Najgora kurirska služba

U ovoj anketi možete glasati za najgoru kurirsku službu u Srbiji. Reultati se prikazuju nakon glasanja.

Koja je najgora kurirska služba?
10255 votes · 10255 answers

36 thoughts on “Najgora kurirska služba”

  1. Повратни пинг: Iskustva sa kurirskim službama – Brza Pošta

  2. Moje prvo iskustvo sa DExpressom je bilo kad su trebali da mi isporuče autosedište za bebu. Na sajtu prodavca je pisalo da se isporuka vrši radnim danima od 8 do 17h. Kurir me zove u 8 i 15, zamolim ga pošto sam bila u poodmakloj trudnoći a živim na poslednjem spratu zgrade bez lifta da dodje oko 15h ili kasnije kad muž bude kod kuće. Kurir neljubazan naravno, kaže da radi do 14h, kad sam mu rekla da na sajtu piše do 17h, on mi je rekao da i na tarabi svašta piše. Sledeće iskustvo…neljubazan kurir, nismo mogli da ugovorimo termin isporuke, pošiljka se vratila prodavcu, poslao mi ponovo Postexpressom i naplatio i poštarinu za vraćen paket. Kad sam se požalila call centru DExpressa rekli su da je moja krivica i da nemaju ništa sa tim, te da je kurir sve uradio po pravilu. Navodno je adresa bila neispravna. Radi poredjenja za paket od 300gr poštarina označena kod DExpressa je 300 din, a kod Pošte 194. Da ne govorim da mi kurir Postexpressa donese pošiljku do vrata i da je jako ljubazan čak je išao i da rasitni novac kad nije imao da vrati kusur.

  3. Evo sada muku mučim sa Rojal ekspresom katastrofa. 14.02.2020 kupio sam u win winu štamač i dobio mejl da 19.02.od 9h-17h treba da dobijem paket. Danas zvao win win i kažu da bi trebalo danas ali nemaju radnika sutra je subota nenose po selima u ponedeljak. Od win wina mi više netreba ni čioda a dodje mi da otkažem ako treba i ta platim samo da imam svoj mir i nečekam nikoga.

  4. Jako neprijatno iskustvo sa kurirom Bex-a. Prvi put je kurir dosao isrepd moje zgrade i tek tada me nazvao i rekao da sidjem i da pozurim. Nisam ni znao kada ce doci i bilo mi je receno da se kurir najavi ranije tj kada krene. Drugi put je to isto uradio ( dosao u isto vreme bez najave ). Kada sam ga pitao: „zar ne treba da me zovete pre nego sto dodjete?“ on je odgovorio:“pa zvao sam te..“ ( ??? )…ja mu objasnim kako ja mogu da znam kada ce on doci jer moglo je da se desi da ja nisam kod kuce na sta je on meni krenuo da pokazuje i da mi objasnjava da ima stotine paketa da dostavi. „U redu razumem, ali meni je zena iz call centra tako rekla“ kaze mu, na sta on meni odgovara:“ e pa tu iz call centra puno pozdravi!“ i ode. Dan kasnije sam opet zvao Bex i prijavio jos 3 posiljke i zbog guzve sam hteo da se to obavim odjednom ( da kurir ne dolazi 2,3 puta ). Kurir nije dosao 3 dana i svaki taj dan sam zvao da vidim o cemu se radi i iz call centra mi nista konkretno nisu rekli osim:“ ne moze da stigne“ ili tako nesto. Otkazao sam posiljke naravno. Izgubio sam vreme i zbog njegove prakse „zovem kad sam ispred“ mi je poremetio dnevne obaveze i cela nedelja mi je propala.

  5. Sonoc sam dobila poruku an viber od city express da mi posiljka stize danas od 8 do 16h. Prosao je ceo dan skoro jos uvek posiljke nema. Krajnje si neodgovorni. Naravno ne rade danas pa ih nemogu kontaktirati a da be pominjem koliko vec cekam na posiljku. Bezobrazluk

  6. CityExpress je ubedljivo najgora kurirska sluzba. Porudzbinu su primili pre DVE NEDELJE, od tad se niko ne javlja, ne zove, rok je do 10. verujem da ce se posiljka vratiti vlasniku. KATASTROFA, JEDNA VELIKA 0!!!!!!!!
    Ps. VI UVEK MORATE DA SIDJETE PO POSILJKU PA CAK I DA SE PROMUVATE MALO PO KRAJU

  7. Pored ovoliko kurirskih službi, postoji mesto za bar još dvadeset-trideset, jer jedino konkurencija bi mogla da uvede poslovnost! Sa ovih 5-6 NIKAKVIH nema šanse da pošaljete nešto a da makar ispoštuju vreme mekar preuzimanja. Bex čekam do 16h a onda mi u 5 min do 16 kažu da neće stići već će doći sutradan!? I svi ostali su nikakvi.

  8. Realno, Post Ekspres je ipak najbolji, jedino što je ispred svih pošta miting. Redovi su na ulici… Niko sa mozgom a bez preke potrebe neće da čeka sat-dva u redu u kome Vam neka kilava penzionerka drži glavu na ramenu i kašlje…. Pa onda moramo da šaljemo sa ovim šabačkim čobanima..Aks, Beks koji zapošljavaju traktoriste iz Šapca kao kurire koji ne mogu da nađu ulicu u centru Bgd… A, opet, City Ekspres je čisto Austrijska firma ali zapošljava nas Balkance sa našim tradicionalnim nevaspitanjem i neposlovnošću! Jedino me uveseljavaju njihove južnoprugaške, sveže dopuzale u Bgd „operatorke“ kada pitaju: -a, kuda šaljete ( treba, valjda, gde…)…!?

    1. Исправно је куда. Образуј се мало. Иначе коментар је прилично тачан, осим ово за Сити експрес, једино што њих повезује са Аустријом је власник, а ми Балканци смо традиционално љубазни и васпитани. У курирским службама, свим осим државне, ради углавном неки шљам, јер је посао напоран, а мало плаћен, сви иоле нормални су побегли одатле. А Сити експерс је стварно најгори од свих, они чак и не гарантују да ће пошиљка бити испоручена или новац исплаћен. Лично искуство.

  9. Prvo i sigurno poslednje iskustvo sa D Expresom. Zove me njihov kurir, bez najave da ce tog dana biti isporuka pa da ih ocekujem, i pita me da li sam kuci. Kazem da nisam trenutno, ali da ce neko od mojih odmah preuzeti paket samo da ih pozovem. I pitam ga gde se nalazi jer u mom mestu ima 2 ulice pod APSOLUTNO istim imenom, a postoji i isti broj, ali se ulice nalaze na neka 3km razdaljine. A on mene UBEDJUJE da se vec nalazi na pravom mestu, da njemu pise tako i ne zanima ga uopste sto pokusavam da mu objasnim da to nije do mene sto su ulice iste, a on ne zna, i u pola recenice mi spusti slusalicu… Nemam sta dalje da objasnjavam za toliku neljubaznost i neprofesionalnost. Prvi i poslednji put.
    Inace, sve pohvale za Post Express.

  10. Daily express, ubedljivo najgora kurirska služba…. paket je poslat od danas za sutra, posle drugog dana ih zovem i tražim informacije šta se dešava sa mojim paketom, citiram reči call operatera: “ vaš paket je preuzeo kurir biće vam dostavljeno“. Danas je već četvrti kako mi paket ne stiže, zovem ih niko se ne javlja……. Blagi užas!

  11. Koliko najgorih sluzbi 🙂
    Ja sam imao lose iskustvo sa Post Express. Ujutro mi stigne poruka da ocekujem paket i onda oko 15 mi jave posto nisam bio kuci (a bio sam) da dodjem u postu da podignem licno. I tako nekoliko puta. Kazu: Taj kurir je malo neodgovoran.
    A najgore ipak iskustvo sa City Express. Kupio sam neki Einhel uredjaj i vec drugi put saljem na reklamaciju a oni rade samo sa City. Prvi put kurir je sam odlucio da otkaze zakazano slanje, bez da mene ista pita. Onda sam nekako namolio da ga ipak posalju. Evo sad drugi put zakazao sam slanje i vec drugi dan se kurir ne pojavljuje. Kad ga zovu stalno je nedostupan i izgleda ima slobodu da se tako ponasa. Nema mi druge nego da sam nosim u njihov magacin.

  12. Najgora kurirska služba je bex. Uređaj koji je od metala razvaliti srefcigeron ili pajserom. Reklamaciju ne primaju. Još operater je nevaspitan ne dozvoljava kažem rečenicu do kraja. SRAMOTA

  13. Uglavnom sve kurisrske sluzbe su neprofesionalne i kuriri su im nevaspitani, ali za razliku od City Expressa dostave porudzbinu u neko koliko toliko, razumno vreme. City Express vam posiljku dostavi otprilike nedelju dana nakon sto ste je narucili, ili vam je ne isporuce uopste. Porudzbina iz Tehnomanije mi nikada nije stigla. Iz City Expressa su me dva puta zvali da potvrde da li je stiglo ili ne, i oba puta sam odgovorila da nije. 6 meseci kasnije ja i dalje nemam tu posiljku. Najsvezije iskustvo je roba porucena 6.10. koju su oni iz radnje preuzeli tek 8.10. iako je trebalo 7.10. Zatim su nam, nakon sto smo ih zvali objasnili da cemo posiljku najverovatnije dobiti tek danas 12.10, jer oni nisu u stanju da za jedan radni dan obrade posiljke za slanje a vikendom ne rade, posto su ocigledno velika gospoda. Cenim da paket ni danas nece stici. Rado bih vas savetovala da ih izbegavate ali na zalost cesto nemate izbora jer radnja iz koje narucujete ima ugovor sa njima. Sto se mene tice podjednako su krive i prodavnice koje smatraju da izbor kurirske sluzbe nema veze sa njihovom uslugom.

  14. City Express…
    4L ulja mi stiglo, 840din, zašto??? Piše 9.26kg težina.
    4L ulja je teško 9.26kg????
    A ispod nalepnica na paketu 4kg.. imam slike svega. Čak i fakture za ulje.
    Klasična prevara. Koja je inspekcija nadležna?

  15. Jelenin komentar „Sto se mene tice podjednako su krive i prodavnice koje smatraju da izbor kurirske sluzbe nema veze sa njihovom uslugom“.
    Kad pogledate ova iskustva, sta tačno prodavnice mogu da urade pri izboru kurirske službe?
    Mi pratimo procenat grešaka, većih i manjih, tokom nekog perioda, pa na osnovu toga odlučujemo o promeni kurirske službe. Nama je u najvećem intereresu da kurirska služba isporuči onako kako je ugovorom navedeno. Ali često se ispostavi se da promena ne znači boljitak.
    Uzgred, prema našem iskustvu, trenutno prvo mesto je zasluženo po svakom mogućem osnovu.

  16. Vi ste razmazeni indijanci….kurir vam preveze paket ,donese,pozove i vama je tesko da sidjete ispred.sram vas bilo.znate da ti kurir nose 100 paketa.to je sto razlicitih licnosti…ko ce vama stoci da udovolji

    1. Aleksandar Gubaš

      Nikad mi nije teško da siđem, ali da bih sišao, neophodno je da me kurir uopšte pozove. A ako me ne pozove i vrati pošiljku nazad jer ga je mrzelo da vozi u moj kraj, onda mislim da ja nisam taj koji je tu razmažen.

    2. City Express employee spotted. Alo majstore, ja radim od 8 do18 a vaš kurir moju majku od 80 godina da tera da mu silazi do kombija i vuče nazad kući paket težak 10 kila NEĆE. Ili ćete se dovesti u red, ili ćete (opravdano) bankrotirati.

  17. @Goran: na sajtu većine kurirskih službi, govorim konkretno za City Express, piše „dostava od vrata do vrata“. Dakle platio sam da mi donesu na vrata. Nisam u stanju da silazim i ne očekuješ valjda da plaćam nekog da stražari da bi sišao sa četvrog sprata kad me „razmaženi indijanac“ pozove!

  18. Post exspres nesumnjivo najgora kurirska sluzba,prevaranti.Naplate mi uslugu danas za sutra do 12 h.i evo vec 48 h od posiljke ni traga ni glasa,kad pozovem da pitam sta se desava,dobijem odgovor,nismo radili oko praznika,te su velike guzve.Sramota,nesposobnjakovici i obmanitelji,ako su nesposobni da izvrse uslugu ne treba ni da je naplate.

  19. Moje iskustvo na osnovu 10,000+ poslatih paketa beksom. I vise hiljada poslatih preko svake od dole navedenih firmi.

    BEX
    + Preko 95% paketa na adresi kupca dan nakon slanja. Ubedljivo bolji od svih drugih u tome.
    + Paketi koji ostanu prvi dan u magacinu, sledeci dan su 100% na isporuci
    + Dobra aplikacija za kucanje paketa ko ima ugovor.
    – Ako pak saljete paket, desava se cesto da ne dodje kurir (zavisi i od mesta verovatno). Pa je potrebno otici u paketshop.
    – Primedbe kupaca ima, ali dosta manje nego za aks i dexpress.

    AKS i Dexpress
    – Oko 70-80% na isporuci sledeci dan
    – Uvek ima odredjeni broj paketa koji danima stoji u magacinu
    – Cesce primedbe. Uglavnom na to da je kurir naplatio vise nego sto treba. Na nalepnici ne pise iznos za naplatu kao kod beksa, a vecina kupaca i ne trazi racun. Tako da kuriri imaju vise prostora da kradu na otkupu.
    – Ne previse prakticna aplikacija (AKS) za kucanje paketa.

    PostExpress
    + Skoro da nema primedbi kupaca. Kuriri profesionalni
    + Ako kurir ne uruci paket. Kupac moze preuzeti paket u najblizoj posti u roku od 5 radnih dana
    – Za mala mesta postari urucuju pakete. I obicno, zavisno od mesta, 1 do 3 puta nedeljno je postar na terenu. Pa se desava cesto da kupci cekaju po vise dana na dostavu.
    Za gradove je pre bila dostava uvek tacna. Ali sam cuo da je opao kvalitet usluge u zadnjih godinu dana. Pa da i tu kasni ponekad isporuka
    – Cena postarine za veci broj paketa. Kod drugih kuririskih sluzbi moze se ugovoriti dosta niza cena. Kod poste na vecu kolicinu popust je jako mali.
    – Slaba aplikacija za kucanje paketa

    1. BG Delivery radi takozvani SSD (same day delivery) ili isporuka istog dana što znači da vozač dodje u 9 h natovari i dužan je da isporuči do kraja dana
      Rade isključivo Beograd i to za 300 din.+PDV za pakete do 5 kg

  20. Ako na (malom) paketu stoji na nekoliko mesta LOMLJIVO,takodje i na adresnici i plus sta se u posiljci nalazi a da se nesavesno i nemarno rukuje,e to je nepojmljivo.Cist je idiotizam da na malu kutiju stavljate nesto veliko i tesko i da predmeti stizu osteceni i nagnjeceni iako su bili dobro upakovani.Napominjem da je do ostecenja-nagnjecenja doslo svog nesavesnog rukovanja posiljkom od strane radnika POST EKSPRESA.Ili su mozda nepismeni i coravi?

    1. Bex je sampion.danas me i uverio da je lider. plasiticna hauba za kola dimenzika zajedno sa krilom 120x80m teze 9.4 kg.3000 dinara. Tacnije 2985 din .Poslato u petak okolina NS.za BGD.danas je utorak popodne jos nista….Zvao ih da reklamiram. kazu toliko specijalni teret moraju da transportuju spec vozilom.srecom vise se nece morati truditi.posto ce biti zaobidjeni od mene i strane moga dobavljaca.Zovem drugu sluzbu 980 dinara danas za danas kod Bex sam usao u peti dan..Tako da su po meni najgori pa 3 polja prazna pa ostali..Da nije tuzno bilo bi smesno .Baltic Predrag

  21. Izbegavao sam kupovine gde prodavci salju robu AKS-om godinama, jer su uvek bili primitivni, drski i retardirani kuriri. Nakon mnogo godina desilo se da nisam mogao da eskiviram slanje AKS-om kad sam kupio predmet kod jednog prodavca, ali sam pomislio da su se mozda bar donekle kultivisali i unapredili sto se tice nekih najosnovnijih manira kod pruzanja placenih usluga. Blago reci, zajebao sam se zestoko. Zove me AKS kurir i onako sirovim glasom mi govori da sidjem po posiljku. Nit pita na lep nacin, nit je zamolio, nit persira, jer mu je potpuno nebtno sto prica sa profesorom, vec onako bahato u stilu AKS-a kao da on meni cini neku uslugu, a ne ja njemu tako sto cu sici da pokupim posiljku tamo negde dole u ulici i naselju, a ne na kucnoj adresi. Ja zauzet i u sred nekog posla kod kuce, ali cujem po glasu da je sirovina neotesana i ipak popustim i kazem mu odmah da sam na petom spratu i da ce mi trebati vremena sigurno jedno 5-6 minuta da se obucem, obujem, dozovem lift, sidjem liftom i dodjem do njega, jer znam da je naravno parkirao negde u naselju, a ne ispred ulaza, pa ga ti trazi. Kaze on „dobro, idem u medjuvremenu preko puta da isporucim jednu posiljku dok ti sidjes“. Tokom isteka petog minuta, ja u liftu idem ka dole, kad eto njega zove i onako povisenom tonom i bahatim mafijaskim glasom kaze „Je li moguce da jos uvek nisi sisao“, a cak nije ni proteklo punih 5-6 minuta kako sam mu rekao, a kamo li da uzme u obzir da ja njemu placam uslugu i da mu jos dodatno cinim uslugu sto trcim do njega, jer ne radi svoj posao i ne isporucuje posiljku na kucnu adresu, vec negde na ulicnu. Kad sam cuo tu bahatost, skocio mi pritisak i samo sam spustio telefon od besa, i usput cuo da jos nesto mafija i psuje pre nego sto sam samo prekinuo vezu. Takvi likovi bi trebalo da budu po zatvorima ili negde da negde tucaju kamen, ali izgleda je AKS sluzba pravo mesto za takve kabadahije, jer godinama slusam da su im i sefovi i vlasnik takvi isti neotesani dripci. Klasican olos od osoblja i od kurirske sluzbe! Nikad vise preko njih i srecom uspeo sam osvestiti i mnoge prijatelje tokom godina da ih maksimalno izbegavaju.

    1. Mihajlo, hvala Vam na podeljenom iskustvu sa ovim kurirom. Podelite naš sajt sa svojim prijateljima, želimo da čujemo i njihova iskustva. Srdačan pozdrav! – Tim BrzaPosta.rs

  22. AKS kreteni nesposobni,najgori ubedljivo ! ! ! Paket poslat u ponedeljak,u utorak mi se javlja kurir,covek na drugom kraju grada ? ! ? Pogresna adresa. Posaljilac mi je vise puta slao pakete,stizali uglavnom na vreme,poslednja tri puta problemi,prvi put, kasnili jedan dan,drugi put,pogresan br telefona, pa kasnili jedan dan i slag na tortu treci put, pogresna adresa. Kurir uzme adresu napise na paket i kaze mi da ce vratiti u magacin,pa dobijam u sredu. U sredu nema paketa. Zovem u cetvrtak kol centar,uzmu br posiljke i kazu javice se. Posle 3 sata zovem ponovo,opet mi trazi br posiljke,kad sam poceo da urlam,odmah proveri i kaze u magacinu je, „mozete da odete sami“ #@$%^&*()#$# Pozovem reklamacije,opet br posiljke,“dobicete sutra pre podne“. Nista od toga,opet kol centar,opet br posiljke, ‘javljamo vam“ opet ne javljaju,opet zovem ponovo,opet trazi broj,opet „javicu vam“ opet @#$%^&**!@# IDIOTI,KRETENI,DEBILI,IMBECILI,STOKA BEZ REPA ! ! !

  23. Нико Небитан

    Сити експрес, преусмерим у понедељак пакет на њихов парцел шоп, кажу следећи радни дан достава на парцел шоп, ја реко ајде, јуче видим статус прималац недоступан, ја реко чудно нису ме ни звали, пакет се врати у њихов локални центар у Кумодражу, данас проверавам статус и стоји ово: ОТПРЕМЉЕНО ИЗ ЦЕНТРА, а доле о информацији статуса пише ово: 05.09.2023 11:45:57: Враћено у локални центар, зовем ја данас, јави се оператерка и ја дам број за праћење што сам добио, каже ми да останем на вези, после 6 минута јавља да каже да је дошло до забуне и сутра на парцел шоп стиже, ја сам јој лепо рекао, уреду само што ће мене продавац толико да јебе у мозак кад им се врати пакет и после ће да ме смарају зашто им се вратио пакет зашто ово зашто оно… ШЉАМ ОД СЛУЖБЕ!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *