da ga nije otuđio a meni rekao kako je u prodavnici? Takođe, „bratski“ stav i krajnji neprofesionalizam kurira ne treba da pominjem, već su ljudi iznad pričali o tome.
    Elem, od tog trenutka, apsolutno je nemoguće dobiti bilo koga u Call centru za proveru paketa (3 dana zovem i po 3 sata slušam muziku), a kada sam dobio nekog operatera, prvi put me je prebacila na opciju 3, a drugi kod šefa. Oba puta se niko nije javio ni posle 20 minuta čekanja, što je znak da se neće nikada ni javiti. Prosto ne mogu da verujem da ovakva firma može poslovati bilo gde, a da ne snosi nikakve konsekvence za svoje diletantsko ponašanje. Još mi je neverovatnije da Zara, gde sam paket poručio i platio, posluje s njima. Time im uništavaju reputaciju, jer je sigurno da više neću online naručivati ništa iz njihove prodavnice. Prosto, kupac je ovde nemoćan, nema kome da se žali, jer se niko ne javlja na telefone i ne odgovara na mejlove, ostavljen je na milost kurira i službe dostave. Za svoj novac, koji je potrošen i za paket i za dostavu. Jedna zvezdica koju moram staviti zbog objavljivanja komentara je prag koji je nedostižan za ovu službu. Nadam se da neko čita ove komentare, i da će makar u budućnosti stati na put ovakvim dilentantima.

  128. Buljo

    Mesaju robu danas sam porucio televizor i nosac samo nosac doneli televizora nema i jos sta je strasno ubedjuju me u nesto iz cool centra sto veze nema sa zivotom a ja kod sebe imam propratnicu

  129. Aleksandra

    Čekam dve nedelje isporuku iz Subotice. Odgovorili na mejl nakon 7 dana da traze paket. I niko se ne javlja na telefon niti odgovara na mejlove. Užas, nikad više!

  130. Damir

    Ova kurirska sluzba je plač majke božije. ZAOBIĆI U ŠIROKOM LUKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    NEPROFESIONALNI, BEZOBRAZNI, BAHATI, UŽASSSS.
    A paketa nema pa nema. Ko god je pametan i pročita recenzije unazad sve će mu biti jasno.

  131. Nemanja

    Najgori i najneodgovorniji

  132. Sanja

    Neprofesionalni, neodgovorni, bezobrazni. Zaobidjite ih u širokom luku. Po 50 min. se ceka na vezi sa se neko javi. Razmišljam da im natovarim inspekciju i medije na vrat. Sve ima svoju granicu. Pune dve nedelje čekam isporuku kao da treba da isporuče u Ameriku.

  133. Slavka

    Najgora sluzba…iz Sm.Palanke do Bgd 12 dana strasno a niko se ne javlja na telefon.

  134. Emina Bačka Palanka

    Dobiće 0,tri nedelje čekam isporuku koja je inače iz Niša u Beograd stigla 07.07.2020 do danas je još uvek nema.Operatera čekaš da se javi i po pola sata minimum.Debili na gomili!!!Da ste mi bliži leteli bi po magacinu!!

  135. Marijana

    Najgori od svih…. Danima čekaš isporuku i onda napišu da nisu isporučili jer je primalac odsutan a da pri tom nisu ni zvali da pitaju. Treba vas zatvoriti

  136. Djordje S

    Situacija 1: Posiljka sivace masine trebala stici u ponedeljak, stigla je u petak. Pritom, kurir kulirao pozive, i pravio se lud da je vec bio na adresu NEKOLKO PUTA, nikad nije zvao na broj. Masina stigla POLOMLJENA na vise mesta uprokos nalepnici LOMLJIVO.
    Situacija 2: 26.07 WinWin je rekao da je Ves masina kod City expressa u V. Hanu, kurira jos nema, na telefon se niko ne javlja, upuceno preko 50 poziva za 2 dana.

  137. goran

    Najgori i najneodgovorniji

  138. Isidora

    Sramota za City express. Covek mi je ladno uzeo 1000 dinara vise, a nije prvi put da se to desava. Cak i povecaju totalni trosak pa sebi uzmu novac. Ocajni ste.

  139. Isidora

    Povlacim rec, decko se vratio posle par sati i vratio pare. Svaka cast 🙂

  140. Radivojevic ljubomir

    S R A M O TA posiljka poslata iz ns 31.07 do da nas 14.08 nije stigla a nalazi se u magacinu DA LI nekoiz sitiexpresa uopste cita nasa nezadovoljstva

  141. Ana

    Od svih privatnih expresa ova usluga je najlosija
    Koristim ih samo ako mi je neki paket hitan.
    Slucajno ako nisam u mogucnosti da im se isti momenat ne javim na tel porudzbinu vracaju posiljaocu.
    Izbegavam svaku saradnju.

  142. Sara

    Zgrozena sam radom i neprofesionalmoscu celog kolektiva, pocevsi od kurira do operatera u call centru. Cekam 8 dana na isporuku paketa iz Beograda za Beograd. Nikad gora saradnja, tacnije ni nema je. Evo paket i dalje cekam. Uzas. SVE NAJGORE!

  143. Stefan

    Do sada stvarno sve pohvale. Ispoštovali su sve. Zadnji put sam naručivao patike i na sajtu sa kojeg poručujem od kurirskih službi.jedino City Express se može i odabrati. Pored toga odmah piše dostava od 7 do 9 radnih dana. Kada se sve ispuni na mail stignu detalnji podaci o porudzbi i tacno koliko sta iznosi od troskova i konacni iznos. Nakon dva dana stize mail sa brojem posiljke i svim detaljima kao i da u roku 5 do 7 dana mi paket stize. Takodje da cu preko vibera ili sms-a biti obavesten dan pre da posiljka stize. I stvarno u roku 3 dana stigne poruka na viber. Ujutru oko 10. Kurir zove i kaze tu je uskoro. Ja izasao iz ulaza od zgrade dva koraka posto je tacno gde treba dosao. I pored svega igrom slucaja nisam imao dovoljno dinara. Nego eure. I rekoh sad cu ja odmah zameniti jer je menjacnnica na 300m otp. Ma kao ok je uzme telefon tadasnji srednji kurs nadje i uzme eure.kusur vratio dinare.sto sam mislio mozda bude problem al eto desilo mi se tako znaci da to sto sam narucio i gde na sajtu prodavca stoji da se ceka od 7 do 9 dana. I stvarno bese tako stigo meni paket.hvala bogu sve kako treba bukvalno sedmi dan. Jos mi kurir bukvalno doneo do vrat i bio ekstra ljubazan. Al to je moje eto od pre mesec i jace. Neko iskustvo sa kojim sam i prezadovoljan. A sa aksom. Oko neke isplate od 2500 din. Problem 16 dana. Jedvaaa resen i to preko nekih ljudi. Preko veze. Haha svojih 2500 din. Pa strasno umesto za dva dana. Ja posle vise zvanja i centra i kurira. 15 og dana jos nisam bio siguran gde je problem al eto bilo proslol. A za city. Peticaa.

  144. Daca

    Ispoštovan rok isporuke iz Zare ljubazan kurir sve ok i sad i za vreme vanrednog stanja od mene 10.

  145. Daja

    Najgora kurirska sluzba,paket nije isporucen ni nakon 5 radnih dana…

  146. natasa

    Ako znate da nesto isporucuje City express, bolje nemojte ni narucivati. Uvek problemi, uvak traje, uvek nerviranje, uvek 100 razgovora sa operatrom, kurirom ako dodjete do njihovog telefona. Najjeftiniji, ili šta već, pa ih angazuju. Jednostavnije je sesti u kola i otici u drugu radnju gde ima taj proizvod nego niih cekati. Kazu da su zvali, i da nije bilo nikoga, a nisu, telefon je stalno kraj mene, Robu vrate u magacin, tamo se zagubi. Htela sam da odem i do njihovog magacina, da preuzmem, ne može. Užas. Ocena je -10.

  147. 080088

    Vrlo losa iskustva-u rangu sa Aks sluzbom.
    Nikada ne mogu doneti paket do vrata(iako je prizemlje u pitanju,oko zgrade 3 parkinga),sami zaokruzuju iznose(ako treba platiti npr. 270 din oni ce vam reci da ste duzni 300 din)…sve u svemu dala bih ocenu manju od nule da mogu.

  148. Ivan

    Posiljka je stigla posle 4-5 dana na naznacenu adresu ali je kurir trazio da se plati paket u iznosu od 3560 RSD i ako je na paketu pisalo da je virmanski vec placeno. Zalio se sto mora da vozi do Tulara (mesta adrse isporuke) govoreci da je hteo da paket ostavi u susednom mestu u Medvedji.
    Covek na ciju adresu je izvrsena dostava paketa nije imao dinare vec je kuriru dao 30 evra i ostatak u dinarima a pritom nije dobio nikakvu priznanicu ili papir. Covek nije zapamtio ime kurira vec samo da su bile Vranjske registracije na vozilu.
    Ovaj bezobrazluk i uzimanje novca iz ruku ljudi koji jedva skupljaju kraj sa krajem je toliko drsko, bezobrazno i pokvareno da ne mogu da verujem da postoje takvi ljudi.

  149. Nele

    Uzas

  150. Saša

    Užas jedan. Više paketa izgubljeno, ili dostavljeni u pocepanim kesama odakle su sitne stvari ispale. Jednom je kurir bio toliko bezobrazan da me zvao u subotu u pola jedan i rekao kako mu je sad kasno da dolazi (živim u centru grada) i da će doći u ponedeljak. Ja mu prekinuo vezu, pozvao centralu, poslao mejl i za 3 minuta napisao najgore o njima na fejsbuku i ostalim mrežama. Posle 45 minuta mi zvoni onaj kurir koji me zvao i donosi mi paket uz reči j***a treb’o si mi reći da ti je hitno. Od tada ne primam pošiljke od City expressa.

  151. NENA

    PAKET PREUZET 09.09.2020. U NOVOM SADU, 10.09.2020. ZAPRIMLJEN U NOVOM PAZARU, A ROBA NI DANAS 16.09.02020. NIJE ISPORUČENA. OBRAZLOŽENJA NEMA. VOZAČ 060-8888-564, POSLEDNJA KARIKA U ISPORUCI, SE NE JAVLJA

  152. Marija

    Ubedljivo najgora kurirska sluzba, 5 dana stoji paket bez ijednog objasnjenja. Zovem danima, juce kazu danas je planirano za isporuku, ceo dan cekam da bih uvece videla status posiljke primalac odsutan. Oni su mene zvali ali ja nisam bila kod kuce, sto je cista laz, barem danas je to lako utvrditi na osnovu listinga poziva operatera koji dobijam uz mesecni racun. Nakon jutrosnjeg natezanja i cekanja, udostojili su se da donesu paket. Ubuduce ako neko od koga porucujem salje preko ove sluzbe, odustacu od kupovine. Sramotno poslovanje, da ne pominjem recnik kurira. Da mogu nulu bih dala.

  153. Milan

    Kad god sam nesto poslao danas za sutra paket nije isporucen. Kada zovem da prijavim paket treba ima po nekoliko dana da dodju da ga preuzmu! UZAS!!!

  154. Milan

    Ove sam čekao 25 dana da mi dostave paket. Bilo je svega, od toga da nisam kući, svaki dan kurir dolazi „sutra“, izgubilo se u magacinu, izgubilo se u transportu, kontaktirajte prodavca, kontaktirajte menadžera, kontaktirajte ovog i onog. I na kraju izgubiš živce i još te kurir dodatno pokrade. Od sada kada nešto poručujem i neko kaže da dostavlja preko ovih neprofesionalaca, odmah odustajem.

  155. Andrija

    Najgori! U WinWinu me ubeđuju da imaju scan da je roba preuzeta od City Expressa, na praćenju pošiljke piše da je roba u preuzimanju. Kad sam dobio call centar, kažu WinWin im nije isporučio robu, samo je kreirao pošiljku i bar-kod?!? Danas je 15. dan čekanja.

  156. Nikola

    I sred pandemije covid-19 dolaze na vrata bez zastitnih maski…ono…zabole ih

  157. Veljko

    Obicni ološi od brze pošta u Novom Pazaru.Drže robu po 10 dana uz izgovor da nemaju vremena da dostave od guzve.Šlam jedan obični

  158. Mina

    Cekam ceo dan posiljku, zovu me uvece oko 20, a ja van grada, kazu idite onda sutra vi u magacin po robu…haha, kako da ne..Strasno!

  159. Tomy

    Sramotna kompanija – na track&traace piše da je 7 puta za redom roba stavljena u skladušte, a već 11 dana od kako je uneta u sistem. Na pitanja kada će biti isporuka naprosto – ne odgovaraju.

  160. Nevena

    Kradu po 100 i više dinara po pošiljci i za to svako svaljuje krivicu na drugog. Kurir kaže da nije merio on gramažu i da nije njegova greška, a na telefon za reklamacije se niko ne javlja. Zatim sam zvala opciju za poručivanje gde se javio operater, ali su me ponovo prebacili na čekanje operatera za reklamacije gde se NIKO NE JAVLJA PREKO 20 MINUTA.

  161. Miodrag

    Paket u vrednosti 1000 dinara, mase ispod kilogram – poštarina 588 dinara!

    Ovo nema nigde na planeti. Još treba da izlazim iz zgrade, dakle nije ni dostavljeno na adresu.

    Ubuduće znam da u širokom luku izbegavam ovakvo đubre od „kurirske“ službe!

  162. Nikola

    Bagra

  163. Dragan

    Uslužni,Brzi, ekspeditivni i tačni. Kuriri na nivou ljubazni i uslužni. Ocena ne pet već ako ima ocena čista destka.

  164. Goca

    Posle 5 dana poslatog paketa -zovem magacin, kazu slomilo se staklo na slici, procedura je da se vrati u Jagodinu. Pitam ih kad ste nameravali to da mi kažete uopste, da nisam zvala ne bih ni znala o čemu se radi.Daju mi mail da napisem žalbu i telefon na koji se niko ne javlja na odelenju štete(30-93-042). Moja agonisa sa njima tek pocinje. Slika je bila rodjendanski poklon, pitanje je hocu li je i videti.

  165. Stefan

    Narucio sam slusalice iz Zrenjanina i u cetvrtak u 16h mi je stiglo obavestenje da je kurir preuzeo posiljku, da bi mi ona stigla sutradan oko 9h. Vidim da ima dosta ljudi koji su imali losa iskustva, medjutim ja nisam imao nikakvih neprijatnosti sa kurirskom sluzbom.

  166. Andrej

    Kurir me javio i neljubazno zahtevao da siđem dole (sa 7. sprata) po paket. Kad sam odgovorio da trenutno ne mogu stići napole jer sam zauzet, otkazao je poziv, ne ostavljajući nikakve informacije. Morao sam da ga pozovem da saznam šta se dešava.

    Kad sam ga pitao, da li su njegove obaveze doneti pošiljku do vrata, odgovor je bio „NE“, šta može da se čuti na videou koje sam slikao tokom prijema robe.

    Juće isti kurir pokušao da dostave robu, i bez nikakvih problema došao liftom do vrata stana. Nažalost, zbog greške u formiranoj fakturi kurir nemao mogućnosti da ostavi me plaćenu preko interneta pošiljku: tražio je pare jer u fakturi je bilo upisano da roba nije plaćena.

    I šta najgore, tokom pandemije koronavirusa, kurir bio bez maske. Nisam slikao negovo lice, jer neću da prekršim zakon o ličnim podacima.

    Izvoljte i video: https://youtu.be/-vijXhBznt8

  167. Anđelija

    Najgori. Kuriri odmah zaokruže iznos pošiljke, jer se podrazumeva da će da ih častite. Sramota. Stižu poruke na viber koje nisu tačne, gde tvrde da niste bili na adresi a nisu vas ni tražili. Onda ne mogu da doću do adrese jer ne mogu da priću a u glavnoj ulici je, izmišljaju non stop. Tehnomanija treba da raskine ugovor sa njima jer su najgori. Sramota za kurirsku službu.

  168. Aljoša

    Veoma loše, visok nivo neprofesionalizma i neodgovornosti, nikom ne preporučujem …

  169. Annie

    Najgora kompanija brze pošte ikada. Jedinu uslugu koju treba da nude ne rade kako treba. Paket je poručen iz Beograda za Niš, kurir me je pozvao i nisam mogla u tom trenutku da se javim, sat vremena kasnije ga zovem i ne javlja se, sutradan se ne javlja takođe, onda me zove prekosutra da bi mi rekao kako će tek narednog dana da dostavi paket. Čekala sam celog dana, niti je ko zvao, niti zvonio, slala sam poruke da je hitno jer je poklon u pitanju. Narednog dana sam zvala njihov call centar u Nišu, gde su se napravili ludi i rekli da zovem kurira koji se nije javljao. Onda su vratili paket na svoju ruku, verovatno naglašavajući da pošiljka nije uspešno isporučena, a nisu ni probali da je dostave. Ne predlažem da sarađujete sa ovakvim kretenima.

  170. Marija777

    Samo imam da kazem da mi je paket stigao posle 2 dana od narucivanja,sve je na vreme stiglo i kurir koji mi je donosio bio ie veoma ljubazan i fin. Sve pohvale.

  171. Veljko

    Najgora kurirska sluzba ikada.Ujutru u 8 sati dobijam poruku da ce paket stici u toku dana i nisam ga dobio.Ko zna gde je taj paket sada.

  172. Andjela

    Jedna od najgorih, ako ne i ubedljivo najgora kurirska sluzba ikada.
    Paketi se cekaju vecno, na telefon se niko ne javlja(taster broj 3), cast izuzecima na (1 i 2) ali i oni izuzetno neprijatni i naravno od nikakve pomoci.
    Nikad nemojte narucivati preko njih jer da mogu ne bih dala ni jednu zvezdicu.
    Sram vas bilo ne znam kako jos uvek radite kad nikome ne dostavljate posiljke. Kolike su vam plate za ne javljanje na telefon? Najgori ! Uzas

  173. Damir

    Dostavili mi ostecen paket ,vozac nije hteo da sacini zapisnik ,okrenuo se i otisao uz reci da nema nista sa tim,na telefon se ne javljaju.Posiljaoc bez zapisnika nece da mi uvazi reklamaciju na ostecenu robu.Ne preporucujem ih nikom,ocena nula.

  174. Marija

    City Express je sramota za kurirske službe!!!Bezobrazni,bahati i neprofesionalni. Katastrofa!!!!Čekala sam paket 10 dana, kada me je kurir pozvao,bez ikakvog obaveštenja da će isporuka biti u subotu,kada inače ne isporučuju pakete, nisam bila u mogućnosti da se javim. Nazvala sam ga nakon 34 min, rekao je da ne može da se vrati i da će isporuka biti u ponedeljak. U ponedeljak sam čekala isporuku k’o budala i naravno,niko me nije kontaktirao. U utorak sam dobila sms da će isporuka biti u toku dana i naravno niko me ponovo nije kontaktirao,ali je u statusu pošiljke pisalo da je primalac odsutan. Ne znam više ni sama koje sam br. okretala, naravno cekajuci da se jave bukvalno po pola sata i više, da bih nezvanično saznala da su u isporuci 2 paketa, 1 je izgubljen i ne mogu da ga pronadju pa zato nije bilo isporuke, a zvanično ja odsutna. I ne dobih svoj paket! Oni su katastrofa!!!

  175. Marija

    City Express je sramota za kurirske službe!!!Bezobrazni,bahati i neprofesionalni. Katastrofa!!!!Čekala sam paket 10 dana, kada me je kurir pozvao,bez ikakvog obaveštenja da će isporuka biti u subotu,kada inače ne isporučuju pakete, nisam bila u mogućnosti da se javim. Nazvala sam ga nakon 34 min, rekao je da ne može da se vrati i da će isporuka biti u ponedeljak. U ponedeljak sam čekala isporuku k’o budala i naravno,niko me nije kontaktirao. U utorak sam dobila sms da će isporuka biti u toku dana i naravno niko me ponovo nije kontaktirao,ali je u statusu pošiljke pisalo da je primalac odsutan. Ne znam više ni sama koje sam br. okretala, naravno cekajuci da se jave bukvalno po pola sata i više, da bih nezvanično saznala da su u isporuci 2 paketa, 1 je izgubljen i ne mogu da ga pronadju pa zato nije bilo isporuke, a zvanično ja odsutna. I ne dobih svoj paket! Oni su katastrofa!!!!Izbegavajte ih u širokom luku!

  176. Maja

    Sramota!Bezobrazni,neprofesionalni i bahati!Ne isporucuju posiljku, ne kontaktiraju primalaca,a u statusu pošiljke objave da je primalac odsutan.Meni nije jasno kako jos uvek nije zatvorena ova kurirska sluzba, s obzirom da posao za koji su registrovani ne obavljaju.Ne zasluzuju ni pola zvezdice!Izbegavajte ih!

  177. Zoran Zubac

    Sity je daleko najgora kurirska sluzba. Dve posiljke za godinu dana i obe kasnile vise od 15 dans. Najgire od svega je sto su apsolutno nezainteresovani za bilo koju primedbu.
    Mozete da ih zovete, pisete apsolutno ih ne zanima.

  178. Mladen

    Katastrofa!

  179. Tanja

    Koverta sa Starog grada na Novi Bgd stigla 8. dan za 310 dinara. Da sam poslala postom kao pismo za 20 dinara verovatno bi stiglo za 2- 3 dana.

  180. Nikola

    Narudzbina napravljena 27og Novembra. Danas je 15ti Decembar. Znaci 20 dana cekam da stigne posiljka iz jednog dela Beograda u drugi. DOVOLJNO

  181. Vladimir

    Po smrt da ih covek posalje naziveo bi se. Call centar vise ne radi, svi brojevi nepostojeci. Na mail niko nikada nece odgovoriti. Za zaobilazenje.

  182. Boban

    Najgora služba!
    Paket od Novog Beograda do Obrenovca putovao PET radnih dana!
    Da je putovao iz Tanzanije pre bi stigao!

  183. Nebojša

    Šteta što nema 0 za ocenu.

  184. Duska

    najgori „po smrt“ da ih pošalješ nikad ne bi umro

  185. Veljko

    Klošarčine odvratne lažovske, da Bog da propali

  186. Jelena

    Ako moze ocena u minusu tu bih dala!
    Od vec 13i dan cekam isporuku paketa!!!Ne javljaju se na telefon, ne odgovaraju na mailove. Strasno je da takve firme rade. Sta da je neko porucio lek koji mu je hitan i neophodan?? Za 13 dana moze da umre. Najgora „brza“ posta ikada.

  187. Nina Japundžić

    miko ne zna šta je sa robom koju ste trebali da isporučite pre mesec dana. Ne odgovarate na pozive. Da li ste vi normalni?
    Ocena nije jedinica već 0

  188. Maja

    Kompletna katastrofa od kurirske službe. Neažurni, ne javljaju se na telefone, ne znaš ni okvirno kad možeš da očekuješ paket. Postoji nekakav mejl i online obrazac za slanje pitanja/pritužbi. Na taj online obrazac niko ne odgovara. Na mejl neko i odgovori, ali to ništa ne rešava problem. U ovoj zemlji je bolje ništa ne poručivati. Niko ne ceni tvoje vreme.

  189. Tedi

    Nula! Od 27.11., ganjam se skoro svakodnevno sa njima! A dobiti ih je nemoguće…. da odvojiš ceo dan za zivkanje!
    Užas, katastrofa, poptpuno neprofesionalno i neodgovorno ponašanje!
    Tužila bih sve njih, ali odlazim iz ove šugave zemlje!

  190. M

    Katastrofalni!!!
    Ne ljubazni, kasni posiljka već 12 dana, kada i uspe da se dobije kontakt centar ne mogu da kazu kada ce biti, na pretrazi pise pokusana dostava-isporuceno-odsutan primalac u par minuta, iako niko nije zvao da se preuzme posiljla, tj. NIJE POKUSANA DOSTAVA!!!
    Sramota i bezobrazluk,

  191. Snežana

    Paket kasni već nedelju dana, niko se ne javlja na telefon, niko ne odgovara na mejlove. Razočarana sam njihovom uslugom.

  192. Zoran

    Kurir Bojan se pobrinuo da paket stigne na vreme i na ulazna vrata od stana.
    Sve pohvale.

  193. Marko

    Na sajtu im pise „Stize prvi sledeci radni dan“. Cekam dva paketa vec 2 nedelje… Na pracenju paketa svaki dan dodaju samo jos po jedno „Stavljeno u skladiste“ osim nekim danima kad ne urade ni to…
    Ova firma se bavi jednom uslugom, a ni to ne uspevaju da obavi kako treba. Neprihvatljivo…

  194. Maja Damnjanović

    Katastrofa!Porudzbina se sastoji iz dva paketa,jedan paket su izgubili,a drugi su isporucili sa zakasnjenjem, pokusavajuci da naplate iznos cele porudzbine tj. dva paketa, uz obecanje da ce izgubljeni paket isporuciti u naredne dve nedelje. Naravno, nisu prihvatili da se naplata izvrsi kad dostave i drugi paket,a meni uvaljuju da platim njihovu gresku!Sramota za kurirsku sluzbu!Ne zasluzuju ni pola zvezdice.Nije mi jasno koja je svrha call centara kad se nikad ne javljaju i kako su akreditovani kao kurirska sluzba kad im je celokupno funkcionisanje po principu ,,trange frange“!?.

  195. Tijana

    Već punih 13 dana ne uspevaju da isporuče paket. Sramno i neprofesionalno!!!

  196. Ana

    Najgora moguća kurirska služba. Paket se ceka po mesec dana, niko se na telefon ne javlja.
    Od sada kad primetim da neko saradjuje sa njima i preko njih salje necu ni naruciti

  197. Srba

    City Express – DNO DNA, 20 dana cekam isporuku iz Zrenjaninva, ne odgovaraju na mail (na sajtu im pise 24 časa za odgovor), na opciju 3 za precenje pošilje i reklamacije niko se ne javlja. Ma ljudi što videh u jednoj recenziji, sreća da se ne čeka lek od njih. Bežite od ove nesposobne neorganizovane bagre.

  198. Jasmina

    Danas je 30.12.2020. Posiljka je u skladistu u Surcinu od 11.12.2020
    Dovoljno sam rekla. Sutra ce biti tacno 20 dana kako se posiljka ne pomera iz magacina.

  199. Nela

    Sve pohvale za kurira koji je pre svega covek, i pun razumevanja sa njim uvek mogu da se dogovorim oko isporuke paketa vrlo profesionalan i pre svega kulturan i uvek nasmejan a ne kao neke njegove kolege zato dajem 10+ za kurira a ne za city e.jer od kada pošiljke preuzimam na poslu jer sam na toj adresi u prepodnevnim casovima nikad nisam imala problema sa dostavom.Veliki pozdrav za 372 nastavi tako .

  200. Zvezdana

    Niko se ne javlja na telefon niti odgovara na mailove. Paket je zamalo vracen Tehnomanije. Ceka se danima bez informacije.

  201. Jovanka

    Tri nedelje cekam paket. Na telefon se ne javljaju.. Pri tom je placena postarina i paket. Uzas!!! Nikad nisam imala problema sa isporukama! Sta je ovo??? Koji nemar i javasluk!! Ocena nije ni jedan!!

  202. Stefan

    Jako losi, dobio sam magnetnu tablu, kao da je bomba pala na nju. Pritom se za reklamacije niko ne javlja, dok ako zelite da posaljete paket dobijate operatera u roku od 20 sekundi 🙂
    Ne preporucujem.

  203. Bojana

    Najgora kurirska služba!!!!! Ne znam samo za šta im služe reklamacije i služba za praćenje pošiljke, kad se već nedelju dana ne javljaju na telefon, niti odgovaraju na mailove! Pošiljka kasni već nedelju dana, još uvek nije isporučena! Bruka, sramota i bezobrazluk sa njihove strane. Očajni su! Očajni!!!!!!

  204. Sanja

    City Express ima najneprofesionalniju kurirsku sluzbu. Ne vrse dostave na adresu, cesto vam ostanu duzni 20ak dinara i ono najbitnije najneljubazniji . Sve u svemu. Reklo bi se da su njihove dostave preskupe i precenjeme u odnosu na to sta dobijete za uzvrat i sta vam jos preko toga uzmu.

  205. Maja

    Da postoji, ocena bi definitivno bila nula. Od prodavca iz Beograda su preuzeli paket 28.12. i, iako živim u istom gradu, još uvek mi nije isporučen. Na pretrazi stoji da su pokušali da mi uruče paket 29.12, ali da adresa nije poznata. Ovo naravno nije tačno, jer su na moj mail nakon par dana odgovorili da nemaju dovoljno ljudi za dostavu. Osim toga, imaju moj broj telefona, na koji niko nije zvao. Na telefon se u ovoj “sjajnoj“ kurirskoj službi danima niko ne javlja. Za izbegavanje.

  206. Abida

    Ocaj! Ne javljaju se na telefon (Novi Pazar); kad sam ih konacno dobila rekli su da donesem paket, a od mene su udaljeni 4, 5km – bezobrazluk!

  207. Luka

    Katastrofalna kurirska sluzba. Posiljke putuju danima. U mom slucaju, prvo su iz prodavnice preuzeli pogresan paket, sto me je informisala prodavnica nakon sto su napustili magacin. Potom kada su preuzeli adekvatan paket, nisu mogli danima da ga isporuce. Nepouzdani, nema dogovora, nema najave. PostExpress je pojam za njih. Svakako cu savetovati prodavnicu da ih vise ne koriste.

  208. Vladan

    0 Sramota….

  209. Azra

    Jako lose iskustvo sa kuririma iz Novog Pazara.
    Za svaku posiljku naznace da primaoc nije dostupan i vrate porudzbinu u magacin. Oba puta moram sama da trazim broj od centrale da bih ih zvala i jurila ih po gradu da preuzmem porudzbinu.
    Paketi su bili ispecpani, otvoreni, cak i kvasni.
    Sve u svemu, potpuno neprofesionalno.
    Ocena 0.

  210. Katarina

    Katastrofa je blaga rec. Svaki put je neki problem sa njima. Moram da „jurim“ pakete po 10 dana. Kuriri nekulturni,neljubazni…Zaokruzuju iznos,ako je 2860 naplatice 3000. A da ne pricam o tome sto im je tesko da se popnu do vrata stana pa moram sa bebom od 5 meseci da silazim ispred zgrade! UZAS!!!

  211. jasmina

    ako moze 0 ja bih dala tu ocenu. uzas. za paket od 2,5kg trazi 950 dinara. na pitanje da mi da racun, kaze da nema.naravno da sam paket vratila. sto kaze jedna u komentaru, mogu samo da zamislim koliko bi kostala dostava frizidera od 35kg…..:)

  212. Marija

    Ja sam stvarno imala PRELEPO iskustvo sa City expressom. Fen za kosu su mi dostavili drugog dana od preuzimanja robe. Ujutru sam dobila poruku da očekujem isporuku tokom dana, i pre podne me je nazvao veoma ljubazan kurir koji me je pitao da li sam kod kuće i obavestio da će za par minuta biti kod mene. Preuzela sam pošiljku, čovek je bio jako ljubazan i fin. Od mene najbolja ocena <3

  213. Jadranka

    City Express Call centar je ocajan. Da bih dobila informaciju pokusavala sam da ih zovem skoro sat vremena. Ili se niko ne javlja ili, kada se jave, nemaju informaciju, prebacuju me kod drugog operatera, opet cekam, niko se ne javlja i tako u krug. Deluju vrlo neprofesionalno. Jednostavno nisu ni od kakve pomoci.
    Posiljka je trebala da stigne sestog januara, pa osmog, da bi na kraju stajalo da je adresa nepoznata. Receno mi je da kurir nije uspeo da nas kontaktira. Samo da napomenem da su imali broj mog fiksnog kao i mobilnog telefona i da me niko od njih nije zvao.
    Posiljka je vracena posiljaocu.
    Sve u svemu, veoma lose iskustvo sa ovom kurirskom sluzbom.

  214. Isidora

    Prvo, nemoguće ih je dobiti na telefon.
    Drugo, stigne vam poruka da će isporuka biti u toku dana, NARAVNO NE STIGNE, kada ih napokon dobijete na telefon oni vam kažu da NE MOGU DA NAĐU PAKET. Kažu zvali su me na telefon nisam bila kod kuće, a ceo dan sedim i čekam paket koji je bio hitan, 🤬
    Nikada više!!!!

  215. Vojkan

    Tuga,pa oni ni geografiju ne poznaju.

  216. Tamara

    Ubedljivo najgora kurirska sluzba. Svaki put imam problem sa njima.kurir se javi bukvalno kada prolazi pored zgrade i ako nisi tu u roku od 30sec on odlazi i nece vise da se vrati. Vec tri puta sam imala ovaj problem, a da ne kazem da je kurir koji dostavlja za Karaburmu jako neljubazan i nevaspitan.
    Kurirska sluzba za izbegavanje!

  217. Marija

    Najsporija brza pošta ikad. Isporuku paketa čekam 8 dana, pritom na žalbe ne odgovaraju.

  218. ivana

    Najgora moguća brza pošta. Kurin Uroš koji je zadužen za moj region ( Zvezdara -Lion) je totalno neprofesionalan. Prvo vam stigne poruka da danas dobijate pošiljku, onda vas pozovu kada se njemu ćefne -kada su već ispred zgrade ili na 5 minuta od zgrade, ako niste tu onda sledi razočarenje od strane kurira, pa objašnjejnje da će možda doći ponovo za sat dva ali samo ukoliko uspe da stigne-što najčešće ne bude slučaj , ako ne onda sutra. Popodne dobijete poruku da nije uručena pošiljka jer niste bili na kućnu adresu-a to što se on nije potrudio da ponovo dodje ili sačeka 30 min da se vratite -nikom ništa. DRUGA, jako bitna stvar-jedino ova kuriska služba zahteva da se siđe ispred zgrade- znači rečenica glasi:“dobar dan, ovde kurirska služba da li mogu da vas zamolim da neko siđe ispred da uzme pošiljku“!!!!! Ne plaćam poštarinu da bih silazila ispred zgrade, moja adresa je ulica i broj stana, a ne parking preko puta zgrade!!! Nažalost, ne mogu da biram poštu putem koje šalju prodavnice i nažalost većina prodavnica od kojih kupujem šalje preko City expresa. Definitivno ne funkcionišu kako treba ( npr- poslati poruku dan ranije da će pošiljka bitiisporučena u prepodnevnim ili popodnevnim satima-pa ti imaš vremena da se organizuješ ) , drugo smatram da ne poštuju potrošače-JER JA NE MORAM DA SILAZIM PO SVOJ PAKET!

  219. Drazen

    Paket putuje 6 dana i jos nije stigao

  220. Maja

    Najgori ubedljivo, ne donose posiljke u dogovoreno vreme, ne javljaju se na telefon nikad, lazu da su bili na adresi iako NISU NI POZVALI!!!

  221. Perica Peric

    Najgrora kurirska sluzba, paketi se cekaju danima, nekad prodje i 10 dana dok ne dostave, a nekad jednostavno vrate posaljiocu, a da vas nisu ni kontaktirali.
    Napravicu 10 naloga i klevetacu vas svuda, gde god da zinem lajacu protiv vas kao Katun u Rimskom senatu.

  222. Tijana

    Najgora kurirska sluzba,jako neprofesionalni i neljubazni. Paket cekam 5 dana i svaki dan kad pozovem imaju novi izgovor!!!

  223. Dejan

    Posiljka preuzeta 12.3. Iz Tehnomanije.Jos me niko nije obavestio niti se javio da donese na adresu.
    Jako lose iskustvo i jako losa organizacija.
    Niko se ne javlja na telefon koji je ostavljen na sajtu.

  224. Nemanja

    Katastrofa su sa isporukama.Cekam posiljku iz Tehnomanije..Nadam se da ce do kraja godine biti isporucena.Naravno da mi niko nije dao obavestenje kada ce stici i gde se nalazi posiljka.Molim Boga da je nekada i dobijem.

  225. Nemanja

    NAJGORI SU.CEKAM ISPORUKU IZ TEHNOMANIJE VEC 15 DANA,KOJA KASNI PO NJIHOVOM UGOVORU O ISPORUCIVANJU.NIKO NE ZNA GDE JE I KADA CE BITI ISPORUCENA.NADAM SE U OVOJ GODINI DA CE STICI.NARAVNO,NIKO NE SNOSI ODGOVORNOST.

  226. KRISTINA

    NAJGORI….ODVRATNI…RADE SAME SELJANČURE KO ZNA ODAKLE POKUPLJENE …..NEPROFESIONALNI,AROGANTNI,ODVRATNI….NAROČITO SE ISTIČE POLUPISMENA DOMAĆICA IZ SEKTORA ZA PRODAJU…..CALL CENTAR,OČAJ……

  227. Danijela

    Iskreno, nakon što sam pročitala gomilu negativnih komentara, bila sam jako skeptična u vezi sa pošiljkom koju sam očekivala, pri čemu nisam ja birala kurirsku službu. Međutim, moji utisci su jako dobri. Na dan isporuke mi je stigla poruka da mogu da očekujem pošiljku u toku dana, međutim, meni je iskrsla obaveza u gradu i niko nije mogao da preuzme pošiljku. Kurir me je pozvao da kaže da će za par minuta stići da isporuči paket, ja sam rekla da nisam na adresi, on je najljubaznije rekao da će doći sutradan, što je i uradio. S obzirom da ne postoji parking mesto ispred zgrade, kurir je nedaleko parkirao vozilo, pozvao me i pešaka došao ispred ulaza zgrade i uz krajnje ljubazan pristup predao paket. Eto, ipak nisu sva iskustva sa njima loša 🙂

  228. Tamara

    Sve pohvale za NBG 48! Tri puta u roku od 7 dana covek je doneo na vrata bez problema i kako je dogovoreno!

  229. Mirjana

    Najgora sluzba za isporuku je cityexpress . Bezobrazni bahati , neposlovni , neodgovorni . Kao da su oni mene platili da cekam a ne ja njih da isporuce . Najblaze receno UZAS . Nikad vise preko njih . NIKADA .

  230. Mile

    Uzasna usluga! Paket poslat u cetvrtak nije stigao do srede za sada.., operatori u kol centru koje jedva dobijete obecavaju da ce stici pa onda ni ne prenesu poruku kuriru. Pokusao sam vise puta da im se prilagodim da bih zavrsio prokleti posao ali ne vredi.
    Napisao sam reklamaciju, dobio sam odgovor sa izmisljenim cinjenicama…ko zna da li cu dobiti paket nedelju dana kasnije, ali znam da necu koristiti nikad vise njihove usluge. I svima savetujem da ne poskusavaju da salju bilo sta preko city expressa.

  231. Miroslav

    Ubedljivo najgora kurirska služba. Događalo mi se da mi bahati kurir kaže izađi tu i tu da ti dam paket, kada sam zvao da se pitam da li oni isporučuju na kućnu adresu, ili tamo gde kurir kaže, neki šef mi je rekao necemo o tome i spustio slušalicu. Jednom su nahvatali moju majku i naplatili joj 450din postarinu i ako je prodavac naveo da je dostava besplatna, naravno nisu dali nikakav papir ili račun za naplaćenu uslugu. A danas sam saznao i da ne primaju ni platne kartice, ili kurir nece da primi svejedno. Izbegavati ih u širokom luku. Ja sam imao nesreću da neki online prodavci sa njima ekskluzivno sarađuju pa na žalost moram menjati prodavca, Eto toliko su bahati, neprofersionalni… Kuriri teško da imaju i 4 razreda osnovne škole. Dao bih nulu, ali pošto ne može evo jedna zvezdica

  232. Momir

    Чекам, добио Вајбер поруку да је испорука у току дана, али од испоруке ништа. 19:30 h
    Сутра нисам у стану, тако да ће бити у понедељак

  233. Ivana

    Neuslužni drski i bezobrazni je baga kritika!!!!!
    Najgora kurirska služba u Srbiji!!!!
    Zvezdica 0

  234. Nemanja

    Vidi se po ocenama i komentarima ovde sve. Dva losa iskustva, nikad ih ne bih birao da prodavci preko kojih kupujem nemaju ugovor s njima. Svaki put savetujem svima da ne saradjuju sa City Express jer to je najgora reklama koji mozete sebi da napravite i to sada u ekspanziji online kupovine.

  235. D

    Paket koji je trebao Stici predhodnog dan je stigao danas.Roleri placeni su u pitanju.spakovani u koverat koji Kosta kako kurir Kaze 400 din.isdporuka me kostalo 700ukupno .lagani do 2kg..deru

  236. Ljuba

    DNO DNA od kurirske službe i cime se sve ljudi sluze koji u toj firmi rade posebno poslovna jedinica Sabac. Poturaju lažne zapisnike da ne bi platili štetu koju su napravili i lažno svedoče. Izbegavati ih u širokom luku posto su kategorije poput časti, morala, dostojanstva i poštenja iscezla kategorija kod ovih ljudi. U poslovnoj jedinici Sabac kaže da su oni samo pijuni i da moraju da rade sta im naredi centrala Beograd, onda znajte o kakvoj je firmi reč. Kuciste za racunar koje je stiglo bukvalno su ga razbucali i niko nije odgovoran.

  237. Jelena

    Uzas! Njihov ogranak u Valjevu je leglo šljama. Pakete iz online prodavnica ne dostavljaju, a kada nakon iscrpljujućeg pozivanja dobiješ nekoga na telefon oni kažu pokušana isporuka tad i tad. Pošiljke budu vraćene ili ako imate sreće, nakon nekoliko dana vas pozovu da vam dostave. Stvarno neobjašnjvo koji imaju interes da se tako ponašaju. Takođe su jednom svekrvi naplatili dostavu i ako ju je platila prodavnica, nisu ostavili ženi račun za dostavu, da bi mogli da se žalimo.

  238. Dimitrije

    Мислио сам да је ДЕкспрес најгори али ови су гори од најгорих. Куриру се након првог позива у 8 ујутру губи готово сваки траг већ пет дана. Лепо је непоменуто да се донесе на адресу фирме која не може да се промаши и која ради сваки дан од 08:00 до 17:00.

    Курира сам након тога звао 76 пута који се јавља после 2 дана у 15:30 очигледно тек пробуђен и каже да он не ради ни данас и да није радио ни јуче али ће сигурно донети пакет сутра. Данас се поново не јавља. Пакет не знам где је иако је плаћен већ и вреди 36.000. Логистика из Техноманије се вади на СитиЕкспрес и пребацује ме на њихов кол центар који је недоступан већ 43 минута.

  239. anon

    Kaubojsag – posilja je stigla brzo, placanja je bilo pouzecem. Iako je narudzba ukljucivala placanje za isporuku, kurir je jednostavno odredio svoju cenu, pa nas je roba od oko 700 dinara (sa isporukom oko 1100 ) kostala zapravo 1500, posto je kurir oteo neupucenoj osobi (ja nsiam mogao da sidjem) novac. Naravno nije se popeo do stana nego je trazio da mi sidjemo ispred zgrade, jer na taj nacin je manja verovatnoca da sa sobom imate dokaz koliko treba da platitie. Ovu firmu bi trebalo zatvoriti jer bukvalno pljacka ljude. Komentar je anoniman jer smo zabrinuti da kurir koji je tacno znao sta radi ima nasu adresu i moze nekog iz nase kuce da saceka i prebije.

  240. Bojan

    8 radnih dana nisu bili u stanju da dostave paket iz tehnomanije. Dve zvezdice samo zato sto su jednom davno uspeli da dostave robu.

  241. NENAD

    OVO JE KATASTROFA OD BRZE POŠTE, BOLJE POSLATI GOLUBA PISMONOŠU NEGO NJIHOVOG RETARDIRANOG KURIRA!!!!

  242. Ljiljana

    Ove zaobici u sirokom luku! Krade deci kurir na kusuru, ne daje otpremnicu i posle se ne javlja na telefon. Preko reklamacija nista ne moze da se zavrsi. Samo prebacuju jedni na druge…fuj!

  243. Vojislav

    Knjiga koja kosta 1400 din me na kraju kostala 1988 din. Da ne pricam da se uredno zaokruzuje na 2000 din, manje bitno… ali da postarina za jednu knjigu kosta 588 din!?!? 588 din?!?!
    Pa da li ste normalni?!

Додај рецензију

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *