AKS Express Kurir je kompanija nastala 2004. godine čija je osnovna delatnost “prikupljanje prevoz i isporuka pošiljki.
Ocenite Kurirske Službe
AKS Ekspress Kurir
Gavrila Principa bb, 15000 Šabac, Srbija
aks-sabac.com
015 600 600
011 404 97 20
office@aks-sabac.com
reklamacije@aks-sabac.com
Zoran Pavlovic –
Polomili su mi sadnice koje sam slao iz Nisa u Zrenjanin. Pet dana nisu znali gde su, dok ih konacno nisu nasli u nekom magacinu. Isporucene su POLOMLJENE i jednostavno neupotrebljive. Morao sam coveku da vratim novac jer mi je poslao slike paketa kad je stigo. A kome da se zalim za nanesenu stetu od 2000 dinara!!! NAJGORI SU! NIKAD VISE AKS!
Srđan Zdravković –
Samo jednom sam se presao da posaljem aks-om i nikad vise. Prvi put sam poslao aksom paket i izgubili ga, dve nedelje pratim paket i samo pise status na isporuci. Zvao sam svakog dana dok konacno nije dostavljen posle petnaest dana, za divno cudo neostecen.
Miroslav –
AKS nikako. Slao sam telefone AKS-om prosle godine i ostetili paket. Jedan od dva telefona ogreban i covek trazi pare nazad. Na kraju pristao da mu smanjim cenu za telefon… Strasno kako se ponasaju, kao da su nedodirljivi. Sramota sta se sve u Srbiji radi.
Coby –
Ja sa AKSom nikad problema nisam imao, saljem bar jednom nedeljno pakete. Svaka preporuka za AKS.
Sale 84 –
Ja saljem skoro svakog dana, koristio sam aks desetak puta. Kasno su mi isplacivali pare pa sam presao na post ekspres i sa njima nemam nikakav problem.
nenadkg –
U AKS sam potpuno razocaran jer sam novac od paketa cekao zadnji put vise od trideset i pet (35) dana! Samo post ekspres i nema glavobolje
lale83 –
Preporuka. Nikakav problem sa aksom, vec pola godine saljem pakete svaki drugi dan.
GuteT –
Dok sam koristio AKS sve je bilo korektno, samo je isplata spora.
banez –
Vise ne saljem aksom. Sa AKS sam slao konstantno godinu dana dok mi nisu izgubili paket sa mobilnim telefonom. Nisu uvazili zalbu i morao sam posle mesec dana da se obratim ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija. Iz njihove sluzbe su kontaktirali AKS pa su na kraju platili odstetu od 5000 dinara koliko je kostao telefon. Najbolje ih je zaobici u sirokom luku…
mile75lo –
Poslao sam paket sa otkupninom kupcu sa limunda i paket stigao odma sutra. A ja sam cekao pare da mi isplate dvadeset dana!!! Zvao sam sto puta za to vreme, i samo kazu da ce da proslede kolegama ili tako neka izmisljotina a ti cekaj od danas do sutra. LOPOVI!!!!
Maksa –
Preko AKSa sam se jednom opeko sa slanjem pouzecem i vise nikad. Za naplatu su mnogo spori tako da je najbolje ako saljete preko AKSa da uplate resite preko ziro racuna.
Jelena –
Razočarenje!
Nikakva informacija već 4 dana. Za 4 dana jedva 4 puta ostvarom vezu sa operaterom, na mailove niko ne odgovara.
UŽAS!
Nebojša –
AKS kurirska služba – nikad više. U ponedeljak je kurir AKS kurirske službe (šifra kurira 18593) preuzeo pošiljku u Inđiji, za isporuku u Beograd. Redni broj pošiljke je 92296000025529. Pošiljka je trebala biti isporučena juče, a nije. Onda danas, pa opet nije. Na kraju me zove kupac robe i neprijatan prema meni kaže da više nećemo sarađivati. Ne vredi moje opravdanje i to što sam mu još u ponedeljak prosledio broj pošiljke za praćenje, za njega sam ja kriv i sada tvrdi da neće preuzeti pošiljku i ako mu stigne. Naravno, pozovem AKS, objasnim situaciju, čovek sa kojim sam razgovarao (podsestio me na jednog maloumnog imbecila kojeg sam nekada poznavao), neće ni da čuje da je AKS pogrešio. Kada sam zatražio da mi vrate paket i 490 dinara koje sam dao za obavljanje usluge slanja, a koja nije izvršena, podrugljivo se nasmejao i rekao da ću paket dobiti, ali da na novac mogu da zaboravim. Ja ne mogu da verujem, evo pišem ovo pod utiskom, kao da sam razgovarao sa gorilom iz Zoo vrta, a ne sa nekim na funkciji Key Account Managera. Ako sam ja ni kriv ni dužan, preuzeo na sebe trošak robe u vrednosti od 3800 dinara + troškove goriva od Inđije do Beograda, da ne bih izgubio kupca i eventulano bio na lošem glasu, mogao je i AKS 490 dinara. Nikad više AKS
Martina –
Jako neozbiljno. Posto nisu isporucili paket na vreme, decko kome je bio paket upucen odbio je posiljku jer je to bio poklon za rodjendan a paket je kasnio. Aks mi je paket vratio tek posle mesec dana, a kutija je bila zguzvana sa svih strana. Sva sreca pa sam sadrzaj u kutiji dodatno obezbedila stiroporom, ali da je bilo nesto osetljivije u pitanju, ni to ne bi pomoglo. Ocaj!
POŠTONOŠA –
Ljudi poslali paket pre 4 dana, a kod mene jos nije stigao. Zvao sam ih nekoliko puta, u kol centru svaki put uzimaju broj telefona da mi kao jave sta se desava sa posiljkom i nista…! Na proveri posiljke pise da je paket kao u 8.06 časova bio u isporuci, a onda u isto vreme da je vraćena u magacin, i tako stoji…! Kad ih pitam zasto je vracena u magacin, ne znaju, kao javice!!! Ja bih ih zatvorio odmah. Bezite od AKS!!!!
Goga –
Ne moze da se prati pošiljka, ne isporučuju za 24 časa. Na telefon se niko ne javlja. Katastrofa od neozbiljnosti. Par puta mi je pošiljka upućivanja i bili smo zarobljeni ceo dan čekajući.
ventislav –
ovo je najlosija kurirska sluzba vec 10 dana ne donose posiljku na mojoj adresi jer smo sa sela.Pitam gospodu u aksu dali smo mi sa sela gradjani drugog reda?
Jelena Stijepic –
Kasne, izbace pakete na kisu i odu bez ikakvog potpisa, donose polomljene neupotrebljive stvari i kasne po 7 dana
Jovan –
Užasni, čista sramota.
natasa –
Kako da priverim kad stize paket zovem nejavljaju se a vec 4 dana cekam paket
Igor –
Paket ni nakon 7 dana nije isporucen. Morao sam sam da odem po njega. Napisao sam vise puta prigovor na meil ali nikada niko nije odgovorio na njega.
NAJGORI – BEZOBRAZNI (ali ljubazno)
Ljubomir –
Znaci sad i nikad vise djubrad neposlovna mesec dana me lazu za moj novac.Poslo sam nesto coveku u Nis koji mi je uredno platio dogovorenu cenu od 3500 din zovem svaki dan i isto uvek uredu javice vam se neko cum vidimo u cemu je problem nit se ko javlja nit pare stizu…..NIKAD VISE A K S ….
Maja –
Sramota!!
U call centru vam samo spuste slusalicu kad pitate nesto vezano za problem koji imate;
Izbegavati ovu sluzbu!!!
Saveta –
Polomili mi posiljku I nece da nadoknade stetu, jos mi naplatili 1100 rsd. Uzas ne saljite nista po njima, najgori su I’m kuriri, jako bezobrazni.
nebojsa –
Uh odakle da pocnem, evo ovako narucim ti ja paket tastatura mis i jos neke stvari u cetrvrtak reko uh super stize sutra taman novo. Zovem ti ja odakle sam narucio kazu sad cemo mi da to vidimo , javljaju oni meni kazu nama je zao ali AKS je izgubio posiljku. Izvinite da posaljemo preko drugih, reko ne hvala.
24 dana kasnije zove ti mene aks kaze imam posiljku, reko e sad je vrati i cao. Stvarno retardirano
Danica –
Bezobrazluk od ovih sofera ovaj u kacarevo mi uvek naplacuje vise i uvek se svadjam snjim i vise nezelim da narucujem robu preko vas ako ga nesklonite.ima jos zena koji se zale na njega isto u vezi naplacivanja
Nemanja –
Veoma losa komunikacija samih radnika sa klijentima, pa oni kao da su vlasnici ove firme a ne radnici. Ponasaju se bahato, nervozno, kad pozoves call centar da pitas nesto, dobijes u mom slucaju drzak odgovor i spuste ti slusalicu. Pa vozis za moje pare ne dovozis mi nista dzaba. Zato i ocena 1 ko vrata!!!
Mile –
Najgori su, sa njima nikad više
NN lice –
Kurir mi je pri predaji paketa pre dva dana naplatio 450dinara u Beogradu za paket tezine do 0.5kg, iako je cena 290din po cenovniku. I posto mi je zgodno da on to odnese da ne idem u paket shop druge kurirske sluzbe napravim se lud platim i on odnese.Ali kurir su im prevaranti. Lose stvarno
Voja –
Naručio sam od jednog lica iz Beograda Rusku pumpu za vodu pre nekoliko dana. Čoveku sam napomenuo da je zapakuje u što debljim kartonima i što više kartona da stavi jer znam da prilikom pretovara bacaju robu kao kamenje ma kakva ona bila. Kad je paket stigo lepo sam platio po dogovoru sa prodavcem a poštarinu je on platio. Vozač je otišo a ja sam imao šta i da vidim. Muka me pojela i nervoza jer bolujem od karcinoma duži period a šteta je bila očigledna, za nekoga je to možda malo ali je za mene mnogo. I to para što sam smogo bacio sam njima. Pumpa je toliko jako bila bačena prilikom pretovara da je kabal za napajanje prekinut u potpunosti na dva dela, usisni deo koji je od aluminijuma sav je polomlje i isčupan iz kućišta tako da više ne može da se sastavi, gornji deo elektromotora gde je kućište polomljen je a i kondenzator u njemu je takođe polomljen i otpali su komadi, unutar ispod tog kućišta je polomljen kondenzator i otkinut od držača, izčupani kablovi a matica, deo plastike i šajbna su se zatekli u kućištu sa otkinutim delom kondenzatora, deo pumpe koji služi za nalivanje vodom radi zaptivanja je polomljen i neupotrebljiv, parčića od aluminijuma je svuda bilo u paketu. Čovek mi je poslao potpuno ispravnu pumpu jer sam je pre porudžbine dobro pregledao sa svih strana tako da je prilikom predaje AKS-u bila ispravna.Samo sam sebi napravio štetu i više nikada ne kupujem robu sa isporukom preko brze pošte. Oni za to ne odgovaraju već vam samo debelo naplate takozvanu uslugu koja je u stvari vaš svesni odlazak u štetu. Oni nemaju odgovornost za to i nikom ne možete da se žalite. Pitam se da li bi njima bilo krivo kad bi im neko tako nešto uradio. Očigledno da njihovi radnici nikom ne polažu račune za ono što rade već samo polažu račune o novcu koji su naplatili. Ljudskog morala i odgovornosti nigde.Bolje da sam još malo para dodao i da sam kupio novu sa garancijom a sad sam napravio sebi štetu i opet moram drugu da kupim, pa iz ovoga izvucite pouku.
Boban –
Kad bih ih mogao uzivo naći pa da im objasnim. Lazovi, prevaranti, dno dna. Nula ocena.
Sloba –
Djubrad ims li ocena 0????
Miloš –
Sad sam sarađivao sa Aks kurirskom sluzbom i nikada više, u ponedeljak ujutru 06.04.2020. god mi je poslata pošiljka iz Šapca, evo danas je vec petak 10 04.2020. Nije stiglo, jos me njihovi operatori i neki šefovi zavlace, zovem 5 puta dnevno samo prebacuju me na neke brojeve na koje se niko ne javlja, uzas… NIKAD VIŠE AKS
Zoran –
Brza posta kakva li vam je spora.
Nikolina –
Katastrofaaaaaa, ocena 0
Dragana –
Neprofesionalni i neljubazni.
Mogli bi da pošalju mejl ili poruku obaveštenja o prispeloj pošiljci, na dan isporuke, a ne da korisnik sedi kući i čeka paket po ceo dan. Pozovu Vas navodno i ne dobiju i paket vrate u magacin. Ne razumem svrhu kurira u tom slučaju ako svaki put paket moram da jurim po njihovim magacinima. Prirom sve to fino naplate. Zar osnovno pravilo nije obavestiti klijente o isporuci…Pobogu to im je posao.
Mica –
Uzass od sluzbe, paket su doneli koji je bio pocepan maltene otvoren i prljav ocena nula za ovu sluzbu, krajnje neprofesionalni….
Dragana –
Ne isporučuju pošiljke na adrese. Jurite ih po magacinima, a onda Vam naplate duplo za dostavu. Najgora kurirska služba definitivno. Najbolje ih zaobiđite.
Pera –
Lopovi, prevaranti! Zaobilazite ih u širokom luku! Obrcu moje pare, već 20 dana
Ljubiša –
Jednom sam slao preko njih i nikada više. Neviđeni bezobrazluk…. posaljem paket sa otkupninom od 15000 din, paket bude regularno isporučen sledeći dan. Ne znajući da ću pare da čekam ko zna koliko dugo, krenem da ih zovem po drugi paket,… U ponedeljak ujutro otvorim nalog ne dođu da ga peuzmu, u utorak ponovo zovem kaže nemože da proveri status naloga jer nije preuzet (savetuje mi da kreiram novi, što i uradim) U utorak ne dođu da preuzmu paket, zovem ponovo u sredu (kurir već po pozivu zna ko ih zove, obraća mi se imenom i prezimenom) kaže ne zna zašto nisu došli ali će doći do kraja radnog vremena, što se nije desilo.
Četvrtak ponovo zovem i pitam zašto kurir ne dolazi? Zvao sam u pon, uto, sred… Kaže mi vaš nalog je kreiran tek juče, doći će danas do kraja dana… Evo ga petak, uporno se ne javljaju da čujem zašto neće da dođu po paket već ćetiri dana? Mislim njima je u interesu da zarade?
Naravno, paket sam posalo drugom kurirskom službom još u utorak…. pare sa početka priče celih 15000 rsd još nisam dobio.
LOPOVI, UKRALI SU MI NOVAC I JOŠ OD KRAĐE ZARADILI!
NIKAD VIŠE…
Strahinja –
Posiljka poslata iz Nisa Aksom 06.05.2020 ni do danas (12-ti) nije stigla. Zovemo i posiljalac i ja ali ili se ne javljaju ili pricaju neke gluposti. Jedan njihov kombi bio parkiran u Brace Jerkovic naselju ja lepo pitam vozaca da li mozda moj paket nije kod njega. Sta sam doziveo da cujem od njega bolje da ovde i ne navodim. Ali slikao sam registraciju i prijavio ga policiji jer je idiot nakon razgovora krenuo da prati moj auto na 20cm i da me potom besno obilazi. Taj deo je snimila moja cerka sa zadnjeg sedista. Ovo ce skupo da ih kosta.
Katarina –
Uzasno neljubazni kuriri, u njihovom cenovniku pise jedno, a kad naplacuju postarinu naplate daleko vise. Sve u svemu uzasna kurirska sluzba, nikad vise ne porucujem i ne saljem nista preko njih.
Nenad –
PREPORUČIO BIH SVIMA DA IZBEGAVAJU MAKSIMALNO MOGUĆE OVU BRZU POŠTU! POSLAO SAM PAKET BRZOM POŠTOM AKS PRE 20 DANA, PAKET I DALJE NIJE STIGAO… ZA TO VREME SAM IH ZVAO JEDNO 10x I SAMO NESTO ZAVLAČE, „PROSLEDIĆE KOLEGAMA…, OBRATITE SE NA MAIL…“ BLA, BLA… NA MAIL NEMA POVRATNIH INFORMACIJA, A ZA TIH 20 DANA NIKO NI DA CIMNE, A KAMOLI POZOVE. PREVARANTI, LOPOVI!!! SVE SAMO NAJGORE… STO DALJE OD NJIH!
Miroslav –
Ovi stvarno treba da promene ime iz Express u SSNE (Sve Samo Ne Express). Em su spori, em su neljubazni, em im kuriri lažu, em ne znaju gde se nalazi paket, em imaju procedure koje su protiv razuma.
Od sada mi je uslov za kupovinu online da NIJE AKS-ova dostava! Nadam se da ćete propasti kompletno sa vašom traljavom organizacijom!
Miki –
Aks. Prešli su me dva puta za nedelju dana. Ranije nisam ni obraćao pažnju, ko zna. Prvi put su paket od 360g naplatili kao da je težak 1,1kg (tako piše na paketu). Danas sam platio poštarinu za paket od 50g 370 din. Nikakav papir, racun ni slično ne daju, sam traže pare. Pobogu, zar sa vagicom treba da čekam kurira???
Borko –
Goveda brdskoplaninska, cetiri dan posiljka stoji ,navodno, u Sapcu. Valjda u karantinu. A ovi sto se jave na telefon,ako se i kad jave, ko iz svemira da popadali. Ko li ih samo napravi? Bezite od njih! Nula
Nemanja A. –
Najgora brza pošta je AKS kurirska služba. Njihov poslovni model se završava na niskoj ceni da privuku kupce, koje će
posle da prevare u onoj ili ovoj meri … svakoga na neki način.
Sve pakete su uredno preuzeli iz moje firme i uredno isporučili našim kupcima ! Naplatili su robu uredno, to sam proverio kod svakog kupca pojedinačno.
Kasnije preuzeti novac nam nikada nisu doneli niti ga uplatili na tekući račun naše firme.
Na kraju pošto nam ne odgovaraju na emailove, niti na telefonske pozive, niko od direktora, managera, vlasnika, niti osoba zaduženih za komunikaciju se više nama ne javlja…, pravdu smo potražili u policiji i na sud. Videćemo epilog.
Mojoj firmi nikada nisu vratili 1,5 milion dinara za isporučene pakete za robu., i već 2 godine smo u sporu za taj iznos.
Sada sam angažovao tri advokatske kancelarije iz Beograda, da slućaj isteraju na sudu !!!!!
Izvestan broj osoba koji su bili kuriri su nam rekli da su pare zadržane i podeljene !!!
Milos Ilic –
Aks brza posta je najgora posta.
Nama su ukrali pakete i vise nikada ih nisu vratili.
Na reklamacije se vise niko ne javlja ni na email ni na telefone.
Pero –
Najbolja kurirska sluzba .👍
Dragan –
Najgora kurirska sluzba. Ukrali su mi telefon Samsung note 9 i nikada g nisu nasi. Ponudili su mi bedno poravnanje od 2900 dinara za telefon koji kosta 400e.Svima porucujem da je to najgora lopovska firma. Ne saljite nista preko njih. Jadno je to sto rade. Ja im nisam trazio ni novac ni poravnanje vec da mi nadju telefon. Nije mi jasno kako neznanju ko ga je otpakovao i ukrao. Bezite ljudi od njih
Jovana –
Najgori su… narucula sam kolica za bebu, stigla mi je sva iskrivljena , covek mi nije ni dao racun ja se nisam setila da mu trazimrazim nebitni, zvala reklamaciju,navodno ce da me pozovu u toku dana, naravno nisu ni pozvali ,
Poslala e-mail za reklamaciju al koliko vidim mogu da se slikam sa kolicima sad, novac nikad nece ni da vrate, placam da bi mi je polomili… neznam sta da vam kazem….
Lenka –
Bedno.
Milos –
Cekao sam 3 dana iscekivao ko budala kuci da paket stigne straaaasno! Treba da se zovu ULTRA SPORA AKS posta! da ih nisam zvao i cimao kontam da bih cekao i nedelju dana…
Irinaa –
Pet paketa sa istom adresom primanja su poslati u ponedeljak. Juče su tek stigli na adresu(petak). Nigde nema glavnog paketa od 50kg ! Bar kodovi uredno tu,svi na broju,prelepljeni i polepljeni na preostale pakete koji su kod primalaca stigli pocepani i razbucani. Joś mu kurir naplaćuje poštarinu kao da ništa ne fali,u punoj vrednosti. Čovek naravno nije hteo da primi paket. Mamicu vam lopovsku,pa ganjaću se ja sa vama,šta mi teško. Ili ćete mi naći paket ili ćete mi platiti sve do zadnjeg dinara.
Ljubodrag Jovanović –
Call centar katastrofa. Ne isporučuju pošiljke na vreme. Ne odgovaraju na e-mail.
Vlajko –
Uzasno, ponovo kasne, ali sad ce tuzbu da dobiju.
aleksandar –
Najgora moguca kurirska sluzba, 5 dana cekam posiljku niko me nije kontaktirao niti obavestio sta se desava,
firma koja salje naglasila da mora stici danas za sutra jer je hitno i njih ne zanima da budu odgovorni prema klijentima.
Sve druge kurirskle sluzbe za vreme korone stizale su dan za dana, ovi su najgori.
Nadam se da necete jos dugo raditi
Monika –
7 dana cekam da mi donesu paket. A postarina im je 500 do 600din. Od sad kad budem narucivala bilo sta naglasicu da mi ne salju aksom. Katastrofa su!!!!
Bojan –
Cist bezobrazluk. Cekam 7 dana posiljku iz Subotice za Novi Sad i jos lik pokusao da mi nplati 750 dinara postarinu za paket od 2 kg! Sramota! Prijavio sam ih trzisnoj inspekciji
Fixo –
Prevaranti kakvih nema, pošiljku držali dva meseca. Mesec dana sam proveo pokušavajući da stupim u kontakt sa službom za žalbe, koja se inače nikako ne javlja na telefon. Posle dva meseca me obaveštavaju da je pošiljka otišla u drugi grad i da je slomljena. Nakon svih žalbi i molbi da dobijem nekog sa ki bi mogao da pričam oni mi kažu da će mi vratiti pošiljku jer nije adekvatno upakovana i prekinuli vezu. Moja pitanja su sledeća:
1. Kako smeju da preuzmu neadekvatno upakovanu pošiljku?
2. Kako dva meseca čekam da saznam za to?
3. Kako je moguće da pošiljka promaši grad?!
Vi ste najgora brza pošta sa kojom sam ikada sarađivao!!!!!!! Bežati od njih kao djavo od krsta!!!!!!!!
JACA –
OD 13 AVGUSTA ČOVEK NIJE DOBIO PAKET KURIR GA STALNO NOSI SA SOBOM.NIKO NA REKLAMACIJAMA SE NE JAVLJ NA TELEFON.OSIM JELENE KOJA SVE REŠAVA.KURIRI SU BAHATI LOME ROBU.NAPLACUJU POŠTARINU VEĆU NEGO STO JE NAPISANA.UZAS. NA PODRUČJU INĐIJE SAM ZADOVOLJNA NASIM KURIRIMA.DOLE TAMO NOVA VAROŠ SJENICA I TD.KATASTROFA.ČOVEK ŽIVI KOD ŠAPCA SELO DRAŽEVAC ČEKA PAKET OD 13 AVGUSTA.
Nebojsa –
Nula Nula i Nula ako hoćete da vam paket bude oštećen ili budete obrukani kod svojih kupaca šaljite aks kurirskom službom
080088 –
NAJGORA KURIRSKA SLUZBA-po mom misljenju,kada je rec o Lazarevcu.
Njihovi kuriri NIKADA ne mogu doneti paket do stana,samo nazovu kada su u blizini lokacije i ocekuju da se teleportujete do mesta koje njima odgovara za 2 minuta.
Tokom policijskog casa su trazili da se izlazi van po paket-sta dalje da komentarisem.
Uzas! Zaobilazim sve koji saradjuju sa njima,tj.ne narucujem od tih osoba artikle iako bih rado porucila.
Nikad Vise –
Od AKSa smo doživeli katastrofalnu uslugu. Ni posle nedelju dana naš paket nisu prosledili, a jedino sto su znali je to da su paket preuzeli. Dalje mu se gubi trag. Rekli su nam da čekamo još nedelju dana, možda ga nađu. Ako ga ne nađu do tada pišemo žalbu za nadoknadu štetu. I kao vratiće nam štetu od 3500 dinara? Verujem da će naći način da nam to ne vrate, ako želite da rizikujete sa svojim pošiljkama idite u AKS.
Stasa –
Dana 09.09.2020 god u 09,17 casova dobio sam poruku od vaseg Call centra da ce mi u toku dana biti isporucena otkupnina- cekao sam celi dan kuci, dostavno vozilo kombi AKS-a je prolazilo pored moje kuce ali isporuke nije bilo,
Dana 10.09.2020 god u 09,23 casova dobio sam ponovo poruku od vaseg Call centra da ce mi u toku dana biti isporucena otkupnina- cekao sam celi dan kuci, dostavno vozilo kombi AKS-a je prolazilo pored moje kuce ali isporuke nije bilo,
Dana 11.09.2020 god u 09,23 casova dobio sam poruku od vaseg Call centra da ce mi u toku dana biti isporucena otkupnina- cekao sam celi dan kuci, dostavno vozilo kombi AKS-a je prolazilo pored moje kuce ali isporuke nije bilo,
Onda dolaze subota i nedelja i tek u ponedeljak 14.09.2020, dobijam opet poruku od Call Centra u 09,21 cas a u 15,20 h dobijam poziv telefonom od kurira da izadjem napolje da bi preuzeo otkupnine. Napominjem da je ovo 6 dan i da sam svih ovih dana primanja poruka ostajao kod kuce i cekao kurira.
To sam i predocio ovom drskom i bezobraznom kuriru
i pitao ga zasto saljete poruke kad vec ne isporucujete tog dana / u svim porukama koje sam sacuvao navodi se isporuka u toku dana/.
Na ovo mi je kurir drsko odgovorio: Sta mene bili kurac za poruke, ja isporucujem kad mogu ako ti se ne svidja salji robu PTT-om pa ce ti odmah isplacivati, upozorio sam ga na ovakvo drsko i bezobzirno ponasanje, jer on je tu zbog mene a ne ja zbog njega i svoj posao mora da radi po propisu. Na to mi je odgovorio: Znas kad cu sad da dodjem da preuzmem paket od tebe- NIKAD.
Odmah potom se kombijem udaljio u pravcu Pozarevca.
Napominjem da je ceo razgovor iz dvoristra slusao moj sin.
Ivan Obrež –
Poručio staklo za traktor IMT,zadnje malo na 549 modelu težine 3kg najviše!Poruka stiže da otkupnina košta 1200din i ja to platim ALI kurir traži još 1000din jer je staklo izmereno 17kg?!!!Bude li mi došao na vratnicu još jednom,bijem jer da me vacari nece!!Jer vama ne vredi čovek da priča lepo,stidim se na vaš red koliko ste bezobrazni.
Ne dajte im ništa preko cene sa računa! –
Stiglo je na vreme i uredno kako je i obećano, ali mi je kurir naplatio 70 dinara više.
Kada sam rekla da to nije cena koja je meni rečena da će biti, rekao mi je da mogu da zovem call centar ako hoću. Rekla sam da nije problem da dam te pare, problem je što to nije cena koja je meni rečena da će biti i tražila sam objašnjenje zašto plaćam preko dogovorene cene. Onda mi je rekao da 90 dinara košta da se novac vrati pošiljaocu i da mogu to sa njim da raskrstim i dao mi je račun na kom je pisala samo dogovorena cena, ništa preko. Rekla sam mu da na računu ne piše da treba da platim preko dogovorene cene i on mi je izvadio kesu u koju stavlja novac i rekao “ova kesa u kojoj se novac vraća košta 100 dinara”.
Prvo je rekao 90, pa je onda rekao 100, a naplatio mi je 70… Popustila sam jer nisam htela ni sa kim da se svađam, nije problem pišljivih 70 dinara nego što znam da laže i da krade. Svaki put kad sam rekla da to nije dogovorena cena on bi mi rekao da zovem call centar i da pitam njih o čemu se radi, ili ne mogu da preuzmem paket. Sada žalim što sam popustila, da mi paket nije bio hitan nema šanse da bih ga ostavila na miru!
Poenta priče,
NE DAJTE IM NIŠTA PREKO IZDATOG RAČUNA. ZA SVAKI DINAR KOJI VAM TRAŽE MORAJU IMATI RAČUN, mojih 70 dinara preko nisu nigde zavedeni!
Milica –
Ocena nula najgora brza posta
goran –
12.11.2020 poslao sam paket bar kod 93064000348227 ni posle 5 dana nije isporucen,trazio sam da mi vrate paket sada je osmi dan niti je isporucen niti je meni vracen,ubedljivo najgora kurirska sluzba.
Nikola –
Meni su danas za paket od 50gr naplatili 470din, znaci nikad vise, za te pare pre cu fedex da platim. Aks ubedljivo najgori po svemu, ocena 0.
Mihajlo –
Slažem se sa svim gore navedenim komentarima u negativnom kontekstu. Nisam ih sve pročitao, ali većina govori o surovoj neprofesionalnosti jedne kvazi firme i nemoć države da reaguje u ovakvim okolnostima . Apsolutni favorit kao najgora kurirska služba.
Ana –
Najgori,najbezobrazniji. Ocena ne 1 nego 0.
Marijan –
Doživeo sam vređanje i pretnje smrću na svojoj adresi od strane kurira iz AKS kurirske službe u Nišu zbog njegove greške što mi je naplatio sumu veću od iznosa.Kurir ima nadimak Joca a zove se Jovan ili Jovica predpostavljam.Prijavljen je u policiji. Definitivno im treba zabraniti rad !
Gaga –
Ubedljivo najgori , poslat mi je paket danas za sutra , evo treci dan je , jos mi nije isporucen, a neznaju ni gde je ,ali vazno da uredno naplate. Post express najbolji.
Jelena –
Dobila sam paket koji.je trebao da sadrzi dve stvari a u njemu.je samo jedna.Usmeno mi.je receno da su imali problem sa paketom i da je pukao ja sam dobila prepakovan.Oneizavanju racuna i visocijim naplatama od navedenih ni je zelim.Bilo bi dobro da se svi udruzimo pre cemo.zajedno ostvariti prava ako se svi zajedno obrTimo ka osteceni potrosaci.Ocena je nula za aks
Drago Radoš –
Pravo čudo od AKS brze pošte desilo se meni,naime predao sam pošiljku u četvrtak 10.12.20. u večernjim satima- br:91591003527851 i dok ovo pišem,ponedeljak 14.12.20,20h- još uvek piše da je pošiljka u centru isporuke. Zvao sam danas call centar i devojka mi reče proveriće i neko će mi se javiti ali niko se nije javio,zvao sam i broj za reklamacije ,niko nije hteo da se javi.. Dakle umesto da pošiljka bude isporučena već u petak ja uopšte neznam šta je sa mojom pošiljkom. Zanima me šta se desilo sa mojom pošiljkom i kad ću dobiti svojih 2000din?
Na kraju izbrisao sam vašu aplikaciju i nikad više sa vama ma kako se ovaj slučaj rešio.
Sad mi je jasno zašto pišu da ste najgori,uverih se.
Drago Radoš
Ruma
Boba –
Najgori!!!
Miloje –
Najgora služba, u petak pošaljem paket u ponedeljak zovem kad će da stigne, oni kažu ne znam. U utorak kažu paket izgubljen, a u sredu se ne javljaju na telefon. Bezobrazluk, bahatost!!!
Slavko –
Jednom rečju KATASTROFA!!!
Nemanja –
Zvao sam da pitam za status posiljke koja je otpremljena pre 7dana iz BGa, pored barkoda koji sam imao trazili su mi da im kazem kakva je vrsta posiljke, kako je upakovana, koja je boja, kako je zalepljena… Kada sam im rekao da sam ja primalac i da nije realno da znam sve to, rekli su mi da pozovem firmu od koje sam kupio proizvode i da ih pitam… a na moje pitanje, da li je realno da ce da se neko seti kako je upakovao posiljku pre 7 dana? Odgovorili su mi, samo im izdiktirajete barkod.
Kada sam prikupio sve informacije pozvao sam ponovo… i kasnije kroz razgovor sam stekao utisak kao da sam pozvao policijsku stanicu!
Joca –
Odvratni kreteni, ne javljaju se na telefon, ne poštuju rok isporuke, nekulturni, bahati, preskupi…. Jebem im mater svima od reda!
Natasa –
Jako mi je za sto nisam procitala ove recenzije pre saradnje sa Aks kurirskom sluzbom. Nazovem da prijavim posiljku za slanje, operatorka unese podatke, i pritom je unela pogresno mesto. Ja to shvatam tek kad sam poslala predmet i videla na racunu mesto. Sat vremena provodim na telefonu da ispravim njihov propust, da ne bi otisla posiljka u pogresno mesto, isprave oni to i salju u grad koji treba. Sutradan, pod izgovorom da ne znaju gde je ulica u tom gradu ne isporucuju predmet primaocu vec ga vracaju u magacin. Zovem da vidim sta se desava, kazu nov kolega na poslu pa se nije snasao da isporuci!!!! Kakav izgovor! Opet isporucuju narednog dana ali predmet su polomili, i takav stize primaocu, platio je covek uredno otkupninu i dostavu. Jako jadno, i nikad vise.
Natasa –
Jako mi je za sto nisam procitala ove recenzije pre saradnje sa Aks kurirskom sluzbom. Nazovem da prijavim posiljku za slanje, operatorka unese podatke, i pritom je unela pogresno mesto. Ja to shvatam tek kad sam poslala predmet i videla na racunu mesto. Sat vremena provodim na telefonu da ispravim njihov propust, da ne bi otisla posiljka u pogresno mesto, isprave oni to i salju u grad koji treba. Sutradan, pod izgovorom da ne znaju gde je ulica u tom gradu ne isporucuju predmet primaocu vec ga vracaju u magacin. Zovem da vidim sta se desava, kazu nov kolega na poslu pa se nije snasao da isporuci!!!! Kakav izgovor! Opet isporucuju narednog dana ali predmet su polomili, i takav stize primaocu, platio je covek uredno otkupninu i dostavu. Jako jadno, i nikad vise.
Nada –
Želim da pohvalim kurira Dušana id. Broj 694 koji vozi reon Somborska u Nišu. Dečko je baš ljubazan i fin. Imala sam problem sa nekim paketom i pomogao mi je da rešimo problem na najljubazniji način. Jedan od retkih koje mogu da pohvalim.
Draga –
AKS- B E Ž I T E O D NJ I H !!!!!!!! Tu ničeg dobrog nema. Ni poslovnosti ni čovečnosti … apsolutno su VELIKO NIŠTA!!!!
OVA JEDNA ZVEZDA SAMO DA BI PROŠAO KOMENTAR
Dusan –
Poslao sam instrument koji su usput polomili i nikome nista…!!! BEZOBRAZLUK NA NIVOU…
OCENA: 0
Danilo –
Tražite racun obavezno! Zaokruze cenu koja njima odgovara i tako kradu od koga mogu. Lopovi
Uros –
Znaci ljudi moji ja neznam da li ima gore kurirske sluzbe od ovog AKS-a , 3 dana cekam paket i jos mi ne stize , nazovem kurira kod koga je paket on mi lik kaze da je 20 min od mene ali da nezna da li moze stici danas da mi dostavi , ako ne kao ostavljam za sutra pa me zove da dodjem do njega da pokupim paket ili da neko za mene to uradi . Mislim strasno …. I to nije prvi put , ovo je treci jebeni put kako imam problema sa ovom retardiranom kuriskom sluzbom . Da mogu dao bih -10 a ne 1 zvezdicu ….. NAJGORI
Zoran –
Nekad su bili najbolji , a poslednje dve tri godine ubedljivo najgori . Javašluk neviđeni , neodgovornost , drskost , jednom rečju jad. Nekoliko puta sam se dobro iznerviao , a mislim danas će to biti zadnji put.
Marija –
2 nedelje dolazili po paket i na kraju nisu ni došli. Paket je prijavljen 5 puta i 3 puta je prijavljena reklamacija za isti. Sramota!
Milica –
Samo jednom sam se prešla, više nikad. Nema gore kurirska službe od Aks službe. Tu ničeg dobrog nema, totalno neprofesionalni. Apsolutno su najgori. Sad mi je jasno zašto pišu da su najgori, bezobrazluk, bahatost. Ocena-jedna VLIKA NULA.
Stefan –
Smecari bedni ljigavi, hiljadu dinara vise su mi uzeli za porudzbinu, pa sam morao da zovem opet…
Marija –
Ne zaslužuju ni jednu zvezdicu.
Totalna neprofesionalnost, neuslužnost, jedna obična 0.
Pošiljku smo čekali više od 10 dana, da bi nam na kraju rekli da od toga nema ništa!
Nije mi jasno zašto se uopšte nazivaju „brzom poštom“?!
Milana –
Nikada više neću sa Aks-om sarađivati. Sram ih bilo. Zvala sam 5dana za redom da vidim kada će mi stići pošiljka, svaki dan mi kažu ‘danas će kurir dostaviti’. Na kraju sam morala da se svađam sa njima kako bi mi dostavili paket. Idioti.
Jadranka –
Ja ne znam da li su ikad tačan iznos poštarine naplatili. Za paket od 0,1kg naplate mi 450 dinara, gde to na svetu ima..??? Bezobrazluk. U call centru su krajnje neljubazne (čast izuzecima) i prekidaju vezu dok ti pričaš sa njima. Jedna govori jednu cenu kad nazoveš drugi put druga drugu cenu i tako u krug. Bruka.
Slobodan –
Slično nešto i u Bosni i Hercegovini bilo sa isto imenom poštom,pokrali pakete ,novac od pošiljki nestao i nez ni ja šta više i ugašena firma ,ne postoji …na br tell se niko ne javlja ili je ne postojeći.Čist kriminal ..
Slobodan –
Slično nešto i u Bosni i Hercegovini bilo sa isto imenom poštom,pokrali pakete ,novac od pošiljki nestao i nez ni ja šta više i ugašena firma ,ne postoji …na br tell se niko ne javlja ili je ne postojeći.Čist kriminal ..i samo kriminal što dalje od istih.
Nebojsa –
Nulu bi vam dao,znaci vise nikada preko vas.
Sinisa –
0
Najgore iskustvo u životu. Paket od 8 laptopova je nestao. Paket preko 20kg. Nestao nema ga nigde. Šteta prevelika. Niko da se javi ili da pokaze zelju da se problem reši. Vise ne mogu ni pratiti paket tj broj posiljke. Zastarelo kao. Ako neko ima iskustva u tužbi neka napise. Ganjacu se sa njima jer su lopovi. Najveci lopovi ubedljivo. Da mi je blize njihovo sediste otisao bih napravio bih incident za novine i tv. Javna tajna sta se radi. Časte svoje ukucane rodbinu telefonima laptopima. Krade ko kako stigne
Srđan –
Za ovakve (AKS) je potrebno uvesti ocenu nula. Ugovorenu i plaćenu pošiljku „danas za sutra“, za koju su upozoreni da je vezana za rok, isporučili su tek posle četiri dana, bez ikakvog objašnjenja, izvinjenja i uz ljutnju što ih neko podseća na obaveze koje su preuzeli. Angažovaću advokata i podneću tužbu za štetu koju su naneli organizaciji.
Goran –
Njima, najbolje bi bilo zabraniti rad…. Mogao bih da napišem dosta toga o njihovoj elementarnoj kulturi a i profesionalnisti…
Iva –
Najgora kurirska sluzba ikada
Jelena –
Posiljka kasni 3 dana, kurir se ne javlja, operaterkol centra ne radi svoj posao, nije kontaktirao svog kurira, nije hteo da me prespoji na sefa, nije mi pronasao posiljku iako sam nudila ostale podatke, ja da imam bar kod, pratila bih sama online, za to mi ne treba operater…ne znam zasto placaju osobe da ne rade nista. Lazna ljubaznost pokriva nerad. A eto placen pun iznos dostave. Jos se oni vredjaju i blokiraju moj meil.
Jelena –
Nevidjeni bezobrazluk i bahatost, od kurira preko operatera do nadredjenog, poenta je da se nista ne radi, a kao voljni su da pomognu…tri dana kasnjenja pored toga placena puna dostava, jos se oni vredjaju i blokiraju moj meil
koca –
Ja sam doziveo da je vozac izasao iz onog krsa zvanog kombi da se bije sa mnom pred mojom rodjenom majkom zato sto nisam imao 260 din nego 500. da ne pominjem uvrede koje mi je izgovorio. Sta je potrebno da se covek zastiti od vasih zaposlenih? Po ocenama se vidi kakva je firma
Tina –
Najgora nazovi brza posta jurim paket vec 3 dana, a dispecerke su jos gore cast izuzetcima. Kad zoves za problem samo kazu posiljka je na isporuci bice do 18h i naravno ne bude.
Nikola –
Kratko i jasno užas po svim pitanjima…
Nije mi jasno kako uopšte zapošljavaju toliko drske ljude, očigledno u HR te biraju po nivou bezobrazluka…
Što bezobrazniji – to bolji.
Većina nas je prinuđena da radi stresne poslove, i pritom malo plaćene… ali zbog toga ne bih svoje frustracije istresao na nedužnim ljudima.
Pozdrav.
Miks –
Cak i ali express je brzi od Aksa.. Cekam vec 3 nedelje da mi stigne na adresu u Bg-u posiljka koja je poslata isto iz Bg-a 😂 Zao mi je sto nije bila opcija za licno preuzimanje
Danijela –
Usluga je užasna, ljudi su neprofesionalni. Zadržavaju pošiljku i ne daju informacije u vezi sa istom, osim: „Kod kurira je“. A gde je kurir? To nikako da saznam. Prošlo je radno vreme, a pošiljke i dalje nema!
Razočarana –
AKS nije brza posta, to je najsporija kurirska sluzba koja postoji kod nas. Čekanje paketa nedelju dana, ponekad i više.
Milica –
Sinoc mi dostavljač vratio narudžbinu jer mi je ndostajalo 20 din.,pošto ga nisam cula jasno prilikom tel.pozivaTakvu neljubaznost i nekulturu odavno nisam dozivela .Ne da je bio besan i nije hteo sacekati,nego je cifru lepo zaokružio na 50 dinara(sto mi zaista nije vazno) i rekao da gubi vreme sa mnom ,a navodno radi od 7h(bilo je oko 18h).Po godinama majka mogu da mu budem.Ljudi poradite malo na ponašanju vaših zaposlenih,mi ovo plaćamo.
Vanja –
Najgora kurirska služba! Kada se zakaže on-line, ne vide nalog. Kada pozovete kurira, čekate ga dva dana.
Ne isporučuju pakete na vreme..Katastrofa!
Vanja –
Kada se zakaže on-line, ne vide nalog. Kada pozovete kurira, čekate ga dva dana.
Ne isporučuju pakete na vreme..Katastrofa! Najgora kurirska služba!
Filip –
Na moje pitanje kuriru kada će mi dostaviti paket, da li ga je uopste uzeo iz magacina i zašto već nije kod mene, dobio sam odgovor, drčno i bezobrazno
„šta mene briga za tvoj paket, mrzelo me da dolazim danas, dobićeš u ponedeljak“
Čoveka je mrzelo a ja sam prodavca zamolio da naglasi za isporuku u roku od 1 dana…
Užas, jad i beda, NIKAD NIKOME AKS
Julija –
Nula!Najgora kurirska služba koja postoji Aksa!
Milan –
Naucite radnike da je bar code broj isto sto i broj posliljke koji dobiju sms porukom.
I obavezite radnike da moraju biti dostupni na broj telefona koji je poslat kao kontak u poruci. (Kako bi primalac znao kada da ga ocekuje, a ne ceo dan da sedi u kuci jer vi radite do 18h).
Pozdrav
Jovana –
Da postoji ocena 0 nju bi dobili. Iskustvo sa Aksom najgore iskustvo ikad. Zove me kurir u 10:30 i pita jesam li na adresi, kazem da jesam, pitam jel treba da izadjem negde i sacekam ga, kaze „ne, ja dolazim na adresi“. Kurira nema do 13:30. Zovem na njegov broj, javlja se i pitam zasto ga nema, kaze zaboravio da dodje, docice u povratku. Zamolim ga da dodje sigurno jer sutradan idem na put, kaze „nema problema, dolazim do 17h“. Pogledam status pošiljke u 16:45h kad ono posiljka vracena u magacin, zovem – niko se ne javlja. Sutradan ujutru na dan mog putovanja zovem u nadi da cemo se naci bilo gde u gradu samo da uzmem posiljku, cak i u magacin – niko se ne javlja. Vec kasnim na put. Zovem kurira 15x od 8h ujutru, ne javlja se ili mu je iskljucen tel. U medjuvremenu promenjen status posiljke „zaduzena za isporuku“. Odlazim oko 10:30h u magacin koji je 25km udaljen od mesta u kome zivim, da ne pricam o tome da sam jos u 9 trebala da odem na put. U magacinu (predstavnistvu Aks-a) mi kazu da ne znaju gde je kurir. Zamolim ih da ga pozovu, kazu takodje „ne javlja se ili mu je ugasen telefon“. Ljubazno zamolim da ga pozovu na privatan telefon jer mnogo kasnim na put, samo da kaze gde je da ja odem do njega i uzmem paket, kazu „nemamo mi njegov broj“ pitam: „jel moguce da niko od kolega iz Aksa ili nadredjenih nema njegov broj’ – kazu „nema“. Pitam kako da ga nadjem, kojom rutom se krece, kazu „tu negde po centru“. Kurira nigde nema. Pitam jel dostavlja ikome on pakete obzirom da je nedostupan ili se ne javlja na pozive, kazu „ne znamo“. Propustam poslovni put, gubim mnogo novca za nezavrsen posao, jer se kurir nije udoetojio samo da se javi na telefon i kaze gde je da odem do njega, laze da ce prethodnog dana da donese paket obavezno. da bi tek na kraju tekuceg dana samo doneo paket na adresu bez ikakve najave. Neprofesionalno, nekulturno, neljubazno…. jednom rečju jedna velika 0 od brze pošte. Zaobidjite ih u najsirem luku.
Nina –
Imaju super foru sad!
Nazoves da pitas kada ce kurir doci po paket i koliko dana da cekas…oni kazu Jaooo, bez brige, dolaze sigurno danas najkasnije do 18h. A ti sedi u kuci i cekaj ih, jer si fin.
E, a onda oni NARAVNO ne dođu, a ti NARAVNO ne Mozes da ih kontaktiras jer je PROSLO radno vreme!
A ne Mozes drugog kurira ni da zakazes..
Slobodanka –
Spori, neodgovorni i bezobrazni. Nikad vise AKSom
Lea Marčetić –
Jednostavno ne stize posta……. Fuj
Snežana –
Pet dana govore“Dolazi danas vozač,ostaće duže“ i ti tako čekićaš,ne mrdaš,uhvati te vikend…Bex je došao odmah sutradan. Ne shvatam poentu zavlačenja klijenata,nikad više što se mene tiče.
Aleksandar –
Treba im 100 god da donesu paket. Čist kec ko suza.
Zoran –
Užas AKS izbegavati ubedljivo najgori i najveci lažovi
Bata –
Potpuno neodgovorni i aljkavi,a o robi ne vode nimalo računa.Što se tiče kol centra tu je tek katastrofa.
Neljubazni operateri i veoma bezobrazni.Ovako nešto retko da ima negde u svetu.
Almir –
Najgora kurirska sluzba koja postoji u drzavi je aks. Najveci ste lazovi i prevaranti koji mogu da se sretnu. Tacno mi dodje da skinem snimke sa kamera od svoje kancelarije i da vas tuzim do Strazbura zbog vasih lazi i prevara koje iznosite vi i vasi kuriri. Da neki smrsljivi kuri kaze da je pokusao da mi dostavi posiljku u Petak i Ponedeljak i da ja nisam imao da platim posiljku smrad smrdljivi. Prenesite njemu i njegovom sefi i direktoru da JA ALMIR HANUSA iz Novog Pazara imam vise para nego cela vasa smrdljiva kurirska sluzba sa sve vasim krsevima i direktorima stoko nevaspitana. Svako iole normalan treba da ih izbegne u najsirem luku najobicniji lopovi i prevaranti.
Sandra Krnjajić –
Nula bodova…kurir uopšte i ne dolazi na poziv po paket.Smejurija.Nikad vipe…Samo za izbegavanje.
Milorad –
Užasna firma, na telefone se u NS ne javljaju, na kol centru kažu da paket stoji u magacinu ali ne znaju zašto nije isporučen ni kada će biti. Čekam na isporuku 4 dana. AKS je dobar samo za izbegavanje!
Ksenija –
Ja nisam ni stigla da imam posla sa kuririma i isporukom, jer su im radnice u call centru dno dna, verovatno nemaju ni 8 razreda osnovne skole kako treba, a istripovale da rade ne mogu ni da lupim gde.
Snezana –
Buduci da ne postoji nula, od mene, jedan
Dostavljac vas obavesti gde da dodjete po posiljku. Priznajem, nije daleko od stana, ispred zgrade je, gde mu je zgodno za parking, ali zasto ga ne donese, nego ja izlazim?
Ako im trazite da donesu do stana, svadjaju se, bune…
Pri sledecim narudzbama raspitacu se ko dostavlja i to ce odluciti da li nesto kupujem ili ne.
petrovic bojan –
najgora kurirska sluzba na svetu,narkomani rade,sutiraju pakete dno dna od firme
Vladimir –
Veoma loše. Paketi najčešće stignu izudarani, sadržaj oštećen.
Marijana –
Najgora express sluzba. Krurir 4 dana nije u stanju da dodje po paket i sluzbenici su maksimalno nezainteresovani da rese problem
Vladimir –
Nažalost ne može 0 za AKS, posle nedelju dana nemaju pojma gde mi je paket, ne mogu da ga nađu i nemaju odgovor…i naravno nemaš kome da se žališ
ACA –
Pošiljka je u regionalnom centru za sortiranje 1 već 3 dana, a pre toga je stojio status preuzimanje pošiljke Novi Pazar 3 dana… Očekujem isporuku za 7 dana… Užas!
Aleksandar –
Čekao sam kurira 4 i po sata, jer mi je dvoje ljudi iz call centra potvrdilo da će paket preuzeti taj dan. Niko nije došao, a sledećeg dana kad sam kuriru koji me je zvao u 9:30h rekao da dođe do stana po paket, rekao je da će zvati kasnije i spustio slušalicu.
Zvao sam call centar da napravim reklamaciju i žena na telefonu samo što me nije oterala u p materinu.
Sve u svemu, najgora kurirska služba u Srbiji, možda i na planeti. Od sada ako neko isključivo radi preko AKS, ne možemo imati saradnju.
Kovač –
Nikada ne šaljite AKS kurirskoms službom, kuriri uvek gledaju da vas zavrnu i opljačkaju bar za 100 dinara. U kol centru izuzetno neljubazni, drski i bez mogućnosti normalnog razgovora. Paket iz BG za BG putuje više od 7 dana, bez ikakve promene stanja prilikom praćenja. Od sad kad nešto poručujem prvo pitam kojom sluđbom šalju robu pa onda poručujem.
Sonja Ratković –
Naručen kurir koji se uopšte nije pojavio ceo dan, a isporuka je trebala da bude danas za sutra. Žena odustala od kupovine. Novac se čeka danima, poruke stižu da će mi kurir dostaviti u toku dana novac. Naravno ne pojavi se. Kada drugi dan pozovem zbog iste, dobijene poruke kol centar, dobijem odgovor da zanemarimo poruke već moram ići po novac u šop gde sam predala paket.
Nemanja –
Olos i lopuze, ne dostavljaju pakete a naplacuju dostavu. 3 dana drze moj paket u magacinu i nece da ga zaduze za dostavu. Kazu da dodjem sam po paket u magacin koji je van grada i jos da im platim dostavu?!?!?!?!?! Znaci ja treba da puknem jos minimum 2000 dinara na taksi da odem van grada do magacina po svoj paket jer njima puca ku*ac da rade svoj posao i da mi dostave…..NAJGORA KURIRSKA SLUZBA, dao bog da propadnete i svi podobijate otkaze i na ulici zavrsite klosarcine jedne!
Miloš –
Ne isporučuju pakete, već drže u magacinu 5 dana, a kada pozovem da pitam šta je sa paketom, kažu da onibne mogu da isporuče već da dođem u njihov magacin koji je na 30 km od moje kuće, a poštarinu uredno naplate. I to nije jednom bilo već svaki put kad mi je neko slao paket preko njih.
Jelena –
Dala bih im i nulu da može, najgora kurirska služba. Isporuka ne da nije danas za sutra nego se čeka i po 7 dana i više, a možda i ne bude isporučeno
Srdjan –
Ljudi nisu sposobni da donesu paket 6 dana na adresu i onda ga vrate nazad sa izgovorom da niko nije bio tu.Da ima ocena nula dobili bi ste je,sramota!
Jadra –
Dala bih im i nulu da može, najgora kurirska služba. Isporuka neizvesna,jedino da uzmem slobodne dane i da čekam,čekam, čekam…
Bato –
Nula ako može. Brzo za desetak dana ako vam isporuče. Kurira ne pokušavajte zvati
Informacije uzalud
Sladjana –
Nula!!!!!Najgora kurirska sluzba! Cekala sam posiljku 7 dana, a bila je placena usluga danas ta sutra. Sluzbenice u kol centru neljubazne, nezainteresivane, bezobrazne. Od sad cu uvek pitati posiljaoca kojom kurirskom sluzbom salje. Ako je AKS, odustajem od kupivine
Mila –
Ubedljivo najgora saradnja koju sam ikada imala sa kurirskim službama. Pošiljku ne mogu da dobijem već osmi dan, bezbroj puta sam ih zvala, uvek sam dobijala odgovor da će me kontaktirati, što nikada nisu uradili. Slala mejlove, zvala ponovo, kukala, molila, tražila da saznam kako da dođem do paketa, odgovor nikada nisam dobila. Ne znam da li ću svoju unapred plaćenu pošiljku ikada dobiti.
Aleksandar –
Super
Veca –
Najgoriiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!Katastrofaaaaaaaasaas!!!!!!!!!!!!!Užassss!!!!!!!Nipošto ne započinjite saradnju sa njima
Marko –
Uzas,kuriri kao pusteni sa klinike za odvikavanje od narkotika bukvalno neuracunljivi.Nece da dostave paket na stan nego cekaju da sidjes ispred zgrade dok oni sede u kombiju
Mirela –
Guje lazovske! Najgore iskustvo ikada. Cekali smo kurira od 08 ujutro do 18h uvece, zovem u 17h da vidim sta se desava, a kobila jedna kaze “ Kolega ce Vas uskoro kontaktirati“ ,Smeje se kucka i laze. OVO TREBA POJURITI S’ GOVNJIVU MOTKU drugovi
i Drugarice.
Dusan –
Nula, otvaraju pakete vade skupe stvari a stavljaju kartone, posle se prave da ne znaju, nikad vise slanje preko njih.
Aleksandar Matkovic –
Prvi put pisem ovako nesto i ocigledno je trebala da bude specijalna prilika da to radim prvi put u 32-oj godini zivota.
U prethodne tri godine sam saradjivao sa manje vise svim kurirskim sluzbama u Srbiji i bez premca je Aks ubedljivo najgori.
Da ne bude da su me jednom zakinuli, pa da penim na prvu, medjutim nije.
Do ovog momenta sigurno jedno 5 puta od tipa desetak dostava, te kasne dan, dva, pa i nedelju, pa ti ne gori i kazes ok desava se.
Kap koja je prelila casu je posiljka iz Zrenjanina za Beograd i koju cekam evo vec 18 dana.
Na sajtu pise da su vec tri puta pokusali da nam uruce, ali da nikog nema.
Firma je u pitanju, stalno ima nekoga 24/7.
Makar da pozovu i kazu da ne mogu da zavrse posao.
Dajte dinar vise i uzmite nekog normalnog.
Dragan Jovanović –
Prvi… na listi za izbegavanje.
Dobio sam pošiljku, platio kuriru koliko je tražio i onda na računu video da je težina koju je služba naknadno izmerila 3,6kg (na prijavljenih 0,5kg)!
Na pitanje kuriru, šta sa tim u vezi da radim, rekao je da se obratim telefonom službi reklamacija na telefon 015600600. Znači još jedna greška! U službi reklamacija su takođe bili neprofesionalni i rekli da je to gotova stvar, čim sam preuzeo pošiljku i da sam trebao da vratim kuriru na ponovno merenje.
Znači, niko ne mari za korisnike usluga!
Pošiljka je težila 0,240kg i nije bitna cena u novcu, već bezobrazluk i neprofesionalnost u svim delovima službe.
Nije teško biti pristojan i poštovati klijente od kojih živite, ali oni nisu sposobni ni da spoznaju to.
Iskreno se nadam propasti njihovog postojanja u svakom smislu.
Andrej –
Paket iz Vrbasa za Novi Sad sam čekao više od nedelju dana, prvi put nije ni pokušana dostava, pa mi je poslata poruka da preuzmem paket u magacinu. Naravno da sam sačekao da me zovu iz magacina, rekli su da je dostavljač pokušao da izvrši dostavu, niko na telefon nije zvao kada je navodno pokušana dostava (samo su lenji). Nisam prihvatio da odem do magacina jer je poštarina plaćena do moje adrese stanovanja. Paket je dostavljen dva dana nakon žalbe. Ubedljivo najgora kurirsla služba, obilaziti u širokom luku.
Dika –
Treba ih tužiti. 14 dana čekam pošiljku.
Sanja –
Ubuduce iz principa prvo proveravam koja je kurirska sluzba, pa tek ako nije AKS porucujem. Da placam ponizavanje i bezobrazluk vise ikad, ne pada mi napamet.
Erna –
kuriri neljubazni i bezobrazni
Kale –
Dala bih isto 0 da moze, ali na zalost nije moguce.
Narucen playstation iz radnje u Beogradu, stiglo jeste na vreme, ali je stigao izlomljen i to odvaljen cosak tacno pored nalepnice „Fragile“. Sada cekamo da dodju da naprave zapisnik, stim da za prethodnu posiljku (koja je bila jeftinija) se niko nikada nije ni pojavio. Sve u svemu mozda najgora sluzba na nasim prostorima.
Ferty –
Ne mogu da verujem da oni rade…zvao je kurir ali se niko nije javio…21 vek pa piše na telefonu da me niko nije zvao!
Nina –
Katastrofalna usluga!!!10 puta sam zvala i dva dana čekala kurira koji na kraju nije ni došao da preuzme pošiljku!!!!nikad više ih necu ni pozvati!!!!
Rajko Milošević –
Vrlo negativan utisak. Dva dana čekam da se kurir pojavi. Kažu da im je radno vreme od 08 do 18 h bez mogućnosti zakazivanja termina dolaska kurira. Čekao sam ga ceo dan. Javio se posle radnog vremena u 18 h i 20 min da dolazi. Naravno da nisam bio kod kuće. Rekao je da dolazim onda sutra oko 14 h i 30 min. Ni drugi dan se nije pojavio. Na moj poziv telefonski u 17 h i 40 min se javio i kaže da je zaboravio na to. Trebalo je da se opet prijavim jer se pozivi od prethodnog dana brišu. I ne zna da sam se i na taj dan prijavio za preuzimanje-nikakva komunikacija sa kol Centrom koji sam zvao 4 puta najmanje.
Preuzeo je pošiljku drugog dana van radnog vremena oko 19 h.
Neposlovni i treba ih izbegavati u širokom luku ako je moguće.
Slobodan –
Nula a ne jedna zvezdica. Gori da gori ne mogu biti. Pričam za ZR, KI, Bečej sa bližim okolinama.
Petar Garović –
Nulu i to sa minusom bih va dao da mogu ,izbegavati ovu kurirsku službu u što širem luku.
Marija –
Ne znam da li iko čita ove recenzije od onih koji trebaju da se pozabave ovim pitanjem. Očekujem robu za prodavnicu ali se kurir ne javlja. Kada se konačno javio rekao mi je „Nema danas, sutra“.
Moje pitanje je kako kurir zna da će biti sutra?
Da li su kuriri ograničeni vremenom isporuke?
I da li su upućeni u to da pakete trebaju isporučiti kako su ih i preuzeli? Nije mi jasno na šta liči takvo bahaćenje i donošenje izvrnutih paketa i izlomljene robe. Ja sam očigledno jedna u nizu i verovatno neće biti nikakvog efekta ako ovo zaista više nema smisla. Sa ovakvom službom i kuririma neka vam je sa srećom!
Radmila –
Najneodgovornija kurirska služba. Šteta što ne mogu da dam nulu.
Kristina –
Najgora usluga i najneljubazniji kuriri, pricam za Beograd opstina Zvezdara, kurir je bezobrazan i bahat, vredja i vice, od call centra nema nikakve pomoci oni se ogradju od svega uz objasnjenje da nemaju kontakt sa kuririma. U buduce cu kad porucujem nesto da pitam preko koje kurirske sluzbe se salje, ako je upitanju Aks odustajem! Treba ih izbegavati!
Svetlana –
UŽAS! UŽAS!UŽAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tatjana –
Definitivno najgora kurirska sluzba. Bukvalno minut posle propustenog poziva zovem kurira koji mi pet puta odbija poziv a onda je 20 minuta nedostupan. Kad se konacno javio odbrusio mi je da „nema nameru da se zbog mene vraca“. Onda je gospodja iz call centra izjavila da „nisam bila na adresi“ i prekinula vezu. Katastrofalni su.
Aleksandra –
Jedna velika 0, najgori.
Sonja –
Kurir mi je spustio slusalicu, a pre toga mi je drzao slovo kako treba da obezbedim da neko bude kod kuce da primi paket. Inace, u pitanju je Zemun. Posle me je isto tako nagrdila neka Marija iz kol-centra. Oboje vrlo nekulturni i neljubazni kao da se radi o njima, a ne o mom paketu. Nemam reči!
Andjela –
Najgora kurirska sluzba!!!
Gall –
Nema nula pa zato jedan. Kreteni neopisivi,nikad vise nista necu poruciti iz firme koja radi sa njima ! ! !
Joca –
Dalje od njih! Osim ako ne zelite posiljku koja ce stici sa velikim zakasnjenjem i sa velikim ostecenjima. Na vasu reklamaciju vam nece odgovoriti i necete moci da nadoknadite niti stres ili gubitke zbog kasnjenja posiljke niti ostecenje na samoj posiljci.
U mom konkretnom slucaju ulazna vrata od drveta sam cekala 10 dana iako sam platila uslugu danas za sutra (oko 3500 dinara). Vrata su stigla potpuno izlupana, tj. sa velikim ostecenjima. Mozete im nakon toga slati mejl za mejlom, medjutim, odgovora tj. preuzimanja odgovornosti sa njihove strane biti nece.
A ako vam se desi, savet je da se obratite Udruzenju za zastitu potrosaca i kod njih se pozovete na svoja prava.