Izgubljeni paketi AKS kuriri

AKS Kurir: Ubedljivo najveći broj žalbi i hronični problemi sa pošiljkama

Izgubljeni paketi AKS kuriri
Najgora brza pošta u Srbiji – AKS ekspres kurir Šabac

AKS Ekspres Kurir iz Šapca je jedan od najčešće kritikovanih kurirskih službi u Srbiji. Internet korisnici se najčešće okreću društvenim mrežama i forumima da bi izneli svoje nezadovoljstvo AKS-om. Neprofesionalizam, nemarnost, neljubaznost i krajnji bezobrazluk su ono na šta se korisnici AKS kurira najčešće žale.

Ukoliko imate bilo kakav problem sa AKS kurirskom službom molimo vas da nas obavestite i podelite vaša iskustva putem mejla iskustvo@brzaposta.rs

AKS je poznat po svom korisničkom centru koji je vrlo teško dobiti telefonom. Može se desiti da čekate i do pet minuta da neko iz AKS-a javi na telefon. Nakon tih pet minuta veza se automatski prekida tako da morate pozvati ponovo….i ponovo…. i ponovo. Čini se da je AKS i previše zauzet odgovarajući na stalne žalbe korisnika jer ih je često nemoguće dobiti putem telefona.

Godine prolaze, problemi sa AKS-om ostaju

Neki od korisnika AKS-a su zato još 2013. godine otvorili grupu na Fejsbuku koja se zove : AKS – najgora kurirska služba u Srbiji koja broji preko dve hiljade članova. To samo govori o tome koliko je korisnika nezadovoljno zbog neprofesionalizma i stalnih problema sa AKS brzom poštom.

Čak je i „Politika“ pisala o javašluku privatnih firmi za dostavu pošiljki. U članku objavljenom u dnevnom listu „Politika“ se navodi da po pritužbama  potrošača prednjače kompanije „Aks” i „Beks”.

Korisnici koji prodaju preko portala Limundo se žale da je upravo AKS kasno isplaćuje otkup pošiljaocima paketa. Nedopustivo je da pošiljaoci čekaju i do tri nedelje isplatu otkupa za paket od AKS-a, a to se po navodima korisnika često i dešava.

Korisnik bane541 je na sajtu caffe.limundo.com napisao sledeće:

U nepristojnosti, bahatosti i tipicnom neprofesionalizmu prednjaci „AKS“. Nista tom sluzbom ne saljem, a kad god sam u mogucnosti insistiram da mi prodavac ne salje robu tom sluzbom.

Pročitajte više na cafe.limundo.com

Izgubljeni paketi i oštećene pošiljke

Neretko se dešava da paketi poslati AKS-om nikada ne stignu do svojih primaoca ili bivaju oštećeni prilikom transporta. U tim slučajevima se AKS na krajnje neprofesionalan način odnosi prema korisnicima, iznosi neistine i daje netačne informacije kako bi eventualno dobili na vremenu i pronašli paket a korisnici su ti koji u krajnjoj liniji ispaštaju i plaćaju skupo tuđe greške.

O tome kako AKS kurirska služba gubi pakete pisao je i „Informer“. Prema navodima oštećene korisnice od zaposlenih u AKS-u nisu mogli da dobiju informaciju o tome gde se pošiljka nalazi. Tek nakon sedam dana su iz AKS-a priznali da je zapravo pošiljka izgubljena. Više o ovome pročitajte na sajtu informera.

Recite nam vaše mišljenje o AKS-u u komentarima ili podelite vaša iskustva putem mejla iskustvo@brzaposta.rs

56 thoughts on “AKS Kurir: Ubedljivo najveći broj žalbi i hronični problemi sa pošiljkama”

  1. Hmmm… AKS em sto su im vozaci pijani em naplacuju vise napamet… I trazim racun na kom je manji iznos vidljivo i kaze on 82 din za kesu😂😂😂 ne dam mu naravno i pozovem AKS i debilka se javi na telefon, ja kazem broj paketa i objasnim a ona saslusa i spusti slusalicu… Eto.. NIKAD VISE… NAJBOLJE I NAJPOSTENIJE JE POSTA NIKAD PROBLEM NIJE BIO.

    1. Jednom recju i dalje drupci i lopine oni treba da donesu paket a ja trebam da budem u obavezi da sedim kuci i cekam kao da ne radim nista kada ce njihovi olosi da smiluju i dodju a ako nisi kuci on kaze ja idem dalje tu i tu sam pa dodji….
      Juce sam im rekao neka ostane u magacinu a oni opet danas dali kuriru koji me je zvao kada je bio ispred zgrade a ja nisam dosao kuci….
      Jednom recju idioti i kreteni i treba ih izbegavati u sirokom luku….

  2. AKS – UZASNI SU!!! Kada sam slao posiljku kasnila je 10 dana, a onda od 26.11.2019 ocekujem posiljku, zvao sam ih bezbroj puta i nisam mogao da dobijem call centar kao da je ugasen broj tj oba, na sajtu pise da je posiljka bila na isporuci juce 20.12.2019 pritom mene niko nije kontaktirao bio sam kuci ceo dan. Sada kad sam ih pozvao da vidim sta se desava i konacno dobio call centar oni mi kazu :“Danas je subota, neradan dan pozovite u ponedeljak.“ Da naglasim da je relacija posiljki Beograd-Beograd … nije u pitanju drugi kontinent!

    Da se razumemo … imam neprijatna iskustva i sa Bex kurirskom sluzbom, i oni mogu da kasne po nedelju dana.

    A da ne pricam o tome sto niko od njih nema osecaj da najavi ranije nego vas zovu kad su ispred zgrade kao da vi nemate zivot nego cekate kurira da dodje. I naravno uvek vi morate da silazite da vam kroz prozor da posiljku kao da radi na salteru. A kusur… naravno da nikad nema sitno.

    JEDINO POSTA radi kako treba po mom iskustvu.

  3. AKS je najgora kurirska sluzba koja postoji. Narucio sam nesto preko interneta i cena posiljke je bila 1200 dinara tacno.
    Kurir je dosao da isporuci paket koji mi je predao i rekao 1200 dinara. Ja sam mu dao 1300 dinara u apoenima od cetiri puta po 200 i jedan apoen od 500.

    Na sta je on je rekao da nema da mi vrati kusur i da mi je preko telefona rekao da nema sitno. Sto naravno nije bila istina. Posto je video da i dalje ocekujem kusur, trgao mi je paket iz ruke i rekao da ne moze da mi ga isporuci. Ja sam samo trazio paket nazad i zatvorio vrata bez kusura i dalje diskusije

    AKS je najgora kurirska sluzba u Srbiji i iskreno se nadam njenom zatvranju i odlasku svih tih ljudi koji za nju rade tamo odakle su dosli.

  4. 22aprila 2020 sam poslao paket AKS-om i jos uvek nije stigao na adresu.
    Non stop ih zovem i kažu da je paket u magacinu u Sabcu i da ce me pozvati u toku dana (naravno ne zovu me)
    Zovem ih non stop na njihov broj u centru,vise se i ne javljaju
    Najgora kurirska sluzba,uzas…

  5. Lela Đorđević

    AKS je dno dna…da li ova služba oslikava stanje u zemlji? Pa kako ne postoje represije za ovako lošu službu? Nešto najgore u ovoj kategoriji…ljudi pitaju zašto šaljete ovom službom?
    Uglavnom se žale ljudi koji čekaju isporuke…a njihovi „poslovni“ partneri bi trebali da se zamisli nad ovoliko lošim recenzijama! Ma koje dve zvjezdice…oni su ispod svih kriterijima….ne javljaju se na telefone objavljene na sajtu, odokativno određuju visinu dostave paketa ( poštarina ne je ekvivalent za ekvivakent, naravno u njihovu koris nesrazmerno visoka ) neljubazni, nekulturni…prosto nemam reči da ih opišem …. toliko loše da ne zaslužuju da se nađu uopšte na spisku ostalih dostavnih službi! DNO DNA….🤮🤮🤮

  6. Najgore iskustvo sa aksom..dva dana zakazujem kurira da bi treceg dana morao ja licno po gradu da ga trazim da bih poslao paket.nakon treceg dana ja ga nalazim u gradu u ranim jutarnjim satima i na pitanje zasto ne dolazi da preuzme paket odgovor da ne mogu da stignu,a u vozilu u ranim satima nemaju trecinu paketa od vozila da isporuce,cista laz i prevara.samo dalje od ove kurirske sluzbe samo lazovi i prevaranti od kurirske sluzbe..

  7. Pošiljka poslata 2.6.2020. iz Inđije za Bor. Danas je 10.6.2020. pošiljku još nisam dobio. Na svaki moj poziv sledi čekanje od par minuta i isti odgovor radnika kol centra, citiram “ prosledili smo žalbu, očekujte uskoro poziv“. I tako 5 dana svaki put a niko ne zove i pošiljke nigde. Tako da ako možete “ BEŽITE OD AKS-a“, NNNNAAAAAJJJJ GGGGOOORRRIII !!!!!!!!

  8. Narudzbina preko sajta odredjene firme poslata u petak, razumem vikend je -sledeceg utorka primam poziv od kurira koji mi kaze da ce mi sutra posiljka biti isporucena.Naravno da nije. Nakon par dana zvanja korisnickog servisa, i drugog podnosenja molbe operater mi kaze da cu primiti paket u utorak, nakog vikenda , zatim me u ponedeljak zovu kako bi mi javili da sutra cekam posiljku po dogovoru, ja pomislih konacno stize, nakon 8 dana. Medjutim na sajtu za pracenje status posiljke se azurira na „unet povrat“. Posiljka naravno ne stize u utorak i ja ih sutra zovem , dobijam odgovor da je paket vracen posiljaocu zbog „pogresne adrese“ i biva mi receno da ostanem na vezi koja se trenutno prekida. Stvarno ne razumem koliko je tesko izvrsiti isporuku iz istog grada za isti grad i to nakon vise zalazivanja kurira. Ljubazni operateri ali vrlo neefikasna i neorganizovana usluga.

    1. Pare od otkupa nisam dobila posle nedelju dana. Zvala sam ih da bi mi rekli da su pare kod drugog kurira dospele greskom i da ce mi biti isporucene u toku dana. Proslo je jos dve nedelje para nema. Kada sam ih nazvala rekli su mi da moram licno da dodjem kod sefice. Presla sam peske pola grada po najvecem suncu da bi ona pregledala kutiju sa parama koja joj je na stolu i rekla da nema mog otkupa i da nazovem kurira. To su mi mogli reci i preko telefona. I naravno tog dana dolazi kurir i kaze mi kako navodno nema mog broja na posiljci.
      Sto dalje od ove kurirske sluzbe!

  9. Najgora sluzba ubedljivo. Vidim iz komentara da su slicni problemi at su neljubaznost, nemarnost, kasno dostavljanje, ne isporucivanje robe. Poslat paket u petak, receno da ce stici u ponedeljak. 6 dana je proslo, paket jos uvek nije isporucen. Iz kolcentra su rekli da ce nas neko kontaktirati i da su ostavili primedbu. Jos uvek nas niko nije kontaktirao. Uzas. Zalosno je sto inspekcija ne reaguje.

  10. Moje najgore iskustvo ikada:
    Poručio gume preko interneta, besplatna dostava.
    Prvo, kurir kasni jedan dan – niko me nije zvao.
    Drugi dan zove kurir, baca gume napolje iz kombija.
    Predajem mu tačan iznos, kaže fali 600 dinara. Rekoh nije tačno, dostava je besplatna.
    Rekoh mu sačekaj da zovem da proverimo.
    Vraća mi pare, ljutito baca nazad gume u kombi i bukvalno beži.
    Na moje pitanje da mi kaže ime njegovo, kaže mi „šta te boli k###c?!“.
    Slikam mu tablice i njihov broj vozila.
    Prodavac mi je rekao da će doći taj dan kasnije da mi isporuče po sumi koja je dogovorena. Niko nije došao taj dan. Niti sledeći dan.
    Hvala bogu pa nisam unaped platio ništa.
    Ali da neko moju stvar koji ja plaćam baca ispred mojih očiju i da se toliko drsko ponaša – ja nemam reči, pa mark bili i u Srbiji.
    Mene sigurno neće videti nikada više!

  11. Najgora sluzba ikada. Prvi put sam cekala isporuku telefona 6 dana. Kada sam nakon par dana zivkanja uspela da ih dobijem rekli su da se prevrnuo kombi bla bla… Prevaranti i lazovi… Rekla sam da nikada vise necu da narucim nesto preko njih i ovaj put to nije bilo namerno. U opisu proizvoda koji sam kupila pisalo je da dostavljaju preko Bex sluzbe rekoh ok. Kad ono, stize mi poruka da je poslato AKS-om… Posiljku cekam 3. Dan… Pise da je svakog dana na isporuci i svakog dana je vracaju u magacin… Zvala sam call centar, nakon XX minuta uspela da ih dobijem i izdiktiram devojci broj posiljke ona se nasmeje i kaze hvala sto ste zvali i spusti slusalicu… Ko koga zajebava ovde? Mozda cu i da javim ljudima da necu da pokupim posiljku jer nisam na civiluku… Mozda tada neko i prestane da saradjuje sa njima…

  12. Aks je toliko neprofesionalan cekam isporuku evo 8 dan,pratim na aplukaciji sam iskace vraceno u magacin nit poziv nit poruka niti ista.Zovem i sluzbu pet minuta nakon tog vracanja da proverim zato je vraceno posto sam na adresi i cekam poziv oni naravno nemaju sta da kazu.Sad da mi donesu besplatno nebi uzeo.Bezite od ove kurirske sluzbe sto dalje.

  13. Stvarno je najgora aks sluzba treba li su da mi donesu Jer sam u petak porucivala rekli su da stigne ponedeljak najkasnije utorak i ono cekam Paket juce ono Nista od Paketa stvarno uzas cekam i danas Niko vec ce ne javi Katastrofa!!!

  14. Nepopravljivi. Zovete, reklamirate i samo prebacuju na druge i daju brojeve da zovem umesto da sami rese? Najbolje pitanje im je:“kako izgleda vasa posiljka“? Sta dalje reci? Tri paketa iz Nisa polata i naravno jedan se zagubio. Televizor je zavrsio u Boru. Pa slicno je to pocinje sa istim slovom Bor i Beograd. Nakon nekoliko intervencija i sedam dana se resilo. Problem oko roka isporuke. Posiljke kasne po desetak dana i ljutiti kupci posle nekoliko intervencija i zvanja na kraju odustanu i vrate posiljku. Posto radim za firmu koja proizvodi i salje zastitne maske to je baš neodgovorno. Maske su potrebne i naglasio sam da to bude prioritet, cak po cenu da dignu cenu isporuke koju mi placamo, ali ne vreedi. Kasne, kasne. Pitao sam da li oni imaju neke penale zbog kasnjenja u isporuci i da umanje fakturu zbog njihovih propusta. Postoji li ta opcija? Bitno je da kupci ispastaju. Uvek imaju opravdanje a najcesce je da nikoga nije bilo kuci a bilo je slucajeva da su kupci invalidi, nepokretni, a oni to nisu znali pa lazu za sve pare. Jos imaju jedno opravdanje da oni ne nose robu po stanovima i zgradama jer im pljackaju vozila? Kako taj nepokretni invalid da sidje ispted zgrade da preuzme posiljku koja nije teza od 100 grama, jer oni ne dostavljaju na vrata vec ispred zgrade??
    Toliko primera ima da bi se knjiga mogla napisati, a tek da poslusate snimljene razgovore sa operaterima za reklamacije? Bruka i sramota.
    Ubedljivo su najlošiji, najneprofesionalniji i drski pri davanju odgovora.
    Preporuka. Izbegavati ih jer su nepopravljivi.

  15. AKS I BEX su dve UBEDLJIVO NAJGORE KURIRSKE SLUZBE…. Nije problem sto oni NE DODJU I PO 2 DANA, vec je ozbiljan problem da vas o tome niko NE OBAVESTAVA, NE ZOVE, a kada ja pozovem njihov call centar kazu mi SIGURNO KURIR DOLAZI DO 18H…. SRAMOTA I KRAJNJI BEZOBRAZLUK!!!! Nikad vise APSOLUTNO NIKO NE TREBA DA IH ZOVE!!!!

  16. Zvao sam da pitam za status posiljke koja je otpremljena pre 7dana iz BGa, pored barkoda koji sam imao trazili su mi da im kazem kakva je vrsta posiljke, kako je upakovana, koja je boja, kako je zalepljena… Kada sam im rekao da sam ja primalac i da nije realno da znam sve to, rekli su mi da pozovem firmu od koje sam kupio proizvode i da ih pitam… a na moje pitanje, da li je realno da ce da se neko seti kako je upakovao posiljku pre 7 dana? Odgovorili su mi, samo im izdiktirajete barkod.
    Kada sam prikupio sve informacije pozvao sam ponovo… i kasnije kroz razgovor sam stekao utisak kao da sam pozvao policijsku stanicu!

  17. Dno, dna. Sve što mogu da slome slomiće, iskriviće, pokvariće. Od profesionalizma nema ni P. Kada Vam donesu paket insistirajte da ga odmah otvorite i uverite se da je sa pošiljkom sve u redu. Ukoliko ne dozvole otvarenje paketa zahvalite im se i recite da ga vrate. U svakom slučaju bilo bi najbolje da izaberete neku drugu brzu poštu i da kažete pošiljaocu da ako šalje AKS–om insistiraćete da otvorite paket i ako vam ne dozvole vratićete ga pošiljaocu.

  18. Neljubazni i vidno iznervirani jer živim u uskoj ulici kao da sam je ja pravila, pritom izgube racun i garantni list pa se ljute jer moraju da sačekaju 2minuta da pristignu roditelji da bi im dali novac. NAJGORA BRZA POSTA NE U SRBIJI NEGO U SVETU!!!!!!

  19. Najgori su ne znam sta im je. Danas sam cekala dok se nisu javili lepo potrosila kredit. Ostavila podatke cekala do 17h zvala pinovo rekli doci ce do 18h niko nije dosao a ja se nacekala ni do prodavnice nisam otisla po hleb! Sramota

  20. Najgori. Danas mi je prvo ukrao novac kurir i to mladji decko tako da godine vise ne biraju, da bih posle zvala da se zalim i oni rekli da ceme kontaktirati. Naravno da to nisu uradili, a pritom su prvo oni ukrali novac jer su mi postarinu za 1-2kg naplatili 530dinara umesto 410din. Cuvajte se, potrudite se da kad Vam donesu na kucnu adresu prvo sve proverite koliko sta kosta. Ne znam kako covek da ih tuzi to je stvarno sramota.

  21. KO NJIMA DOZVOLJAVA DA RADE???
    Jedna banditska organizacija!!!kao divlji zapad!paket od 83gr je obracunat kao sa je od 0.5-2.5kg!!!Mislim stvarno treba imati drskosti.supruga je primila i platila i pre nego sto je ista shvatila bilo je kasno!Kasnije u toku dana kad sam stigao kuci krenulo je non stop pozivanje call centra za reklamacije.zvoni do besvesti!!!otkucao sam mail i poslao i zacudo sutradan mi se javi covek i u 5min se dogovorimo..razliku od 642din ce doci kurir u toku nedelje kad bude prolazio ponovo…ja prezadovoljan..to je bio pon 23.jul pon ..kaze covek pare u petak..e pa danas je 3 nedelje.POJEO VUK MAGARCA.zvao sam do besvesti.niko se vise nije javio.jedno 10 email na reklamaciji..niko se nejavlja.slusajte 642din..necu crci zbog toga..ali to je samo vrh ledenog brega koliko nas potkradaju..i cifra je sa puuuno nula.nesto se mora uraditi?kome prijaviti?ima li neko ideju?jer ovo za SRBIJU 20/25 je SRAMOTA!!!!

  22. Veoma loša i neodgovorna kurirska služba.
    Već pet dana čekam pošiljku,
    Uputio sam dopis Aksu, sa primedbom, ali se oni nisu udostojili ni da mi odgovore, a kamo li da problem reše.
    Lazar

  23. Vozaci aksa su najgori sljamovi ikada, kapiram da uzmes 20,30 dinara preko, ali je l’ realno da uzimaju 700 dinara za komad odece koji je tezak 0,5kg, em to, em sto voze nacvrcani konstantno i udeljuju odvratne komplimente. Ekoloske stete.

  24. анониман човек

    сад сам чуо да Делфи књижара шаље акс куриром, ако буду с мојом мангом играли фудбал, ће их нађем ја

  25. Dobijem sms od AKS-a da u toku dana očekujem novac od otkupa za pošiljku koju sam poslala! Čekam kao kreten oko 15h zove me kurir i kaže:“Samo da vam javim da sam ja prošao pored vaše kuće al sam zaboravio skroz da vam donesem novac! U ponedeljak ću doneti sigurno ( jer danas je petak…prim.) Koja sloboda odlučivanja,bezobrazluk! Inače,po njihovom,najkasnije za 48h od predaje pošiljke,novac od otkupa se vraća prodavcu! Ovo će biti 148h…

  26. Aks kurirska služba je nešto najgore sa čime možete sarađivati,kurir iz Niša je jako drzak i bezobrazan a pošiljku koja je inače kasnila 4 dana pokušao da naplatio skoro sa duplom poštarinom.Jako nevaspitani i drski kuriri im rade a organizacija čista nula.Što dalje od njih!

  27. Neprofesionalni 300%!!!
    Poslala sam pošiljku i nakon 7 dana vraćaju pošiljku, a da nisu ni pokušali uručenje na navedenu adresu i meni naplaćuju uslugu 350 dinara bez ikakvog objašnjenja!!!
    Lopovi!!!!
    Prevaranti!!!!
    Nekulturni!!!

    1. Od tuzbi znam da u Srbiji nema nista jer vec godinama imam 3 neresene tuzbe koje i dalje traju.

      Moje licno iskustvo je nedostavljena posiljka (od 6og januara 2023 do dana danasnjeg) i veoma neprijatno i drsko osoblje koje mi je spustalo slusalicu, i na moje zalbe za rok dostave odgovaralo sa „pa vi idite do magacina da uzmete posiljku ako vam je hitno“. Poznajem ljude koji su isli do njihovog magacina na Pancevackom putu, i iz tog razloga znam da vam uredno naplate dostavu paketa iako ste sami isli da ga preuzmete. Iz tog razloga i principa nisam otisla do njihovog magacina i radila njihov posao umesto njih. Posiljku naravno nikad nisam dobila. Zbog njihovog kasnjenja su mi otkazane poslovne prilike i pretrpela sam stetu na taj nacin, dok dostavu za nedostavljeni proizvod verovatno ce platiti posaljioc.

      Jedna velika sramota od firme!

      Neupucene kompanije potpisuju ugovore sa njima, neznajuci za ove probleme, i time osudjuju sebe na dugogodisnju saradnju sa prevarantima, a i nas krajnje korisnike na probleme poput mog

      Smatram da bi trebalo poraditi na vidljivosti ovog problema sa aksom i pomoci ljudima u smislu da im se ukaze da Aks treba izbegavati u sirokom luku.

      Najbolje iskustvo sam zapravo imala do sada sa Daily Expressom.

      1. Svinje. Momak zvao pre dva dana da preuzmu robu, niko se nije pojavio, zvali smo ih 100 puta sve kao sad cemo da vidimo, evo docice danas i nisu dosli. Zvali smo tog lika sto je stalno dolazio preko klinca da uzme paket, kaze:Nisam u vasem kraju, na Cukarici sam a juce je bio u nasem kraju, pozovite kolegu koji se ceo dan ne javlja. Olosi!!!!

  28. Izenoću ovde svoje iskustvo sa AKS kururskom službom i način kako da izvršite trostruki povrat novca od bilo koje kurirske službe, ukoliko one nisu ispoštovale uslove isporuke.
    Naime, naručio sam traktorske gume i naveo da mi je neophodna isporuka danas za sutra. Gume su stigle nakon 5 dana i tim je kurirska služba prekršila zakon o poštaniskim uslugama član 82. Kako poštarina traktorskih guma nije mala, a uvećana 3x, iste su me izašle veoma povoljno. Kurirska služba je pokušavala da raznim izgovorima izbegne odgovornost ali u ovom slučaju zakon je više nego jasan. I na kraju su morali da ivrše isplatu.

    Odgovornost poštanskog operatora

    Član 82

    Poštanski operator je dužan da poštansku pošiljku uruči primaocu u stanju u kome je primljena od pošiljaoca.

    Za prouzrokovanu štetu koja je nastala u međunarodnom poštanskom saobraćaju, poštanski operator odgovara u skladu sa aktima Svetskog poštanskog saveza, u granicama utvrđene odgovornosti.

    Za prouzrokovanu štetu koja je nastala u unutrašnjem poštanskom saobraćaju, poštanski operator je dužan da korisniku isplati naknadu štete i to:

    1) za gubitak ili potpuno oštećenje vrednosne poštanske pošiljke – iznos označen na pošiljci uvećan za poštarinu naplaćenu po vrednosti i desetostruki iznos naplaćene poštarine za tu pošiljku umanjenu za poštarinu po vrednosti;

    2) za gubitak ili pogrešnu isplatu uputnice – iznos u visini iznosa označenog na uputnici, uvećan za desetostruki iznos naplaćene poštarine za prijem, prenos i isplatu uputnice;

    3) za delimično oštećenje ili umanjenje sadržine vrednosne poštanske pošiljke – iznos u visini utvrđenog dela oštećenja ili umanjenja sadržine, s tim da iznos ne može biti veći od iznosa koji bi se isplatio na osnovu tačke 1) ovog stava;

    4) za gubitak ili potpuno oštećenje registrovane poštanske pošiljke – desetostruki iznos naplaćene poštarine;

    5) za delimično oštećenje ili umanjenje sadržine registrovane poštanske pošiljke – iznos u visini utvrđenog dela oštećenja ili umanjenja sadržine, s tim da iznos ne može biti veći od iznosa koji bi se isplatio na osnovu tačke 4) ovog stava;

    6) za neizvršenu, nepotpuno ili pogrešno izvršenu poštansku uslugu registrovane poštanske pošiljke – petostruki iznos naplaćene poštarine;

    7) za prekoračenje roka za uručenje registrovane poštanske pošiljke – trostruki iznos naplaćene poštarine.

    Indirektna šteta ili izmakla dobit se ne uzima u obzir prilikom obračuna naknade štete.

    Poštanski operator je dužan da nadoknadi štetu iz stava 3. korisniku koji je platio poštarinu za prenos te pošiljke.

    https://www.paragraf.rs/propisi/zakon-o-postanskim-uslugama.html

Оставите коментар

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *