Iskustva sa kurirskim službama

Pozivamo vas da vaše pozitivno ili negativno iskustvo sa kurirskim službama pošaljete na mejl – iskustva@brzaposta.rs

Bilo bi najlepše kad bi ovde mogli da pročitate samo reči hvale za sve naše divne kurirske službe koje nepogrešivo dostavljaju pošiljke na vreme….

Nažalost nije tako. Kurirske službe su često nemarne prema svojim klijentima i korisnicima njihovih usluga. Zato vas pozivamo da podelite vaša iskustva i mišljenje o kurirskim službama.

Ocenite kurirske službe

You may also like...

7 Responses

  1. Chepa каже:

    Aks i Bex su nepopravljivo užasne kurirske službe. Spakujem4 paketa pozovem i kurir se ne pojavi ni posle 3 dana užas. Postexpres je bio tako tako ali su bar dolazili kuriri.

  2. Ivona каже:

    Bex.. Prosto ne znam adekvatnu rec za ovu kurirsku slubu. „najgora“je i suvise blaga rec. Posedujem veliko iskustvo sa raznim kurirskim sluzbama ali nikada nisam imala tako GROZNO iskustvo kao sa Bex-om. Da li da napomenem da mi prva posiljka putuje vec 10 dana do primaoca i da je u putu izgubljena ili da napomenem da su uveli neko novo pravilo gde se ne vrednuje tezina posiljke vec dimenzije ili gabarit pa vas tako recimno posiljka tezine 2,5 kg a srednjih dimenzija kosta ni manje ni vise nego 1000 rsd. U call centru mi je pojasnjeno to novo a nigde napisano pravilo tako da je posiljka u fazi vracanja jer primaoc sa razlogom nije hteo da je preuzme pa ja moram platiti povrat. O prethodnoj posiljci da ne govorim. Ne znaju gde je kako kazu izgubio joj se svaki trag a vrednost posuiljke u iznosu od 20000 rsd takodje cu morati platiti ja . Kratko receno – DNO DNA kurirska sluzba!

  3. Dejan каже:

    Bex tvrdi da mi je 19.800 dinara isplaceno a ja novac nikad nisam dobio, rec je o otkupu. A reklamaciju su mi hladno odbili. Dali je prblem kod njih ili kod njihovog radnika ne znam niti me zanima.

  4. Vesna каже:

    Što se tiče mojih iskustava sa kurirskim službama ubedljivo je najgora City Express! Mnogo robe sam naručivala preko online i na žalost u 80% dostava robe je bila preko ove službe. Najnovije iskustvo je bilo jezivo!!! Dobila sam od pošte poruku da mi je stigla pošiljka, koju su inače oni trebali da dostave, i prilikom preuzimanja oni mi sa robom predaju njihovu reklamaciju i zaključak o robi koja je glasila „paket zvecka“. U paketu su se nalazile lomljive stvari a bile su zapakovane u običnoj kesi obmotane sa crnom izolir trakom! Žena sa šaltera je malo prodrmala kesu i očigledno da se sve u njoj raspalo. U kesi su trebale da budu stvari sledeće sadržine: fenjer, luster, lampioni… . To je bio skandal!. nekoliko dana posle toga naručila sam i eksterni HDD za koga sam dobila tačnu informaciju kada bi trebalo da bude isporučen na vrata 11.1.2021. Čekala sam ih ceo dan! Zvala sam firmu, preko koje sam ga kupila i pokušali su da ih odbrane time što je napadao sneg i da ako tog dana nisu robu dostavili onda će sigurno sutra? Danas je 14.1.2021. roba još nije stigla. Ponovo sam sam kontaktirala radnju a žena ostade u čudu da to još nije prispelo. Rekla sam joj da je bolje za njih da kurusku službu preko koje šalju robu što pre promene jer rejting njihove firme tako opada.
    Čuvajte svoje živce i klonite ih se!!!

  5. Rastko каже:

    Daily express je grozna kurirska služba. Narucio sam paket dostavom danas za sutra, pozvali su me i rekli da nigde nisam napisao da je za to selo gde živim pa će sutra da mi dostave paket. NE PREPORUČUJEM!!!

  6. Rastko каже:

    Po meni su najgore kuriske službe Post express i D-Express. Kod post express-a moram uvek da idem u poštu da preuzmem paket u poštia živim u selu. A kod D-Express-a stavim dostavu danas za sutra i napišem ime i poštanski broj sela oni me pozovu i kažu mi da nisam napisao da je upitanju selo tako da će da ga dostave sutradan.

  7. Andrijana каже:

    Negativno iskustvo sa Post Express-om. Naručena i plaćena im je usluga isporuke danas za sutra do 12h. Odneli su paket na pogrešnu adresu, jer prilikom unosa adrese u sistem su pogrešili naziv ulice, neobraćajući pažnju na podatke o opšitni i poštanskom broju. Nakon uočene greške, odbili su da paket preusmere u toku dana, što je za vrednost pošiljke bilo pogubno, jer su u pitanju bile karte za dogadjaj kasnije u toku istog dana. Nisu želeli da isprave svoju grešku, već su ponavljali da ništa ne može da se uradi i da je nemoguće preneti paket sa jednog kraja grada na drugi od 13h do kraja dana. A u ponudi imaju uslugu isporuke danas za danas. Negativno sam iznenađena njihovim pristupom, jer nemaju nimalo volje da isprave grešku. Greške se dešavaju, ali njih naprosto zabole da li će da unište vašu pošiljku.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *