AKS Kurir: Ubedljivo najveći broj žalbi i hronični problemi sa pošiljkama

Izgubljeni paketi AKS kuriri

Najgora brza pošta u Srbiji – AKS ekspres kurir Šabac

AKS Ekspres Kurir iz Šapca je jedan od najčešće kritikovanih kurirskih službi u Srbiji. Internet korisnici se najčešće okreću društvenim mrežama i forumima da bi izneli svoje nezadovoljstvo AKS-om. Neprofesionalizam, nemarnost, neljubaznost i krajnji bezobrazluk su ono na šta se korisnici AKS kurira najčešće žale.

Ukoliko imate bilo kakav problem sa AKS kurirskom službom molimo vas da nas obavestite i podelite vaša iskustva putem mejla iskustvo@brzaposta.rs

AKS je poznat po svom korisničkom centru koji je vrlo teško dobiti telefonom. Može se desiti da čekate i do pet minuta da neko iz AKS-a javi na telefon. Nakon tih pet minuta veza se automatski prekida tako da morate pozvati ponovo….i ponovo…. i ponovo. Čini se da je AKS i previše zauzet odgovarajući na stalne žalbe korisnika jer ih je često nemoguće dobiti putem telefona.

Godine prolaze, problemi sa AKS-om ostaju

Neki od korisnika AKS-a su zato još 2013. godine otvorili grupu na Fejsbuku koja se zove : AKS – najgora kurirska služba u Srbiji koja broji preko dve hiljade članova. To samo govori o tome koliko je korisnika nezadovoljno zbog neprofesionalizma i stalnih problema sa AKS brzom poštom.

Čak je i „Politika“ pisala o javašluku privatnih firmi za dostavu pošiljki. U članku objavljenom u dnevnom listu „Politika“ se navodi da po pritužbama  potrošača prednjače kompanije „Aks” i „Beks”.

Korisnici koji prodaju preko portala Limundo se žale da je upravo AKS kasno isplaćuje otkup pošiljaocima paketa. Nedopustivo je da pošiljaoci čekaju i do tri nedelje isplatu otkupa za paket od AKS-a, a to se po navodima korisnika često i dešava.

Korisnik bane541 je na sajtu caffe.limundo.com napisao sledeće:

U nepristojnosti, bahatosti i tipicnom neprofesionalizmu prednjaci „AKS“. Nista tom sluzbom ne saljem, a kad god sam u mogucnosti insistiram da mi prodavac ne salje robu tom sluzbom.

Pročitajte više na cafe.limundo.com

Izgubljeni paketi i oštećene pošiljke

Neretko se dešava da paketi poslati AKS-om nikada ne stignu do svojih primaoca ili bivaju oštećeni prilikom transporta. U tim slučajevima se AKS na krajnje neprofesionalan način odnosi prema korisnicima, iznosi neistine i daje netačne informacije kako bi eventualno dobili na vremenu i pronašli paket a korisnici su ti koji u krajnjoj liniji ispaštaju i plaćaju skupo tuđe greške.

O tome kako AKS kurirska služba gubi pakete pisao je i „Informer“. Prema navodima oštećene korisnice od zaposlenih u AKS-u nisu mogli da dobiju informaciju o tome gde se pošiljka nalazi. Tek nakon sedam dana su iz AKS-a priznali da je zapravo pošiljka izgubljena. Više o ovome pročitajte na sajtu informera.

Recite nam vaše mišljenje o AKS-u u komentarima ili podelite vaša iskustva putem mejla iskustvo@brzaposta.rs

You may also like...

19 Responses

  1. Di di каже:

    Hmmm… AKS em sto su im vozaci pijani em naplacuju vise napamet… I trazim racun na kom je manji iznos vidljivo i kaze on 82 din za kesu😂😂😂 ne dam mu naravno i pozovem AKS i debilka se javi na telefon, ja kazem broj paketa i objasnim a ona saslusa i spusti slusalicu… Eto.. NIKAD VISE… NAJBOLJE I NAJPOSTENIJE JE POSTA NIKAD PROBLEM NIJE BIO.

  2. M каже:

    AKS – UZASNI SU!!! Kada sam slao posiljku kasnila je 10 dana, a onda od 26.11.2019 ocekujem posiljku, zvao sam ih bezbroj puta i nisam mogao da dobijem call centar kao da je ugasen broj tj oba, na sajtu pise da je posiljka bila na isporuci juce 20.12.2019 pritom mene niko nije kontaktirao bio sam kuci ceo dan. Sada kad sam ih pozvao da vidim sta se desava i konacno dobio call centar oni mi kazu :“Danas je subota, neradan dan pozovite u ponedeljak.“ Da naglasim da je relacija posiljki Beograd-Beograd … nije u pitanju drugi kontinent!

    Da se razumemo … imam neprijatna iskustva i sa Bex kurirskom sluzbom, i oni mogu da kasne po nedelju dana.

    A da ne pricam o tome sto niko od njih nema osecaj da najavi ranije nego vas zovu kad su ispred zgrade kao da vi nemate zivot nego cekate kurira da dodje. I naravno uvek vi morate da silazite da vam kroz prozor da posiljku kao da radi na salteru. A kusur… naravno da nikad nema sitno.

    JEDINO POSTA radi kako treba po mom iskustvu.

  3. Zoran каже:

    Nije mi jasno zašto ljudi šalju pakete ovom službom. Što je prosto ne zaobiđu. Da se paketi ne šalju mesec danda, nij jedan firma bi se ugasila.

  4. Matija каже:

    Axs prevaranti, posiljku od 5grama vrednost 300 din, a ova postarina 430din

  5. David каже:

    AKS je najgora kurirska sluzba koja postoji. Narucio sam nesto preko interneta i cena posiljke je bila 1200 dinara tacno.
    Kurir je dosao da isporuci paket koji mi je predao i rekao 1200 dinara. Ja sam mu dao 1300 dinara u apoenima od cetiri puta po 200 i jedan apoen od 500.

    Na sta je on je rekao da nema da mi vrati kusur i da mi je preko telefona rekao da nema sitno. Sto naravno nije bila istina. Posto je video da i dalje ocekujem kusur, trgao mi je paket iz ruke i rekao da ne moze da mi ga isporuci. Ja sam samo trazio paket nazad i zatvorio vrata bez kusura i dalje diskusije

    AKS je najgora kurirska sluzba u Srbiji i iskreno se nadam njenom zatvranju i odlasku svih tih ljudi koji za nju rade tamo odakle su dosli.

  6. Ivica каже:

    22aprila 2020 sam poslao paket AKS-om i jos uvek nije stigao na adresu.
    Non stop ih zovem i kažu da je paket u magacinu u Sabcu i da ce me pozvati u toku dana (naravno ne zovu me)
    Zovem ih non stop na njihov broj u centru,vise se i ne javljaju
    Najgora kurirska sluzba,uzas…

  7. Lela Đorđević каже:

    AKS je dno dna…da li ova služba oslikava stanje u zemlji? Pa kako ne postoje represije za ovako lošu službu? Nešto najgore u ovoj kategoriji…ljudi pitaju zašto šaljete ovom službom?
    Uglavnom se žale ljudi koji čekaju isporuke…a njihovi „poslovni“ partneri bi trebali da se zamisli nad ovoliko lošim recenzijama! Ma koje dve zvjezdice…oni su ispod svih kriterijima….ne javljaju se na telefone objavljene na sajtu, odokativno određuju visinu dostave paketa ( poštarina ne je ekvivalent za ekvivakent, naravno u njihovu koris nesrazmerno visoka ) neljubazni, nekulturni…prosto nemam reči da ih opišem …. toliko loše da ne zaslužuju da se nađu uopšte na spisku ostalih dostavnih službi! DNO DNA….🤮🤮🤮

  8. Ivica каже:

    12 5 sam poslao paket do danas nisam primio novac kad pozovem svi brojevi blokirani i centrala i regionalni Ovo je slucaj u bih zivi kriminalci

  9. Milos milic каже:

    Nama su izgubili ne pakete, vec pare.

    Naplatili su pare za nase isporucene palete, i nikada pare nisu uplatili na nas racun.

  10. Vladimir каже:

    Veoma loša saradnja, zapravo nikakva. Jako neorganizovano, iskreno nepreporucujem saradnju sa aksom, ako bas morate da nešto preko njih dobijete OBAVEZNO otvorite paket dok kurir nije otišao!

  11. Igor каже:

    Najgore iskustvo sa aksom..dva dana zakazujem kurira da bi treceg dana morao ja licno po gradu da ga trazim da bih poslao paket.nakon treceg dana ja ga nalazim u gradu u ranim jutarnjim satima i na pitanje zasto ne dolazi da preuzme paket odgovor da ne mogu da stignu,a u vozilu u ranim satima nemaju trecinu paketa od vozila da isporuce,cista laz i prevara.samo dalje od ove kurirske sluzbe samo lazovi i prevaranti od kurirske sluzbe..

  12. Ivan каже:

    Pošiljka poslata 2.6.2020. iz Inđije za Bor. Danas je 10.6.2020. pošiljku još nisam dobio. Na svaki moj poziv sledi čekanje od par minuta i isti odgovor radnika kol centra, citiram “ prosledili smo žalbu, očekujte uskoro poziv“. I tako 5 dana svaki put a niko ne zove i pošiljke nigde. Tako da ako možete “ BEŽITE OD AKS-a“, NNNNAAAAAJJJJ GGGGOOORRRIII !!!!!!!!

  13. Shoesuke каже:

    Narudzbina preko sajta odredjene firme poslata u petak, razumem vikend je -sledeceg utorka primam poziv od kurira koji mi kaze da ce mi sutra posiljka biti isporucena.Naravno da nije. Nakon par dana zvanja korisnickog servisa, i drugog podnosenja molbe operater mi kaze da cu primiti paket u utorak, nakog vikenda , zatim me u ponedeljak zovu kako bi mi javili da sutra cekam posiljku po dogovoru, ja pomislih konacno stize, nakon 8 dana. Medjutim na sajtu za pracenje status posiljke se azurira na „unet povrat“. Posiljka naravno ne stize u utorak i ja ih sutra zovem , dobijam odgovor da je paket vracen posiljaocu zbog „pogresne adrese“ i biva mi receno da ostanem na vezi koja se trenutno prekida. Stvarno ne razumem koliko je tesko izvrsiti isporuku iz istog grada za isti grad i to nakon vise zalazivanja kurira. Ljubazni operateri ali vrlo neefikasna i neorganizovana usluga.

  14. Dalibor каже:

    Najgora moguća kurirska sluzba. Jednostavno dno dna. Neodgobornist i neljubaznist. Gube pošiljke i naravno nemaju informacije o izgubljenoj pošiljci. NAJGORI STE !!!

  15. Dalibor каже:

    Najgora moguća Kurirska sluzba. Neodgivornost i bezobrazluk. Gube pošiljke. Naravno nemaju informacije o izgubljenoj popiljci. Dno dna.

  16. Bibby каже:

    Obični razbojnici samo što nema ko da ih procesuira i kazni.
    Što dalje od AKSa!

    • Snežana каже:

      Pare od otkupa nisam dobila posle nedelju dana. Zvala sam ih da bi mi rekli da su pare kod drugog kurira dospele greskom i da ce mi biti isporucene u toku dana. Proslo je jos dve nedelje para nema. Kada sam ih nazvala rekli su mi da moram licno da dodjem kod sefice. Presla sam peske pola grada po najvecem suncu da bi ona pregledala kutiju sa parama koja joj je na stolu i rekla da nema mog otkupa i da nazovem kurira. To su mi mogli reci i preko telefona. I naravno tog dana dolazi kurir i kaze mi kako navodno nema mog broja na posiljci.
      Sto dalje od ove kurirske sluzbe!

  17. Slobodan каже:

    Najgora sluzba ubedljivo. Vidim iz komentara da su slicni problemi at su neljubaznost, nemarnost, kasno dostavljanje, ne isporucivanje robe. Poslat paket u petak, receno da ce stici u ponedeljak. 6 dana je proslo, paket jos uvek nije isporucen. Iz kolcentra su rekli da ce nas neko kontaktirati i da su ostavili primedbu. Jos uvek nas niko nije kontaktirao. Uzas. Zalosno je sto inspekcija ne reaguje.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *