Inspekcija, pravni lek za kurirske službe

You may also like...

14 Responses

  1. Sasko kaže:

    Postovani,
    Primio sam paket preko Bex kurirske sluzbe. Dostava je kostala 230din. ali kurir me je slagao i rekao je da kosta 250dn. Ja sam mu platio i reko sam da mi izda racun i priznanicu da sam primio posiljku i platio 250din za dostavu. On je veoma burno odreagovao rekao je da su mu papiri u kombiju i da nema vreme da se vraca da mi donosi racune, bukvalno je pobegao.

    Pozvao sam BEX sluzbu, rekli su mi da nemogu da dobiju kurira na telefon, siguran sam da mogu ali ne zele da izdaju racune.

    Gde mogu da prijavim ovaj slucaj, kojoj inspekciji?

  2. Jolle kaže:

    Paket iz Gigatron firme odnosno narudzbu koju sam primio a rec je o mobilnom telefonu dobio sam tako sto je paket bio neznatno ostecen pa nisam primetio da bi nesto u tom paketu moglo da fali. Nazalost fali mobilni dok su ostale stvari (punjac, uputstvo i kablovi) na svom mestu. Odmah sam interveniso bukvalno dok je vozac bio jos tu ispred zgrade, naravno nije hteo da primi nazad paket. Sada je slucaj trenutno u nekoj proceduri ali ne znam sta ce biti. Nadam se da necu morati da vam se obracam.

    • Brza Pošta kaže:

      Poštovani Jolle,
      Podelite sa nama koja je kurirska sluzba u pitanju?

      • Jolle kaže:

        U pitanju je D Expres. Trenutno se moj slucaj razmatra kod njih i ocekujem ovih dana da me kontaktiraju i resimo problem . Zapisnici i sve ostalo postoje, jedino sto ne znam kako cu da razbijem sada taj osecaj sta ce biti sledece jer me neke krupnije narudzbe tek cekaju.

  3. Ivan kaže:

    Ovde se zale na bex pa na dejli..nevidim sto je aks najgori?!

    • Igor kaže:

      AKS je najgori jer vec sedam dana ne mogu da isporuce paket iz Novog Sada do Beograda a kako stvari stoje nece moci i narednih sedam.A ovo nazovi ministarstvo i zena koja tamo radi mora da shvati da su oni ovde zbog nas a ne mi zbog njih i ako treba mora da prica i dva sata dok ne resi problem a ne da prekida uz obrazlozenje da je potrosila dosta njenog vremena slusajuci zalbu.Pa nije to ministarstvo njena privatna firma.Sve u svemu teska gologuzija i u ministarstvu i u ovoj nazovi kuriskoj sluzbi sa imenom AKS.

    • Borko kaže:

      Aks je ubedljiivo najgori ! Imao sam i do sad loša iskustva sa njima, ali sad, ovaj poslednji put drže mi paket u Novom Sadu već 12 dana i ne vidim izgled da isporuče paket. Toliko su bezobrazni i aljkavi , da nemam reči ! Moj savet, izbegavajte ih koliko god možete.

  4. Miroslav kaže:

    U pitanju je D Expres.Vozac je poludeo jer je isfrustriran vracenih paketa pa se na mene izvikao sto ne kupujem u radnji i slicno…Gde mogu prijaviti kurirskog vozaca?

  5. Valentina kaže:

    Moj paket putuje od Smedereva do Zemun vec 3 nedelje. Poslala sam Bex-om.Najpre je bilo odlozeno zbog obima posla(jer posta je strajkovala i mogla sam da razumem kasnjenje od par dana),a zatim je jednostavno nestao. Navodno su ga pronasli nakon 2 nedelje i nalazi se u Beogradu,ali nikako da se dostavi primaocu. Imam utisak da me lazu i da uopste nisu pronasli paket i prolongiraju „dostavu“ ne bi li imali vise vremena da ga pronadju. Kad ih pitam da mi novcano nadoknade paket onda uvek dobije neke semi-pozitivne informacije i ponadam se da je stvar resena. Kome se mogu obratiti? Da li u zakonu postoji neka tacka koja kaze posle koliko vremena od trenutka slanja se paket moze smatrati izgubljenim i sta onda?
    Hvala unapred.

    • Brza Pošta kaže:

      Poštovana Valentina,

      Za pravne savete se možete obratiti udruženju za zaštitu potrošača u Vašem gradu. Evo linka do dokumenta na sajtu Podunavskog upravnog okruga o načinu rešavanja reklamacije za usluge. http://bit.ly/2Q2KJQk

      Molimo Vas da podelite sa nama krajnji ishod reklamacije!

      Svako dobro,
      – Tim BrzaPosta.rs

  6. Sasa kaže:

    Pre svega pozdrav.pa da se pozalim ako ima vajde ali cini mi se slaba vajda,Jako veliki broj paketa saljem i primam od skoro svih brzih posta i mislio sam da sam sve video i doziveo ali oni su carobnjaci koji te svaki put iznenade a bogami i dobro izbace iz takta.Sta se desilo je sledece i radi se o Bex sluzbi koja je kod mene pobednik a da i zamolim ako neko zba sta da se radi u ovakvoj situaciji.POslata su dva slovima i brojkom 2(dva) paketa(kutije) iz Bg Za Jagodinu s tim da je na jednoj kutiji bila zalepljena knjiga.Nakon upornog zvanja da se preuzme paket od posiljaoca i uspeha nakon nekoliko dana u Jagodinu stize jedna 1Jedna kutija i knjiga kao drugi paket,Znaci madjionicari odlepljuju knjigu na nju lepe nalepnicu prvog paketa i tako isporucuju.Kurir se seca slucaja ali mora da se pregledaju kamere da se uvere jesu li usle dve kutije o zacarani krug lopovluka i prevare nas obicnih gradjana koji bi posteno da rade i zarade.
    Pitanje;Postiji li neko u ovoj drzavi da moze ovim prevarantima da stane u kraj ili kako nam bog da?

  7. Bojana kaže:

    Postovani,
    Kurir iz Kurirske sluzbe Aks je naplatio postarinu vise nego sto je trebao bez ikakve potvrde o isporucenoj robi i racuna. O tom slucaju je obavestena kurirska sluzba Aks iz koje je nepoznata osoba ubrzo potom uzvratila poziv i umesto izvinjenja ili povracaja ukradenog novca nepoznat muskarac je urlao preko telefona govoreci da nije u redu sto je prijavljen kurir koji ne daje racun, potvrdi i naplacuje kako mu je volja sto je prosto nedopustivo ponasanje. Molim Vas kome mogu da se obratim?

Ostavite odgovor na boajn Odustani od odgovora

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *