Inspekcija, pravni lek za kurirske službe

Imate problem sa kurirskom službom i ne znate kome da se obratite za pomoć? Ukoliko ste već iscrpeli sve zalihe strpljenja u komunikaciji sa korisničkim servisom kurirske službe vreme je da potražite pomoć inspekcije u rešavanju problema.

U slučaju problema sa uslugama kurirske službe primenjuje se Zakon o poštanskim uslugama. Nadzor nad primenom ovog zakona vrši Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija preko inspektora za poštanske usluge.

U okviru ovog ministarstva nalazi se Sektor za elektronske komunikacije i poštanski saobraćaj u kome je obrazovano Odelјenje za poštanski saobraćaj i nadzor, a u okviru ovog odeljenja Grupa za inspekcijski nadzor.

U Grupi za inspekcijski nadzor obavlјaju se poslovi koji se odnose na upravno-nadzorne poslove; inspekcijski nadzor nad primenom zakona i propisa donetih na osnovu njega i preduzimanje mera za otklanjanje nepravilnosti; podnošenje prijava za pokretanje prekršajnog, krivičnog postupka i postupka u slučaju privrednog prestupa; upravni postupak, analizu i izradu izveštaja o realizaciji usvojenih planova, kao i drugi poslovi iz ove oblasti.

Kontaktirajte nadležnu službu

Kontakte možete pronaći na internet stranici ministarstva,
Telefon inspekcije za poštanski saobraćaj: 011/ 20-20-093
e-mail: telekomunikacije@mtt.gov.rs

Obražložite svoj problem jasno i bez suvišnih informacija i proizvoljnih zaključaka. Predočite činjenice i šta očekujete da ostvarite (npr. isplatu odštete).

Više informacija o vašim potrošačkim pravima potražite na sajtu sektora za zaštitu potrošača zastitapotrosaca.gov.rs

Imajte na umu da besplatnu pravnu pomoć možete tražiti i od društva za zaštitu potrošača u vašem gradu ili preko portala besplatnapravnapomoc.rs

You may also like...

30 Responses

  1. Sasko каже:

    Postovani,
    Primio sam paket preko Bex kurirske sluzbe. Dostava je kostala 230din. ali kurir me je slagao i rekao je da kosta 250dn. Ja sam mu platio i reko sam da mi izda racun i priznanicu da sam primio posiljku i platio 250din za dostavu. On je veoma burno odreagovao rekao je da su mu papiri u kombiju i da nema vreme da se vraca da mi donosi racune, bukvalno je pobegao.

    Pozvao sam BEX sluzbu, rekli su mi da nemogu da dobiju kurira na telefon, siguran sam da mogu ali ne zele da izdaju racune.

    Gde mogu da prijavim ovaj slucaj, kojoj inspekciji?

  2. Jolle каже:

    Paket iz Gigatron firme odnosno narudzbu koju sam primio a rec je o mobilnom telefonu dobio sam tako sto je paket bio neznatno ostecen pa nisam primetio da bi nesto u tom paketu moglo da fali. Nazalost fali mobilni dok su ostale stvari (punjac, uputstvo i kablovi) na svom mestu. Odmah sam interveniso bukvalno dok je vozac bio jos tu ispred zgrade, naravno nije hteo da primi nazad paket. Sada je slucaj trenutno u nekoj proceduri ali ne znam sta ce biti. Nadam se da necu morati da vam se obracam.

  3. Ivan каже:

    Ovde se zale na bex pa na dejli..nevidim sto je aks najgori?!

    • Igor каже:

      AKS je najgori jer vec sedam dana ne mogu da isporuce paket iz Novog Sada do Beograda a kako stvari stoje nece moci i narednih sedam.A ovo nazovi ministarstvo i zena koja tamo radi mora da shvati da su oni ovde zbog nas a ne mi zbog njih i ako treba mora da prica i dva sata dok ne resi problem a ne da prekida uz obrazlozenje da je potrosila dosta njenog vremena slusajuci zalbu.Pa nije to ministarstvo njena privatna firma.Sve u svemu teska gologuzija i u ministarstvu i u ovoj nazovi kuriskoj sluzbi sa imenom AKS.

    • Borko каже:

      Aks je ubedljiivo najgori ! Imao sam i do sad loša iskustva sa njima, ali sad, ovaj poslednji put drže mi paket u Novom Sadu već 12 dana i ne vidim izgled da isporuče paket. Toliko su bezobrazni i aljkavi , da nemam reči ! Moj savet, izbegavajte ih koliko god možete.

  4. Miroslav каже:

    U pitanju je D Expres.Vozac je poludeo jer je isfrustriran vracenih paketa pa se na mene izvikao sto ne kupujem u radnji i slicno…Gde mogu prijaviti kurirskog vozaca?

  5. Valentina каже:

    Moj paket putuje od Smedereva do Zemun vec 3 nedelje. Poslala sam Bex-om.Najpre je bilo odlozeno zbog obima posla(jer posta je strajkovala i mogla sam da razumem kasnjenje od par dana),a zatim je jednostavno nestao. Navodno su ga pronasli nakon 2 nedelje i nalazi se u Beogradu,ali nikako da se dostavi primaocu. Imam utisak da me lazu i da uopste nisu pronasli paket i prolongiraju „dostavu“ ne bi li imali vise vremena da ga pronadju. Kad ih pitam da mi novcano nadoknade paket onda uvek dobije neke semi-pozitivne informacije i ponadam se da je stvar resena. Kome se mogu obratiti? Da li u zakonu postoji neka tacka koja kaze posle koliko vremena od trenutka slanja se paket moze smatrati izgubljenim i sta onda?
    Hvala unapred.

  6. Sasa каже:

    Pre svega pozdrav.pa da se pozalim ako ima vajde ali cini mi se slaba vajda,Jako veliki broj paketa saljem i primam od skoro svih brzih posta i mislio sam da sam sve video i doziveo ali oni su carobnjaci koji te svaki put iznenade a bogami i dobro izbace iz takta.Sta se desilo je sledece i radi se o Bex sluzbi koja je kod mene pobednik a da i zamolim ako neko zba sta da se radi u ovakvoj situaciji.POslata su dva slovima i brojkom 2(dva) paketa(kutije) iz Bg Za Jagodinu s tim da je na jednoj kutiji bila zalepljena knjiga.Nakon upornog zvanja da se preuzme paket od posiljaoca i uspeha nakon nekoliko dana u Jagodinu stize jedna 1Jedna kutija i knjiga kao drugi paket,Znaci madjionicari odlepljuju knjigu na nju lepe nalepnicu prvog paketa i tako isporucuju.Kurir se seca slucaja ali mora da se pregledaju kamere da se uvere jesu li usle dve kutije o zacarani krug lopovluka i prevare nas obicnih gradjana koji bi posteno da rade i zarade.
    Pitanje;Postiji li neko u ovoj drzavi da moze ovim prevarantima da stane u kraj ili kako nam bog da?

  7. Bojana каже:

    Postovani,
    Kurir iz Kurirske sluzbe Aks je naplatio postarinu vise nego sto je trebao bez ikakve potvrde o isporucenoj robi i racuna. O tom slucaju je obavestena kurirska sluzba Aks iz koje je nepoznata osoba ubrzo potom uzvratila poziv i umesto izvinjenja ili povracaja ukradenog novca nepoznat muskarac je urlao preko telefona govoreci da nije u redu sto je prijavljen kurir koji ne daje racun, potvrdi i naplacuje kako mu je volja sto je prosto nedopustivo ponasanje. Molim Vas kome mogu da se obratim?

  8. Ivana каже:

    Poštovani,
    ovim putem želim da Vas obavestim da je potrebno izmeniti kontakt telefon Inspekcije za poštanski saobraćaj pri Ministarstvu trgovine,turizma i telekomunikacija.
    Kontakt telefon:011/ 20-20-092; 011/ 20-20-093.
    U nastavku vam šaljem i link sa sajta da biste proverili – https://mtt.gov.rs/sektori/sektor-za-elektronske-komunikacije-i/

  9. Nikola каже:

    Iz paketa koji smo poslali u Trestenik igubljeni su neki delovi, u Aks-u samo traze bar-kod i to je to, niko ne odgovara na ostale mejlove i pitanja.. Ne znam vise kome da se obratim..

  10. branko каже:

    Preko Kurirske sluzbe D Expres sam primio posilku od 0.8 grama , ali su tu naljepnicu prelepili drugom od 11kilograma , kad sam pitao kurira zasto je to tako , odgovorio je: to je ta kilaza . ako ti se nesvidja zali se . zvao sam centralu i zalio se . samo je ostalo na nekom obecanju o vracanju razlike novca . koje nisam dobio . pa se pitam dali postoji za nji zakon ili misle da su to sitne prevare pa necemo da ih diramo . ali malo po malo nakupise.

  11. Ivana каже:

    Preko kurirske službe Dexpres poslala sam paket detetu u Centar za Policijsku obuku u Kamenici ( pošto je vanredno stanje deca ne mogu da dolaze kuci) u paketu su bile trenerke, šorts i pribor za ličnu higijenu, nešto hrane i blutut za mobilni telefon. Na osnovu mog upita o statusu pošiljke, dobila sam odgovor da je paket izgubljen.
    Navodno,,oni su uporno tražili ali ne mogu da nađu paket ( što sumnjam u tu priču). Nude mi nadokandu štete, u roku od par dana, pisala sam mejl i zapretila da ću ih prjaviti inspekciji.
    Čekam odgovor s njihove strane. Obavestiću vas o daljem ishodu.

  12. Semco каже:

    City express pise na pracnjenu posiljke ako im se ne isplati da ti donesu paket napisu primalac odsutan, ceo dan cekam paket i oni napisu tako ni da pozovu ni nista…

  13. Sasa каже:

    Teške su prevare ovi iz beksa otimaju naplaćuju kako hoće niko im ništa ne može verovatno su povezani sa nekim gore…pa im sve tolerišu sto nije u redu…. meni su umesto 388din naplatili 612 pod izgovorom to ti je uzmi ili ostavi

  14. BOKICA каже:

    Pa ljudi moji oni sve rade kako im odgovara neznam što kukate na njih i ko Vas tera da ih koristite
    Sve žalbe i reklamacije koje im uputite vraćaju kao neosnovane jer su kad bolje razmisliš u pravu
    Mislim da treba prijaviti državu Srbiju medjunarodnom sudu što ne sprovodi potpisane sporazume o pravnoj državi

  15. Lea Zupanec каже:

    Preko Bex Eskpresa čekam paket već dve nedelje. To jest, prvo su ,,obrazložili“ da im je dat pogrešan broj telefona i zato kurir ne može da donese paket, pošaljem dva emaila sa pravim podacima da bi oni paket ne dostavili uz isti izgovor, sad čekam više od nedelju dana da se paket vrati pošiljaocu! KOME više da se žalim? Mail je poslat na ministarstvo sa sve screnshotovima prepiske, niko mi nije odgovorio. Nemam i dalje informacije šta se desilo sa paketom.

  16. Miloš каже:

    Čekam novac od otkupa skoro mesec dana. Aks je u pitanju. Zovem ih svaki dan, pisam sam mejl, niko nista ne odgovara. Ne znam više šta da radim…

    • Megi каже:

      kod njih je rok 7 radnih dana, a kuriri hoce da zaborave – i meni se to desilo. Pisi mail reklamaciji i navedi broj posljke , odmah ce oni kuriria da kontaktiraju . Tako su meni , ili zovi AKS call centar da ti posalju kurira pa im to reci

  17. МИРЈАНА КОВАЧЕВИЋ каже:

    Пакет су вратили пошиљаоцу и рекли да су ме два пута тражили и да ме нису нашли.На мој телефон нису позвали ни једном. У питању је фирма позната у целом граду са чуварима 24 часовним.Бекс служба.

  18. Natasa каже:

    Primila sam paket koji je naplaceno 166din više. U pitanju je City. Nije mi do novca, nego do bezobrazluka. Zvala sam ga ponovo da se vrati jer je došlo do zabune, nije se pojavio. Opet bezobrazluk.
    Sta se radi u tom slučaju kada mi nije dat račun? Njegova reč protiv moje ili…?

  19. Megi каже:

    Meni je BEX izgubio paket , reklamirala sam ga i rekli su mi da je mesec dana rok za resavanje reklamacije . Kada je proslo mesec dana , vise se nisu javili.. i sada se zezam sa inspekcijom..

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *