Glasanje za Najboljeg i Najgoreg kurira u Srbiji

Najbolje i Najgore Kurirske Službe

Kad su u pitanju kurirske službe svako ima svoje iskustvo. U slučaju da tražite mišljenje drugih o tome koju brzu poštu koristiti a koju izbegavati, odgovor možete naći ovde. Učestvujte u anketi za izbor najbolje i najgore kurirske službe.

Koja je brza pošta najbolja?

Svako ima svog favorita ali nisu sve kurirske službe jednake. Koja kurirska služba je Vaš favorit?

Koja je najbolja kurirska služba?
5273 votes · 5273 answers

Naša istraživanja putem anketa su pokazala da je preko 20% ispitanih korisnika kurirskih službi bar jednom prilikom imalo problem sa kurirskim službama. Najčešći problem sa dostavom paketa je naravno kašnjenje isporuke, zatim oštećenje sadržaja pošilke i gubljenje paketa. Ono što korisnike najviše iritira je što povrh svega kurirske službe često ne uvažavaju reklamacije. Koja je po Vašem mišljenju Najgora kurirska služba?

Koja je najogra?

Koja je najgora kurirska služba?
10200 votes · 10200 answers

Svoja iskustva sa brzom poštom i kuririma nam možete slati na iskustva@brzaposta.rs

28 thoughts on “Najbolje i Najgore Kurirske Službe”

  1. — Aks i Bex su najgori, ubedljivo !

    +++ Post Express i City Express najbolji !

    City Express je bolji nego što je ovde ocenjeno.
    Daily i DHL variraju. Zasnovano na preko 100 pošiljki i iskustava sa kurirskim službama tokom godina.

    Ovde govorim o firmama, cenovniku, usluzi – brzini, tačnosti, pažljivosti i samoj poslovnosti.

    Firme koje sarađuju sa Bex i Aks ne zaslužuju da im budete mušterije, izbegavajte ih.

    Sretno sa pošiljkama svima !

  2. Ubedljivo najgore su Aks i Bex, iskustvo od preko 5 godina sa svim kurirskim sluzbama. Postexpress nikada nije omasio, sem kada su strajkovali, sto se i oprasta, cak i tada je sve stiglo uz kasnjenje. Kuriri navedenih sluzbi se ne pojave, ne jave, ne donesu posiljku, lazu, vracaju pakete bez prethodnog kontaktiranja kupca/prodavca. Sramota i nikome ih ne bih preporucila.

  3. Zavisi od kurira, dotavljao mi je D ekspres ugl.kurir pozove minit dva ranije da imas vremen da izadjes posiljku vec ima spremnu i sve prodje brzo, par puta sam dobijala od aksa isto kurir ljubazan izasao po paket sve ok, medjutim bex mi je doneo jednom kurir me zove kad je ulazio u selo cekam tri min napolju a onda jos pet da on pronadje moj paket,momak ok ali neprofesionalno, post ekspres isto sve najbolje paket stigne brzo covek nazove prvo a kad donese dodje do vrata… sve zavisi i od coveka ima nas raznih…

  4. Bexom sam slala prvi put skoro. Poslednii put posoala 5,6 paketa, cekam vec dva dana i nista. Kurir niti je dosao, niti se iko javlja na call centar, niti ovi ma messingeru sljive ni 2% sta ih pitam… Kakav neprofesionalizam….

  5. – Aks su najgori, ubedljivo ! Isti kurir za vise od 10 posiljki, veoma neljubazan, ne vraca kusur a ne kaze da nema da vrati sitan novac. Kao da se podrazumeva da mu pripadne izmedju 100 i pedeset dinara „baksisa“.

    – Post Express i City Express najbolji ! Sve pohvale! D Expess je OK, ali cesto znaju da odugovlace. Kuriri su im barem ljubazniji od Aksovih.

  6. AKS je najjjjjgoooori definitivno! Drski, bezobrazni. Vozac koji je trebao da donese paket rekao da rade isporuku do 15h a ispostavilo se da rade do 18h, preusmerili paket, zvali smo reklamacije, ona nas ona oduvala i to onako bezobrazno uz spustanje slusalice mada smo bili vrlo korektni i tako. Sto je najgore to nije bio prvi put da se tako nesto desava. Duga prica. Kako god preko njih vise nista.

  7. Dobre ili lose zavisi od kurira, mana post expresa sto ne prima vise pakete vece od 50 x 60 x 50, opet Bex vece pakete sada naplacuje po gabaritu (bicikla 2000 din) jos naplacuju dodatnih 50 dinara za usluge u Beogradu. Aks ume da bude spor i trom ali prima sve i svasta, pare malo kasne, ali jos i funkcionise nekako.

  8. Iz dosadašnjeg iskustva sa kurirskim službama, i kada sam primala naručeno i kada sam slala nešto, mogu reći da sve zavisi od kurira lično, tj. pojedinca. Da me ne shvatite pogrešno, i on je samo čovek, i nekad ne ume da se nosi sa stresom i pritiskom posla. I vama kad nije dobra atmosfera na poslu, kada ste loše plaćeni ili je loša organizacija, to utiče na raspoloženje, priznajte sebi! Činjenica je da smo mi kao korisnici postali nestrpljivi i lenji, i da postoji nesklad u broju kurirskih službi, ili broju vozila i dostavljača u okviru neke već postojeće kurirske službe, sa potrebama tržišta, tj. moderne kupovine iz fotelje. TO ŠTO VIDIMO DOSTA NEGATIVNIH KOMENTARA O NEKOJ KURIRSKOJ SLUŽBI, NE UZIMATI ZDRAVO ZA GOTOVO, JER OBIČNO ONI KOJI SU ZADOVOLJNI NJIHOVIM USLUGAMA IH NE HVALE, JER SE KAO PODRAZUMEVA DA SU USLUŽNI I BRZI, a kad već ima više negativnih neki pomisle hajde da se i ja pridružim sa svojim lošim iskustvom….kud svi Srbi, tu i mali Dušan tj. domino efekat! Oni koji su navkinuti da sve kritikuju i posmatraju iz ugla nepoverenja, su brzi na obaraču, i jedva čekaju da na sva zvona objave svoje nezadovoljstvo. Od kad smo prestali biti ljudi? Zastanemo li na trenutak da se postavimo u tuđ „par opanaka“ ? Ne treba generalizovati. Imala sam odlična iskustva sa Post expressom i DeExpresom, malo slabija sa AKS i Bex, ali to ne znači da im neću ponovo pružiti šansu i da ću ih za sva vremena ignorisati i odbaciti.
    Aman, ljudi potrebno je da im damo konkretne predloge na čemu da porade (a vidim da to već neki i čine, što je za pohvalu!), obično je u pitanju slabija organizacija, manjak ljudstva, loša ili neispravna vozila, mali ili nikakav depozit za vraćanje kusura potrošačima, manjak ljudstva koje je pod pritiskom da za što kraće vreme dostavi što više pošiljki.
    Mi kao potrošači, bi mogli da se malo naoružamo strpljenjem, spremimo što sitniji novac, da im olakšamo vraćanje (iskreno, imamo par dana vremena da usitnimo novac negde dok nam ne dostave pošiljke, a iznos već otprilike znamo), ponekad počastiti kojim dinarom dostavljača, a ako nismo u mogućnosti, pohvaliti ga rečima (pod uslovom da ste zadovoljni). SVIMA NAM ZNAČI PODRŠKA I RAZUMEVANJE…a ako niste zadovoljni, bolje oćutite, time što pišete i govorite negativno, i sami sebe podsećate na loše iskustvo i dižete sebi pritisak i tenziju, a ne znači da će vam se uvek dešavati isto …osim, ako već imate loš stav prema dostavljačima pa ih dočekujete đonom.

  9. Kako da spremite sitan novac,ako na sajtu pise 350,kazu vam 400, a na kraju vam naplate 420. Nije da je neki novac u pitanju,ali mi za taj novac radimo.Ovo je sitno ali kako je za vece posiljke ne bih ni da zamisljam.Slazem se da od kurira najvise zavisi kako cete proci sa svojom posiljkom,ali akoneko hoce da bude kurirska suzba, neka obezbedi sve uslove za to.

  10. Aks i Bex najgore moguce kurirske sluzbe u Srbiji. Zakazao posiljke koje ni posle 3 dana nisu dosli da preuzmu, kad god sam ih zvao kazu u call centru da ce u toku dana doci kurir sigurno, da je potvrdjeno preuzimanje itd i naravno ne dodju. Izgubis dane cekajuci da kurir dodje i on se ne pojavi uz finalno obrazlozenje da su kuriri zamenili aparate na kojima se nalaze podaci, ne javljaju im se dispeceri i menadzeri na telefon itd. Nije u pitanju izolovan slucaj, desavalo se to vise puta dok nisam odustao od koriscenja njihovih usluga. Takodje, kurir kad dodje kaze da nema da ti odstampa priznanicu sa brojem za pracenje jer mu stampac ne radi, robu mora da utovaras sam u kombi jer kaze da ga bole ledja. A kod dostave paketa, ako zivite u zgradi, zaboravite na to da ce vam doneti paket do vrata stana vec morate izaci na ulicu da bi preuzeli paket inace ga vracaju u magacin.

  11. Od 01.12.2020.godine u Nišu imamo svaki dan problema sa D-expressom.
    Otkup nam donose posle 22 dana, 90% potpisanih otpremnica nam nisu vratili, na cenu iz ugovora dodaju nam (na osnovu dodataka) još oko 60%. Kuriri drski i bezobrazni, neće da dodji po paket i kada ga preuzmu, neće da idu na adresu nego stave napomenu da nema nikoga, ne znaju da voze i izgubili nam više paketa.
    Užas !!!

  12. Nisam od onih koji kukaju ali neprijatnost sa AKS moram navesti. 28.01. sam pozvao kurira da predam pošiljku, ljubazno sam se predstavio, na šta mi je on krajnje drsko rekao da zovem Call centar( uputstvo je na mestu). Kad sam završavao razgovor čuo sam kurira dok je spuštao slušalicu kako me imitira dok sam se predstavljao. Pošizio sam i ponovo pozvao dotičnog, zamolivši ga da se predstavi, što je on odbio i rekao da u Centrali imaju njegovu šifru. Rekao sam da nije lepo ni kulturno da se ruga i imitira korisnika. Pozvao sam 015 600 600, prijavio paket za predaju ali nisam tužakao borskog kurira. Razumem da je imao loš dan, da je mala plata.. Očekivao sam danas da dođe po paket i tada bih porazgovarao sa njim, pa i kroz šalu ali ni 24 časa od prijave paketa niko nije došao da ga preuzme. Ponovno zvanje Call centra AKS, njihov odgovor da nemaju uticaja na kurire kad će (i da li žele) da pokupe paket. 25-i sat od prijave paketa, ponovo zovem Call centar i otkazujem slanje. Operaterka neljubazna (kao i prvi put kad sam zvao, a sva tri puta sam razgovarao sa različitim osobama). Paket je poslat Post Expresom,a iako će biti dostavljen tek u sredu ( mala pošta u malom selu), ipak mi je lakše nego da bude isporučen AKS -om sutra. Bar je pošao a sa AKS je pitanje da li bi i sutra bio preuzet. Definitivno, od danas AKS više ne postoji za mene.

  13. Postexpres najbolji!!!
    Bex nisam zadovoljna. Postexpres je dosta jeftiniji od Bexa i stize do 12h.
    Bex stize do 16h. Tako kazu, a sad cemo da vidimo da li ce do tada isporuciti. Bex je skuplji a sporiji od Postexpresa.

  14. Negativno iskustvo sa Post express-om. Odneli paket na pogresnu adresu, jer su pogrešno uneli u sistem naziv ulice, ne obraćajući pažnju na naziv opštine i poštanski broj. Plaćena im je usluga za hitnu dostavu do 12h, oni dostavili na pogrešnu adresu plus odbili da preusmere na pravu adresu tog dana i rekli mi da najranije sutradan paket može da stigne na adresu. Kako su u pitanju bile karte za događaj kasnije tog dana, isporuka sutradan ništa ne znači. Poprilčno su nezainteresovani da isprave svoju grešku u najkraćem roku i samo ponavljaju da ništa ne može da se uradi. Kurirska služba ne može da prebaci paket sa jednog kraja grada u drugi u toku jednog dana. Toliko.

  15. D Express
    Šaljem paket, bez otkupnine, ja plaćam poštarinu.
    Zovem u ponedeljak, kaže ok dolazi kurir sutra, verovatno u prepodnevnim časovima.
    Evo ga ČETVRTAK, još ga nema.
    Zvao sam ih i rekao BRZO, TAČNO, POUZDANO, molim vas promenite moto, jer ništa niste od toga i otkazao slanje.

    1. Njihovi kuriri imaju naviku da cimnu umesto da pozovu. Ukoliko odmah uzvratis poziv sve je u redu, ukoliko to uradis nakon 5 do 10 minuta tvrde da su zvali i eto niko im se nije javljao a istog momenta nakon cimanja oznace te da nikog nije bilo na adresi. Ja ih licno izbegavam kad god mogu

  16. Ja sam doziveo da je vozac izasao iz onog krsa zvanog kombi da se bije sa mnom pred mojom rodjenom majkom zato sto nisam imao 260 din nego 500. da ne pominjem uvrede koje mi je izgovorio. Sta je potrebno da se covek zastiti od vasih zaposlenih? Po ocenama se vidi kakva je firma.

  17. Do sada najbolje iskustvo sa Post i City express-om, mada ni sa ostalim kurirskim službama nije bilo nekih baš loših iskustava, srećom. Kao što je većina napisala zavisi pre svega od kurira, mada se trudim i za njih da imam razumevanja jer znam u kakvim uslovima i pod kakvim pritiskom a za kakvu platu rade.
    City je prilično loše ocenjen a opet moje iskustvo sa njima je odlično i što se tiče kurira i Call centra. Pančevo je u pitanju.
    Call centar sam uvek dobijala operatera posle par minuta, jedino malo duže čekanje kad je u pitanju provera statusa pošiljke. A i tada sam upozorena od operatera da se tu malo duže čeka i zamoljena za strpljenje. Nikad nisam ostala bez odgovora, naprotiv svi su bili uvek max ljubazni i uslužni.

Оставите коментар

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *