Inspekcija, pravni lek za kurirske službe

Imate problem sa kurirskom službom i ne znate kome da se obratite za pomoć? Ukoliko ste već iscrpeli sve zalihe strpljenja u komunikaciji sa korisničkim servisom kurirske službe vreme je da potražite pomoć inspekcije u rešavanju problema.

U slučaju problema sa uslugama kurirske službe primenjuje se Zakon o poštanskim uslugama. Nadzor nad primenom ovog zakona vrši Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija preko inspektora za poštanske usluge.

U okviru ovog ministarstva nalazi se Sektor za elektronske komunikacije i poštanski saobraćaj u kome je obrazovano Odelјenje za poštanski saobraćaj i nadzor, a u okviru ovog odeljenja Grupa za inspekcijski nadzor.

U Grupi za inspekcijski nadzor obavlјaju se poslovi koji se odnose na upravno-nadzorne poslove; inspekcijski nadzor nad primenom zakona i propisa donetih na osnovu njega i preduzimanje mera za otklanjanje nepravilnosti; podnošenje prijava za pokretanje prekršajnog, krivičnog postupka i postupka u slučaju privrednog prestupa; upravni postupak, analizu i izradu izveštaja o realizaciji usvojenih planova, kao i drugi poslovi iz ove oblasti.

Kontaktirajte nadležnu službu

Kontakte možete pronaći na internet stranici ministarstva,
Telefon inspekcije za poštanski saobraćaj: 011/ 20-20-093
e-mail: telekomunikacije@mtt.gov.rs

Obražložite svoj problem jasno i bez suvišnih informacija i proizvoljnih zaključaka. Predočite činjenice i šta očekujete da ostvarite (npr. isplatu odštete).

Više informacija o vašim potrošačkim pravima potražite na sajtu sektora za zaštitu potrošača zastitapotrosaca.gov.rs

Imajte na umu da besplatnu pravnu pomoć možete tražiti i od društva za zaštitu potrošača u vašem gradu ili preko portala besplatnapravnapomoc.rs

You may also like...

47 Responses

  1. Sasko каже:

    Postovani,
    Primio sam paket preko Bex kurirske sluzbe. Dostava je kostala 230din. ali kurir me je slagao i rekao je da kosta 250dn. Ja sam mu platio i reko sam da mi izda racun i priznanicu da sam primio posiljku i platio 250din za dostavu. On je veoma burno odreagovao rekao je da su mu papiri u kombiju i da nema vreme da se vraca da mi donosi racune, bukvalno je pobegao.

    Pozvao sam BEX sluzbu, rekli su mi da nemogu da dobiju kurira na telefon, siguran sam da mogu ali ne zele da izdaju racune.

    Gde mogu da prijavim ovaj slucaj, kojoj inspekciji?

  2. Jolle каже:

    Paket iz Gigatron firme odnosno narudzbu koju sam primio a rec je o mobilnom telefonu dobio sam tako sto je paket bio neznatno ostecen pa nisam primetio da bi nesto u tom paketu moglo da fali. Nazalost fali mobilni dok su ostale stvari (punjac, uputstvo i kablovi) na svom mestu. Odmah sam interveniso bukvalno dok je vozac bio jos tu ispred zgrade, naravno nije hteo da primi nazad paket. Sada je slucaj trenutno u nekoj proceduri ali ne znam sta ce biti. Nadam se da necu morati da vam se obracam.

  3. Ivan каже:

    Ovde se zale na bex pa na dejli..nevidim sto je aks najgori?!

    • Igor каже:

      AKS je najgori jer vec sedam dana ne mogu da isporuce paket iz Novog Sada do Beograda a kako stvari stoje nece moci i narednih sedam.A ovo nazovi ministarstvo i zena koja tamo radi mora da shvati da su oni ovde zbog nas a ne mi zbog njih i ako treba mora da prica i dva sata dok ne resi problem a ne da prekida uz obrazlozenje da je potrosila dosta njenog vremena slusajuci zalbu.Pa nije to ministarstvo njena privatna firma.Sve u svemu teska gologuzija i u ministarstvu i u ovoj nazovi kuriskoj sluzbi sa imenom AKS.

    • Borko каже:

      Aks je ubedljiivo najgori ! Imao sam i do sad loša iskustva sa njima, ali sad, ovaj poslednji put drže mi paket u Novom Sadu već 12 dana i ne vidim izgled da isporuče paket. Toliko su bezobrazni i aljkavi , da nemam reči ! Moj savet, izbegavajte ih koliko god možete.

  4. Miroslav каже:

    U pitanju je D Expres.Vozac je poludeo jer je isfrustriran vracenih paketa pa se na mene izvikao sto ne kupujem u radnji i slicno…Gde mogu prijaviti kurirskog vozaca?

  5. Valentina каже:

    Moj paket putuje od Smedereva do Zemun vec 3 nedelje. Poslala sam Bex-om.Najpre je bilo odlozeno zbog obima posla(jer posta je strajkovala i mogla sam da razumem kasnjenje od par dana),a zatim je jednostavno nestao. Navodno su ga pronasli nakon 2 nedelje i nalazi se u Beogradu,ali nikako da se dostavi primaocu. Imam utisak da me lazu i da uopste nisu pronasli paket i prolongiraju „dostavu“ ne bi li imali vise vremena da ga pronadju. Kad ih pitam da mi novcano nadoknade paket onda uvek dobije neke semi-pozitivne informacije i ponadam se da je stvar resena. Kome se mogu obratiti? Da li u zakonu postoji neka tacka koja kaze posle koliko vremena od trenutka slanja se paket moze smatrati izgubljenim i sta onda?
    Hvala unapred.

  6. Sasa каже:

    Pre svega pozdrav.pa da se pozalim ako ima vajde ali cini mi se slaba vajda,Jako veliki broj paketa saljem i primam od skoro svih brzih posta i mislio sam da sam sve video i doziveo ali oni su carobnjaci koji te svaki put iznenade a bogami i dobro izbace iz takta.Sta se desilo je sledece i radi se o Bex sluzbi koja je kod mene pobednik a da i zamolim ako neko zba sta da se radi u ovakvoj situaciji.POslata su dva slovima i brojkom 2(dva) paketa(kutije) iz Bg Za Jagodinu s tim da je na jednoj kutiji bila zalepljena knjiga.Nakon upornog zvanja da se preuzme paket od posiljaoca i uspeha nakon nekoliko dana u Jagodinu stize jedna 1Jedna kutija i knjiga kao drugi paket,Znaci madjionicari odlepljuju knjigu na nju lepe nalepnicu prvog paketa i tako isporucuju.Kurir se seca slucaja ali mora da se pregledaju kamere da se uvere jesu li usle dve kutije o zacarani krug lopovluka i prevare nas obicnih gradjana koji bi posteno da rade i zarade.
    Pitanje;Postiji li neko u ovoj drzavi da moze ovim prevarantima da stane u kraj ili kako nam bog da?

  7. Bojana каже:

    Postovani,
    Kurir iz Kurirske sluzbe Aks je naplatio postarinu vise nego sto je trebao bez ikakve potvrde o isporucenoj robi i racuna. O tom slucaju je obavestena kurirska sluzba Aks iz koje je nepoznata osoba ubrzo potom uzvratila poziv i umesto izvinjenja ili povracaja ukradenog novca nepoznat muskarac je urlao preko telefona govoreci da nije u redu sto je prijavljen kurir koji ne daje racun, potvrdi i naplacuje kako mu je volja sto je prosto nedopustivo ponasanje. Molim Vas kome mogu da se obratim?

  8. Ivana каже:

    Poštovani,
    ovim putem želim da Vas obavestim da je potrebno izmeniti kontakt telefon Inspekcije za poštanski saobraćaj pri Ministarstvu trgovine,turizma i telekomunikacija.
    Kontakt telefon:011/ 20-20-092; 011/ 20-20-093.
    U nastavku vam šaljem i link sa sajta da biste proverili – https://mtt.gov.rs/sektori/sektor-za-elektronske-komunikacije-i/

  9. Nikola каже:

    Iz paketa koji smo poslali u Trestenik igubljeni su neki delovi, u Aks-u samo traze bar-kod i to je to, niko ne odgovara na ostale mejlove i pitanja.. Ne znam vise kome da se obratim..

  10. branko каже:

    Preko Kurirske sluzbe D Expres sam primio posilku od 0.8 grama , ali su tu naljepnicu prelepili drugom od 11kilograma , kad sam pitao kurira zasto je to tako , odgovorio je: to je ta kilaza . ako ti se nesvidja zali se . zvao sam centralu i zalio se . samo je ostalo na nekom obecanju o vracanju razlike novca . koje nisam dobio . pa se pitam dali postoji za nji zakon ili misle da su to sitne prevare pa necemo da ih diramo . ali malo po malo nakupise.

  11. Ivana каже:

    Preko kurirske službe Dexpres poslala sam paket detetu u Centar za Policijsku obuku u Kamenici ( pošto je vanredno stanje deca ne mogu da dolaze kuci) u paketu su bile trenerke, šorts i pribor za ličnu higijenu, nešto hrane i blutut za mobilni telefon. Na osnovu mog upita o statusu pošiljke, dobila sam odgovor da je paket izgubljen.
    Navodno,,oni su uporno tražili ali ne mogu da nađu paket ( što sumnjam u tu priču). Nude mi nadokandu štete, u roku od par dana, pisala sam mejl i zapretila da ću ih prjaviti inspekciji.
    Čekam odgovor s njihove strane. Obavestiću vas o daljem ishodu.

  12. Semco каже:

    City express pise na pracnjenu posiljke ako im se ne isplati da ti donesu paket napisu primalac odsutan, ceo dan cekam paket i oni napisu tako ni da pozovu ni nista…

    • Bojan каже:

      Dexpress preuzeo pošiljku 02.06 i još ne stiže. Piši mejlove, zovi, svaki dan isti odgovor. Očekujte pošiljku u toku sutrašnjeg dana.
      Ceo posao mi je stao jer su oni zarobili moja sredstva za rad.

  13. Sasa каже:

    Teške su prevare ovi iz beksa otimaju naplaćuju kako hoće niko im ništa ne može verovatno su povezani sa nekim gore…pa im sve tolerišu sto nije u redu…. meni su umesto 388din naplatili 612 pod izgovorom to ti je uzmi ili ostavi

  14. BOKICA каже:

    Pa ljudi moji oni sve rade kako im odgovara neznam što kukate na njih i ko Vas tera da ih koristite
    Sve žalbe i reklamacije koje im uputite vraćaju kao neosnovane jer su kad bolje razmisliš u pravu
    Mislim da treba prijaviti državu Srbiju medjunarodnom sudu što ne sprovodi potpisane sporazume o pravnoj državi

  15. Lea Zupanec каже:

    Preko Bex Eskpresa čekam paket već dve nedelje. To jest, prvo su ,,obrazložili“ da im je dat pogrešan broj telefona i zato kurir ne može da donese paket, pošaljem dva emaila sa pravim podacima da bi oni paket ne dostavili uz isti izgovor, sad čekam više od nedelju dana da se paket vrati pošiljaocu! KOME više da se žalim? Mail je poslat na ministarstvo sa sve screnshotovima prepiske, niko mi nije odgovorio. Nemam i dalje informacije šta se desilo sa paketom.

  16. Miloš каже:

    Čekam novac od otkupa skoro mesec dana. Aks je u pitanju. Zovem ih svaki dan, pisam sam mejl, niko nista ne odgovara. Ne znam više šta da radim…

    • Megi каже:

      kod njih je rok 7 radnih dana, a kuriri hoce da zaborave – i meni se to desilo. Pisi mail reklamaciji i navedi broj posljke , odmah ce oni kuriria da kontaktiraju . Tako su meni , ili zovi AKS call centar da ti posalju kurira pa im to reci

  17. МИРЈАНА КОВАЧЕВИЋ каже:

    Пакет су вратили пошиљаоцу и рекли да су ме два пута тражили и да ме нису нашли.На мој телефон нису позвали ни једном. У питању је фирма позната у целом граду са чуварима 24 часовним.Бекс служба.

  18. Natasa каже:

    Primila sam paket koji je naplaceno 166din više. U pitanju je City. Nije mi do novca, nego do bezobrazluka. Zvala sam ga ponovo da se vrati jer je došlo do zabune, nije se pojavio. Opet bezobrazluk.
    Sta se radi u tom slučaju kada mi nije dat račun? Njegova reč protiv moje ili…?

  19. Megi каже:

    Meni je BEX izgubio paket , reklamirala sam ga i rekli su mi da je mesec dana rok za resavanje reklamacije . Kada je proslo mesec dana , vise se nisu javili.. i sada se zezam sa inspekcijom..

  20. Milena каже:

    Aks nije najgori. Aks je najgori od najgorih. Oni nisu 0, vec – 10 na skali ocene kvaliteta usluga.
    Od utorka cekam isporuku paketa, evo petak je vece i naravno nista. I da nije hitno ne bih zaista ovako burno reagovala, ali cekam cajeve koji su deo moje redovne terapije. Prvo su moj jedan paket ptretvorili u dva, kako ne znam(jer mi jos uvek nije dostavljena posiljka). Kad sam rekla da je sve to jedan te isti paket, kurir mi je rekao DA SE SIGURNO SAM RAZDVOJIO. Ali ni to ne bi bio problem da je se udostojio isti da dostavi. Jutros je i meni i posiljaocu rekao da ce mi za 20 minuta dostaviti paket. Naravno, to se nije desilo. Posle punih 6 sati sam pozvala da pitam hoce li mi dostaviti paket, da bi on mene ubedjivao da se ja njemu nisam javila. Paket mi i dalje nije dostavljen, i ako sam zvala i call centar, i slala mejlove i zvala kurira.

  21. Dusan каже:

    Meni je BEX ukrao otkupninu od 7000 dinara pre mesec i po dana (14.4.2020)
    Navodno kazu da je reklamacija jos uvek aktivna.
    Samo lazu i kupuju vreme za koje nista nisu uradili.
    Ja sam rekao da cu na kraju da ih tuzim.
    Zelim neki savet ili ako moze sto skorija pomoc u vezi ove kradje, jer je stvarno pederski
    da prodje toliko a da nisu u stanju jebeni problem da rese…
    Molim za pomoc.

  22. vesna Misic каже:

    TREBALO JE DA MI NAPLATE 282D.ZA PAKET DO 5KG,KOJI NIJE BIO TEŽI OD 2KG.BEX SLUŽBA MI JE NA PLATILA 970D.JER SU NAVODNO NAPISALI DA JE TEŽINA 15KG.KOME DA SE ŽALIM SAD KAD SAM PLATILA OTKUPNINU A NISAM DOBILA POTVRDU?

  23. Simce каже:

    Ne zna se koja je gora od tih posta. Bex se mrtav ladan javi posle 5 dana i kaze imamo paket za vas koji je upucen Sa starog Grada u Beogradu u Novi SAd! Olosi svi!

  24. Mirjana каже:

    Bex sluzba je neodgovorna u vezi dostave porudzbina , posalju poruku u toku dana stize posiljka i ne donesu je uopste ..Uzela sam slobodan radni dan da bih sacekala taj paket , bilo je vazno ..

  25. Eki каже:

    Brate toliko su svi losi da nemogu da zakljucim ko je najlosiji.

  26. Ivona каже:

    Bex.. Prosto ne znam adekvatnu rec za ovu kurirsku slubu. „najgora“je i suvise blaga rec. Posedujem veliko iskustvo sa raznim kurirskim sluzbama ali nikada nisam imala tako GROZNO iskustvo kao sa Bex-om. Da li da napomenem da mi prva posiljka putuje vec 10 dana do primaoca i da je u putu izgubljena ili da napomenem da su uveli neko novo pravilo gde se ne vrednuje tezina posiljke vec dimenzije ili gabarit pa vas tako recimno posiljka tezine 2,5 kg a srednjih dimenzija kosta ni manje ni vise nego 1000 rsd. U call centru mi je pojasnjeno to novo a nigde napisano pravilo tako da je posiljka u fazi vracanja jer primaoc sa razlogom nije hteo da je preuzme pa ja moram platiti povrat. O prethodnoj posiljci da ne govorim. Ne znaju gde je kako kazu izgubio joj se svaki trag a vrednost posuiljke u iznosu od 20000 rsd takodje cu morati platiti ja . Kratko receno – DNO DNA kurirska sluzba!

  27. milorad каже:

    Od svih kururskih sluzbi nikada nisam imao problem, ali zato sada sa DEXPRES, nikad gore iskustvo. Paket poslat iz Beograda za Prokuplje 25 juna. trebao je biti na moju adresu 26.juna navodno usluga DANAS ZA SUTRA. sutra ,nisam dobio paket, okej jedan dan rekoh nema veze..subota nedelja ne rade. Ponedeljka zovem Call centar kazu paket je u Nisu u centru nece biti danas sigurno sutra MOZDA ne mogu da vam obecam. jos su mi ponudili da idem u Nis da uzmem paket i da im platim jos za to sto mi nisu dostavili. Onda su mi rekli da ce mi javiti sta je sa paketom kad u Nisu dobiju info.. Utorak naravno od paketa nista.. Sreda nista, iznerviran zvao sam prodavnicu koja mi je poslala paket , prodavac iznenadjen i iznerviran odmah je zvao call centar, takodje sam ja zvao. Njemu su rekli da oni CEKAJU MAKAR JOS JEDAN PAKET ZA MOJE MESTO, a meni su rekli da je u nisu ali da nemaju info jer je to MALI paket. koji je inace bio vrednosti 31.000 din. za njih je to malo. Rekli su mi da ce zvati Nis i da mi jave. nakon pola sata zvali su me dva puta i rekli da sutra paket stize. Dobro. Cetvrtak, ceo dan sam ih cekao , u 15h pozvao call centar da bi mi oni rekli da je paket kod kurira ali da nije dstavljen jer je neki problem moguce kvar u vozilu. dali su mi broj kurira, zvao sam dva puta naravno nije se javio . odmah sam pozvao radnju u BG i rekao da necu da preuzmem paket i platim DANAS ZA SUTRA cekajuci 7-8 dana. Paket je vracen a za doticnu sluzbu nemam reci, nekadasnji naziv DAILY EXPRESS koji je ipak WEEKLY EXPRES jer obmanjuju korisnike i daju sebi za pravo da paket dostave u roku od 7 dana kako su mi rekli, sto u mom slucaju nije bilo ni 7.dan. Strasno je to sto ova sluzba na svom sajtu cak ima i spisak mesta koja su za nih UDALJENA i gde idu po jednom nedeljo da izvrse DANAS ZA SUTRA. A udaljena mesta su sva mesta van centra grada. Bezobrazluk i lopovluk na najvisem nivou. Strasno je ko sve danas ima licencu za rad. Sramno

  28. Ema каже:

    Dve nedelje cekam paket koji treba da mi isporuci City Express, na broj za reklamacije se naravno ne javljaju. Ne znam kojom se logikom oni vode kao “brza” posta, pritom cenu usluge necu ni da komentarisem. Ovakvo ponasanje i neodgovornost jos nisam videla. Zaista sramno!

  29. dragoljub savic каже:

    bex sluzba mi je navodno izgubila moju posiljku koju sam poslao za cacak vrednost posiljke 11000din. sada se svi prave ludi ova agonija traje dva meseca sta da radim i kome da se zalim

  30. Bojana каже:

    Poštovani,
    Šta raditi kada BEX kurirska služba izgubi pošiljku i to težine 50kg i vrednosti 78000 dinara (na pošiljci je zalepljem račun za primaoca). Pošiljka je poslata 16.06.2020. još uvek nisu locirali pošiljku vrte jednu istu rečenicu da sačekamo i da ćemo biti obavešteni, račun ostaje otvoren jer kupac ne želi da plati dok ne dobije pošiljku pritom je kupac ljut jer im je pošiljka bila hitna. Mi ispadamo neodgovorni a prosto smo nemoćni. Ne znam koga više da zovem i da ubrzam proces. Ima li osnova za tužbu pa neka sud rešava problem? MI imamo broj pošiljke pošiljalac je naša firma druga firma je primalac.

  31. Jadranka каже:

    Postovanje,
    poslala sam BEX-om posiljkudobro upakovanu i naglaseno da je lomljivo. Posiljka je polobljena i kurir je primaocu posiljke rekao da je najpametnije da je ne primi nego da ulozi reklamaciju. Meni je receno da ako zelim da udje u proces reklamacije da treba da primim posiljku nazad i da platim postarinu. Posle nekoliko dana sam dobila SMS da je reklamacija odbijena. Napisala sam e-mail i trazila objasnjenje. Odgovorili su mi da je to cirkularna poruka i da je reklamacija u postupku. Prolazilo je vreme ja sam napisala 10-tak e-maila i nisam dobijala nikakav odgovor. Posle skoro 5 meseci sam dobila odgovor da je reklamacija odbijena sa obrazlozenjem da oni ne odgovaraju zbog kasnjenja posiljke. Jos sam 15.7.2020 napisala sledece i naravno nisam dobila nikakav odgovor:
    Postovani,
    vas odgovor vredja i najnizu ljudsku inteligenciju.
    Posiljka nije reklamirana zbog kasnjenja, nego sto je u potpunosti unistena i za tako unistenu posiljku koju primaoc nije hteo da primi (normalno jer je unistena) ja sam morala da platim postarinu – jer se navodno ne moze pokrenuti postupak reklamacije/
    Da imate i trunku poslovnosti znali bi da se dobar glas daleko cuje, a los puno, puno, puno dalje i nebi se tako ponasali.
    Posto nisam resenje dobila od vas, potrazit cu ga na drugoj adresi.
    Mozda mozete da me posavetujete da li se isplati pokusati nesto. Covek se oseca izuzetno i ponizeno i prevareno da umesto da je pocetkom aprila dobio 1200 din, morao je jos da plati postarinu.
    Zahvaljujem se i toplo pozdravljam!

  32. Biljana каже:

    Poštovani, poručila sam neku robu iz Vlasotinca za Vranje, ljudi su poslali 17.08.2020 god. Robu preuzeo AKS, juče me niko nije kontaktirao, a piše u praćenju pošiljke da pošiljka bila na isporuci u 12 i 23h 19.08.2020 da bi pošiljka u 19 i 30h bila vraćena u magacin. Strašno je koliko neodgovornosti bahatosti ima u kurirskim službama, nije ovo usamljen slučaj pre mesec dana sam poručila robu za koju je dostava bila besplatna medjutim kurir mi je uzeo 500 dinara i nije da fiskalni račun. Proverila sam kod pošiljaoca jeste besplatna dostava, ljudi se izvinjavaju i kažu imaću popust u visini iznosa koji mi je kurir ukaro. Sramota!!!!!

  33. Nemanja каже:

    Ja imam problem da vec 3 puta postar City Expresa odbija da isporuci pakete koje narucujem. Prvo je izgubio pismo iz suda al to necu ni da racunam, onda je telefon iz vipa isporucivao skoro dve nedelje, nakon toga jos 2 paketa uopste i nije isporucio.Prodje kroz ulicu i nastavi svojm putem, nikoga ne obavesti da ce doci niti ostavi ikakvo obavestenje, kao sto su mi objasnili da je u obavezi, i ostavi paket u posti, pa ako se setim preuzmem ga i naplate mi 500 din, samo ne znam za sta. Iz njihovog centra mi rekose da su mu skrenuli paznju da mora makar da ostavi obavestenje da je bio ali on to i dalje ne radi, pa dok se ova lopovska drzava ne razmontira mislim da vise necu koristiti usluge poste, koja je sve samo nije brza i nije posta

Оставите одговор на Brza Pošta Одустани од одговора

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *