Nacionalni registar potrošačkih prava pri Ministarstvu trgovine,turizma i telekomunikacija omogućava potrošačima da podnesu prigovor na rad trgovaca i pružaoca usluga jednostavnim popunjavanjem online formulara.
Obrazložite svoj problem i popunite informacije o sebi i kurirskoj službi na sajtu Ministarstva posvećenom potrošačima:
https://zapotrosace.gov.rs/
Pisali smo o izmenama koje nosi Novi Zakon o zaštiti potrošača. Prema novom Zakonu predviđena je procedura rešavanja reklamacija vansudskim poravnanjem.
Više o tome na koji način možete zaštititi svoja prava pročitajte i na sajtu Sektora za zaštitu potrošača
https://zastitapotrosaca.gov.rs/za-potrosace
Kurirska služba AKS je 21 feb 2020, potpisala vansudsko poravnanje o obeštećenju, i dala rok od 15 dana da mi nadoknadi štetu nastalu prilikom transporta.Do danas to nisu uradili, i prestali su da odgovaraju na moje prigovore.Možda najzanimljivije da ja nikada nisam tražio nadoknadu štete, već samo da mi kažu šta da radim sa paketom koji su isporučili.Ceo slučaj traje već više od tri meseca.
Vec po drugi put ne uspevamo dostaviti paket humanitarne pomoci samohranoj majci 8-oro decec Verica Markovic u ul Husova 7 na Vozdovcu, 11010 Beograd-48 po kurirskoj sluzbi Postexspres jer njihovi kuriri navodno ne znaju da pronadju tu malu kucu bez broja na pocetku ove male ulice. Broj osiljke je PE112231891RS, PAK 160615.
Posiljka poslata 02.04.2020. vracena nam je 04.04.2020.od strane Post exspresa, koji nnije izvrsio uslugu dostave o nasem trosku u iznosu od 460 din, drugi pokusaj ucinjen 06.04.2020 u PTT V.Gradiste u 12cas 47 min,i do 07.04.2020.u 16.30h nije izvrseno urucenje posiljke vec stoji status GPC 11200 Beograd, aotprema, a niko od oeratera nije zamao nda nam kaze sta se desava, niti su nas kontaktirali nakon toga.zz
Posiljka poslata prvi put porodici Markovic na Vozdovcu 02.04.2020. post exspresom, vracena nam je o4.04-2020.na kucnu adresu sa navodnim obrazlozenjem NEPOZNAT PRIMALAC, sto je neistina jer primaoca nisu predhodno ni kontaktirali telefonom u vezi prispeca posiljke, vec su istu nodmah vratili na kucnu adresu, te su nam u drugom pokusaju opet naplatili 460 din za svoje usluge koje ni do 07.04.2020.udo 17h nisu izvrsene.
Kurirska sluzba D express je definitivno najgora kurirska sluzba! Narucim paket,em ga cekam 6 dana,em mi stigne prasnjavam,pocepane kutije,em roba unutar ostecenih kutija ostecena! Ovo je uzas! I sta ja sada da radim sa tim ostecenim stvarima koje sam platila!? Nikad vise nista ne narucujem ako mi trebaju oni dostaviti..
Neshvatljivo je da služba prilikom isporuke robe ne prima platne kartice. Dodju da isporuče robu i onda moraš da juriš do prvog bankomata da podigneš novac. To je i neprofesionalno i nerazumljivo da u 21.veku služba nema terminal da prima kartice.
Dobro ste prosli 17 dana cekanja na uslugu danas za sutra D expressom, uz ko zna koliko poziva, objasnjenja lazi, od kvara kombija do smrtnog slucaja…..KATASTROFA. Mada sam pimetio da se vecina kurirskih sluzbi opredelila za uslugu ,,danas za ko zna kad,,
AKS je naj neodgovornija kurirska sluzba koja postoji u Srbiji i cudi me da do sada neko nije preduzeo nesto protiv iste. Do sada sam imao par reklamacija u vezi lomljenja-ostecenja, pa do neisporuke paketa od strane iste. Ali samo ponasanje vozaca je katastrofalno, neznam kako iste biraju. Ocekujem paket (poslat u petak) koji mi je bukvalno preko potreban (alat od koga mi zavisi zavrsetak posla), Ponedeljak nista….. Utorak ujutru pozivam kol centar gde mi prenose da je posiljka kod kurira i da ce biti isporucena danas. Oko 16.30 posto nema kurira, na jedvite jade pronalazim broj kurira i pozivam gde isto prenosim da sam zvao kol centar i da ocekujem paket. Isti prenosi da nemam ja sta da zovem kol centar vec njega i da paket ne moze isporuciti danas, i krajnje drsko i bezobrazno da ce videti dali ce paket stici isporuciti i sutra. na pitanje kakvo je to ponasanje i dali je mozda on sef, direktor ili vlasnik pa odredjuje kada ce kome biti dostavljen paket i zasto ne postuju i zavaravaju korisnike sa ponudom usluge ,,danas za sutra,,. Isti kaze ,,da ja sam direktor…. Pozivam naon toga ponovo kol centar da prijavim navedeni problem , gde odbijaju da mi daju bilo koji broj da prijavim navedeni problem i prekidaju vezu. proveravam status posiljke- status isporuka se odlaze zbog obima posla. Bruka i sramota
Dostavljac koji dostavlja za Smederevsku Palanku je najgori covek na svetu, ne vraca kusur, proba da naplati vecu postarinu, ne dodje, a kaze da je bio, ili se dere i kuca kao konjina, izmedju ne postoji, uvek mora da da neki licni uvredljivikomentar… Sve u svemu, prostak obican
U slucajevima kurirskih sluzbi nadlezan je RATEL, te je prituzbe na rad postanskih/kurirskih sluzbi potrebno slati na postanskotrziste@ratel.rs a ne ispunjavajuci formular na https://zapotrosace.gov.rs/
Hvala na komentaru!
D expres ubedljivo NAJGORA kurirska sluzba.
Koliko izmišljaju, nepostuju svoje ime brze poste – danas za sutra, prevazilazi granice zdravog razuma! Uz napominjanje HITNE ISPORUKE oni paket ne dostavljaju ni posle 6 dana.
Cenu dostave danas za sutra, prilično visoku, ne spustaju ni kada promase sve rokove! Samo tuzbe, do kraja do vam ne isplate ODŠTETU!!!!!
aksa je ubedljivo najgora kurirska služba. Prošle nedelje u četvrtak su me zvali da mi dostave paket. Rekla sam da sam na poslu i da dođu posle 14 časova. Odgovorili su da će doneti sutra na posao ako im dam novu adresu. Dala sam im uz napomenu da sam na poslu samo do 13 časova i da dođu dotle jer sam posle na godišnjem odmoru i da mi dostave kući, naravno da nisu došli do 13 časova nedo su zvali u 14. Kada sam rekla da nisam više na poslu i da sam im napomenula da dođu do 13 časova rekli su da mogu da mi ostave paket u YU Biznis centru i ja sam se složila. Danas odem da podignem paket u radno vreme, platim parking, da bi mi neki stariji čovek koji je bio tamo rekao da kurir nije momentalno tu da očita paket i da dođem popodne. Moj paket stoji tu, htela sam odmah da platim ali čovek nije hteo da mi ga da jer ne može da očita. Ne vidim razlog zašto mi to nije rečeno preko telefona nego da dolazim, plaćam parking i ništa ne uradim nego moram da dođem ponovo i ako im je radno vreme. To je toliko bezobrazno da ja nemam reči. Pored ovoliko pritužbi na njih mislim da treba da im se oduzme licenca jer stvarno ne rade dobro svoj posao.
Ovo sto se radi u AKS-u u najmanju ruku je cista pljacka i prevara. Na prijemnici paketa pise postarina 350,87 din. Kada mi je stigao paket kurir mi je otkucao racun ba kojem pise da treba da platim postarinu 630.00 dinara. Naravno, platio sam jer mi je paket nio potreban. Zvao sam da pitam zasto je to tako i dobio sam objasnjenje da to sto pise na prijemnici pketa nema veze vec ovo sto je obracunao kurir. Ljudi moji ne mogu da verujem, kada se preuzima paket cena je recimo normalna ali zato kada preuzimas paket cena je NENORMALNA, uvecana skoro za duplo. Ovu kurirsku sluzbu TREBA IZBEGAVATI U SIROKOM LUKU, jer ovo je, ponavljam, cista PLJACKA I PREVARA. Neka im sluzi na cast a taj visak novca koji su uzeli od mene, neka to bude moj skromni doprinos njihovom „napretku“.
Službu AKS treba zatvoriti, obaveštena sam preko poruke da mi je pošta stigla 16.08. broj koji su ostavili za kontakt, nije u funkciji. Zvala sam ih dan posle jer me niko nije zvao za dostavu. Kažu to je zbog pošiljaoca, međutim, kad sam ušla u praćenje pošte ispalo je da su je dva dana uzimali iz magacina na isporuku i vraćali. Sve je unapred plaćeno putem platne kartice. Stvarno je sramota da se tako ophode prema potrošačima. Paket još uvek nisam dobila, niti njih mogu da dobijem.