Podnesite prigovor na rad kurirske službe ONLINE

Nacionalni registar potrošačkih prava pri Ministarstvu trgovine,turizma i telekomunikacija omogućava potrošačima da podnesu prigovor na rad trgovaca i pružaoca usluga jednostavnim popunjavanjem online formulara.

Obrazložite svoj problem i popunite informacije o sebi i kurirskoj službi na sajtu Ministarstva posvećenom potrošačima:

https://zapotrosace.gov.rs/

Pisali smo o izmenama koje nosi Novi Zakon o zaštiti potrošača. Prema novom Zakonu predviđena je procedura rešavanja reklamacija vansudskim poravnanjem.

Više o tome na koji način možete zaštititi svoja prava pročitajte i na sajtu Sektora za zaštitu potrošača
https://zastitapotrosaca.gov.rs/za-potrosace

You may also like...

8 Responses

  1. Mlađan Marković каже:

    Kurirska služba AKS je 21 feb 2020, potpisala vansudsko poravnanje o obeštećenju, i dala rok od 15 dana da mi nadoknadi štetu nastalu prilikom transporta.Do danas to nisu uradili, i prestali su da odgovaraju na moje prigovore.Možda najzanimljivije da ja nikada nisam tražio nadoknadu štete, već samo da mi kažu šta da radim sa paketom koji su isporučili.Ceo slučaj traje već više od tri meseca.

  2. Zivojin каже:

    Vec po drugi put ne uspevamo dostaviti paket humanitarne pomoci samohranoj majci 8-oro decec Verica Markovic u ul Husova 7 na Vozdovcu, 11010 Beograd-48 po kurirskoj sluzbi Postexspres jer njihovi kuriri navodno ne znaju da pronadju tu malu kucu bez broja na pocetku ove male ulice. Broj osiljke je PE112231891RS, PAK 160615.

  3. Zivojin каже:

    Posiljka poslata 02.04.2020. vracena nam je 04.04.2020.od strane Post exspresa, koji nnije izvrsio uslugu dostave o nasem trosku u iznosu od 460 din, drugi pokusaj ucinjen 06.04.2020 u PTT V.Gradiste u 12cas 47 min,i do 07.04.2020.u 16.30h nije izvrseno urucenje posiljke vec stoji status GPC 11200 Beograd, aotprema, a niko od oeratera nije zamao nda nam kaze sta se desava, niti su nas kontaktirali nakon toga.zz

  4. Zivojin каже:

    Posiljka poslata prvi put porodici Markovic na Vozdovcu 02.04.2020. post exspresom, vracena nam je o4.04-2020.na kucnu adresu sa navodnim obrazlozenjem NEPOZNAT PRIMALAC, sto je neistina jer primaoca nisu predhodno ni kontaktirali telefonom u vezi prispeca posiljke, vec su istu nodmah vratili na kucnu adresu, te su nam u drugom pokusaju opet naplatili 460 din za svoje usluge koje ni do 07.04.2020.udo 17h nisu izvrsene.

  5. Dragana Stokic каже:

    Kurirska sluzba D express je definitivno najgora kurirska sluzba! Narucim paket,em ga cekam 6 dana,em mi stigne prasnjavam,pocepane kutije,em roba unutar ostecenih kutija ostecena! Ovo je uzas! I sta ja sada da radim sa tim ostecenim stvarima koje sam platila!? Nikad vise nista ne narucujem ako mi trebaju oni dostaviti..

  6. Bojan каже:

    Neshvatljivo je da služba prilikom isporuke robe ne prima platne kartice. Dodju da isporuče robu i onda moraš da juriš do prvog bankomata da podigneš novac. To je i neprofesionalno i nerazumljivo da u 21.veku služba nema terminal da prima kartice.

  7. Peda каже:

    Dobro ste prosli 17 dana cekanja na uslugu danas za sutra D expressom, uz ko zna koliko poziva, objasnjenja lazi, od kvara kombija do smrtnog slucaja…..KATASTROFA. Mada sam pimetio da se vecina kurirskih sluzbi opredelila za uslugu ,,danas za ko zna kad,,

  8. Predrag каже:

    AKS je naj neodgovornija kurirska sluzba koja postoji u Srbiji i cudi me da do sada neko nije preduzeo nesto protiv iste. Do sada sam imao par reklamacija u vezi lomljenja-ostecenja, pa do neisporuke paketa od strane iste. Ali samo ponasanje vozaca je katastrofalno, neznam kako iste biraju. Ocekujem paket (poslat u petak) koji mi je bukvalno preko potreban (alat od koga mi zavisi zavrsetak posla), Ponedeljak nista….. Utorak ujutru pozivam kol centar gde mi prenose da je posiljka kod kurira i da ce biti isporucena danas. Oko 16.30 posto nema kurira, na jedvite jade pronalazim broj kurira i pozivam gde isto prenosim da sam zvao kol centar i da ocekujem paket. Isti prenosi da nemam ja sta da zovem kol centar vec njega i da paket ne moze isporuciti danas, i krajnje drsko i bezobrazno da ce videti dali ce paket stici isporuciti i sutra. na pitanje kakvo je to ponasanje i dali je mozda on sef, direktor ili vlasnik pa odredjuje kada ce kome biti dostavljen paket i zasto ne postuju i zavaravaju korisnike sa ponudom usluge ,,danas za sutra,,. Isti kaze ,,da ja sam direktor…. Pozivam naon toga ponovo kol centar da prijavim navedeni problem , gde odbijaju da mi daju bilo koji broj da prijavim navedeni problem i prekidaju vezu. proveravam status posiljke- status isporuka se odlaze zbog obima posla. Bruka i sramota

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *