Iskustvo Korisnika – Bex

Na našu adresu stižu iskustva korisnika sa kurirskim službama i mi ih objavljujemo u celosti. Pozivamo vas da vaše pozitivno ili negativno iskustvo sa kurirskim službama pošaljete na mejl - iskustva@brzaposta.rs 

Bex je iz mog iskustva najgora kurirska sluzba ikada. Svaki drugi put mi paket ode u Mirosaljce kod Arilja, umesto kod Lazarevca i ako im se naglasi da je kod Lazarevca i broj poste 11567. Pa ne moze Arilje biti 11000, vec Beograd. 3 puta su mi tako upropastili iznenadjenje i poklon. Njihovo objasnjenje je da je koleginica eto pogresno „kliknula“ .

Na moje pitanje, kako je koleginica do sada vise od 10 puta pogresno „kliknula“, nemaju odgovor. Nemaju odgovor ni kakva to osoba radi kod njih, koja, kada terminal izbaci dva mesta sa istim imenom, ne stavi prst na celo i zapita se koje je trazeno mesto, vec igra „eci, peci, pec“.

Za jedan paket koji sam narucio uzeli su mi postarinu 1600 dinara, ukupno sam trebao platiti 15600. Kurir je mojoj majci, koja je podigla paket, naplatio 16000, sto se kaze, zaokruzio covek. 7 dana im je trebalo da isprave gresku, nakon bezbroj poziva koje sam uputio. Obrazlozenje, zabrojao se kurir. Imao sam i sa Aksom losih iskustava, ali Bex, najgora kurirska sluzba ikada. 

– Marko M.


71 thoughts on “Iskustvo Korisnika – Bex”

  1. Ne koristite BEX kurirsku sluzbu! Usluga ce vam biti naplacena duplo vise, a posiljka sigurno nece stici u roku. Kasnice nekoliko dana. Necete imati kome da uputite prigovor niti ce iko iz ove sluzbe prihvatiti odgovornost za lose poslovanje odn. za to sto su vas prevarili a da nisu trepnuli.

  2. Sramota je da svaki dan odlazete posiljku zbog obima posla. Uostalom koga je briga za obim posla?! Vase je da dostavite posiljku u navedenom roku. Ne znam ni cemu vam sluze silni kontakti kada se ne moze dobiti ni jedan broj od navednih jer ste konstantno zauzeti. BEZOBRAZLUK!

    1. Najgora kurirska sluzba na svetu, prodavac me je prevario, poslao je nesto sto nisam trazio i Bex nije hteo da izadje u susret i spreci prevaru nego su odgovorili da se zalimo drugim sluzbama! Kad sam par puta slao posiljku cekao sam novac po 5 dana! Uzas, nikad vise sa njima!!!

  3. Posle dva pokusaja,sa oko 4o minuta cekanja,ne znam da li da pritisnem opciju 2 ili 3,na ime o6.o1.2o2o.oko 8h i 3o min.porucio sam uslugu preuzimanja paketa i zbog praznika dobio uverenje da ce isti biti preuzet istog dana,poucen ranijim iskustvom sumljao sam i moje sumlje su se obistinile,NIKO SE NIJE POJAVIO,jutros,o8.o1.kao sto rekoh,u prvom pokusaju od 13min.43sec.udostojili su se javiti i naravno,prebacili su me sa opcije 2 na opciju 3.Pri tom operater sve sto je imao reci je bilo ,,pozovite drugu kurirsku sluzbu“.Drugi poziv trajao je 32min.i 38sec.i nesto ljubaznija operaterka uz izvinjenje samo je proverila narudzbinu i obavestila da ce se kurir pojaviti u roku od 6o do 9omin.Od tada je proslo 8 sati i naravno NEMA NIKOG.LJUDI BEX KURIRSKA SLUZBA JE LEGLO NERADA I BEZOBRAZLUKA izbegavajte ih maksimalno.Ogorceni Milan Pavlovic,selo Markova Crkva

  4. BEX mi je umesto 7.612 din naplatio 7.800. Uložio reklamaciju. Posle nekoliko dana dobijem odgovor da je reklamacija neosnovana, bez ikakvog obrazloženja. Naplata je izvršena na osnovu usmenog potraživanja kurira, bez adresnice. Firma koja dozvoljava ovakva sitna potkradanja od strane kurira isama učestvuje u tom potkradanju. Zato, nikada više BEX.

    1. Vi ste dobro prosli meni su umesto 6982 naplatili 7280 ; i ako sam se zalio primio sam posle 9 dana da mi je zalba odbijena kao neosnovana ; Neodgovorno i neprihvatljivo ponasanje velika sramota za Bex

  5. 7 дана чекам важан пакет. Нон-стоп бројеви „заузети“. Када се по некад и јаве, то стоји у магацину без објашњења. А да, има објашњење: „обим посла, курири сигурно нису стигли“.
    Тај који је слао изабрао њих, иначе ја не бих.

    1. ZAOBIDJITE U ŠIROKOM LUKU!!
      Nemamreči kojim bih opisala ovo.
      Mogu automacki da se zatvore.
      Ovo je ni P od poslovanja.
      Izbegavajte po svaku cenu ovu kurirsku sluzbu.
      Nit vas zovu a pišu tj izmisle kad udjete da pratite pošiljku da su zvali nit ispoštuju vreme, nit se javljaju na telefon,ponovo se ponavljam da nemam reci opisati ovaj nivo NEODGOVORNOSTI, BEZOBRAZLUKA. ZGROŽENA SAM.
      Inace sam osoba koja ne voli da piše negativne komentare i vodim se onim ako nemaš nista lepo da kazeš, ćuti, ali zamislite kad sam na ovo MORALA da prekršim svoj da kažem „moto“. Osećala sam potrebu da moram da kazem da se ne bi vise niko prešao kao ja, izvinjavam se na predugačkom postu. Svako dobro.

    2. Evo mog jucerasnjeg iskustva. Prekjuce popunimo onlajn formular za posiljku. Juce sam ga cekala do 15h,bilo mi je cudno sto se niko nije pojavio,jer znam kako je prosli put izgledalo preuzimanje. S tim da me primalac vec juce pitao da li je poslato. Ne budem lenja, okrenem broj telefona i iz nekog treceg puta se zaposlena javi, uzme podatke i Kaze sledece-kolega koji je trebalo da dodje,otvorio je bolovanje. Zovite nas ujutru oko 9, da potvrdimo da li ce neko uopšte doći! Ja u šoku. Naravno da sam otkazala posiljku. Jer ovde se radi o velikoj neozbiljnosti!

  6. Pretnja batinama od Bex kurira

    Jovana Jelić

    Moje iskustvo je od juče,kada mi je kurir pretio batinama i psovao sve po spisku.
    Bex sam zvala pre 20ak dana za pošiljku i čekala 10 da je preuzmu. Juče me je kurir zvao da je paket vraćen. Centralu nisam mogla da dobijem, pa sam sišla po paket gde me je sačekao neljubazan kurir koji je na moju konstataciju da sam nezadovoljna službom, jer žena koja čeka paketa, nije dobila nikakav poziv na važeći broj,niti joj je neko dolazio, a sedi kući zbog izolacije ceo dan, rekao: „e, nemam pojma o čemu pričaš, budi ljubazna što sam ti učinio uslugu, uzmi ovaj paket“. Na moje pitanje a pare(400din) od poštarine, rekao je: „kakve bre pare,nisam uzeo nikakve pare, nemoj da me zajebavaš“ Kada sam rekla da ću uslikati kamion zbog registracije i da ga prijavim rekao je :“ ajde slikaju pa da te razbijem pička li ti materina“ i još gomila sočnih psovki….Ja sam slučaj prijavila na kol centru, gde je operaterka rekla da će proslediti prijavu i da se tu moja saznanja o daljem toku slučaja završavaju za mene. Tako da ja ne znam kako će slučaj koji je za policiju završiti interno u firmi…..A što se drugog dela priče(manje bitnom) o vraćanju paketa tiče,nakon sati čekanja dobila sam info da je došlo do greške i zabune kojima je paket umestda se prosledite vraćen kao povraćaj……Užas!

  7. IZBEGAVAJTE BEX „BRZU POŠTU“ JER JE U VAŠEM INTERESU,SAČUVAJTE ZDRAVLJE.jA ČEKAM VEĆ NEDELJU DANA DA DODJU I PREUZMU PAKETE.ZVAO SAM PISAO NJIHOVOJ SLUŽBI REKLAMACIJA ALI NE VREDI. SVIH DANA PROLAZI VOZILO MOJOM ULICOM ALI NE SVRAĆAJU. ZOVEM,MOLIM ALI NE VREDI.kAŽU SADA RAZNOSE A KASNIJE ĆE DOĆI DA PREUZMU, POSLOVNI U P…..U M……..U. NA KRAJU ZA VIŠE OD NEDELJU DANA ONI NISU DOŠLI, NITI SU ME ODJAVILI JER SAM BIO VASPITNO-UPUTAN PREMA NJIHOVOJ KOMERCIJALI. NISU ME UDOSTOJILI NI ODGOVORA. EVO SAMO JOŠ JEDNOG PRIMERA KAKO RADI BEX, PA NARODE IZVOLI I JURI ZA NJIHOVOM USLUGOM.

  8. Za izbegavanje! Vec treci put sa njima imam lose iskustvo, zanemarimo sto kasne, ukoliko pokusate da online pratite vasu posiljku pisace da je urucenje pokusano I da ne zelite da primate ili potpisete sto blage veze nema, niti je neko pokusao da mi uruci, niti su me zvali.
    Na telefon vam se nece javiti, putem maila sam im poslala konstruktivnu kritiku na racun neprofesionalnosti. Na isti sam dobila odgovor, ali krajnje nezainteresovan I neosnovan.
    Da ne govorim o tome da je u pitanju sadnica I da ce jedna strana imati stetu.

  9. Meni nije jasno zasto ovi ljudi koji prodaju putem interneta, koriste ovu odvratnu bex sluzbu. Porucim nesto i pitanje da li ce uopste stici. Ni aks nije mnogo bolji. Da ne napominjem cena usluge koliko je skocila.
    Post expres je najbolja kurirska sluzba, i od sada pa na dalje cu zahtevati da mi se salje post expr. Izgubila sam zivce za prokleti bex, nikada mi paket nije stigao u normalnom roku, uvek neka cimanja, zvanja, tumbanja.. Uzas.

  10. Najgora kurirska sluzba jer se niko ne javlja na telefon i kada se jave ostave na cekanju i prekinu,novac koji treba da dostave ceka se po dve nedelje a kad se javi operater posle tri sata upornog zvanja novac je kod kurira.Ovo je drugi put da saradjujem sa njima i nikada vise jer se ponavlja ista situacija.

  11. Pošta je ZAKON. Rekli stiže paket do 12h tako i bilo. A Bex ovaj sto je trebao da dodje po paket jedan dan nije došao. Kada sam ih pozvala ,oni su mi rekli nije stigao i da će doći sledeći dan. Da li mislite da je došao. Sutra malo došao. Kada sam ih posle tri dana uputila rklamaciju. Rekli su mi da moram ponovo da ih zovem da bi došli. Ma luda kuća. Nikad više BEX AKS ista govna.

  12. Bex za svako izbegavanje! Pokusana jedna dostava nakon koje su mi trazili da ja odem po nju. Kada smo zvali za adresu covek nije znao da kaze gde da odemo i nakon pola sata trazenja nisu hteli da nam daju informaciju jer smo stigli u 12:57, a oni rade u 13h, uz vrlo neprijatne komentare. Nakon cega su rekli da je posiljka vracena. Posiljaocu to nije javljeno i nije znao, nego smo ga mi obavestili, nakon cega ih je kontaktirao. Da bi oni na sve rekli da je dostava pokusana dva puta i da je paket izgubljen iz evidencije. Bruka i sramota!

  13. Najgora kurirska služba. Kurirka mi je naplatila duplu dostavu. Prijavil aam naravno nisu reagovali. Srela sam je jedan dan ispred zgrade ukazala joj na to gde je ona pocela nasilno da se ponaša i dere i da mi se unosi u facu. Lopovi obični, džukele.

  14. Zoran Jovanovic

    Danas sam imao dogovor da kurir Bex brze poste dodje tokom dana da preuzme posiljku i dostavi je u drugi deo Beograda. Evo sada je vec 19:30 i niko od njih se nije javljao niti dolazio.
    Zvao sam Call centrar i kazu da vozac nije imao vremana da dodje do mene.
    Pitam kad ce onda doci, a oni kazu tek u ponedeljak! Pitam: pa jel sigurno tad, a oni kazu „Pa mozete pre podne da se javite da proverite“.
    Zar oni stvarno misle da ja nemam pametnija posla nego da ih zivkam svaki dan i molim da prebace jedan paket sa jednog na drugi kraj grada?!
    Kakav neprofesionalizam! Bezite od Bex „brze“ poste!

  15. 48h cekam da dodje Bex da preuzme posiljku
    Posle prve intervencije,kazu nisam kuriru u reonu,dolazi do 16h
    Posle druge intervencije,operaterka prekida vezu
    Paket sam poslao drugom sluzbom,a Bex i dalje cekam, da namazem go.nima prvog koji dodje
    Nikad vise,a nije im prvi put
    Klosari nepismeni

  16. bex 14 PUTA SAM IH ZVAO DA PITAM GDE SE NALAZE DA JA ODEM DA PREUZMEM PAKET I NARAVNO 14 PUTA SE NIKO NEJAVLJA POŠTO IM JE ADRESA U POŽAREVCU ĐURE ĐAKOVIĆA BB, NIGDE TABLE NIGDE NIŠTA NARAVNO KAD SAM IH NAŠAO NEMA FISKALNOG RAČUNA, KAŽU MI TO NEMAMO!?!?! NI NEPRIJATELJU NEBI PREPORUČIO OVAKVU NAZOVI FIRMU. NELJUDI!!!!

  17. Stigla mi je poruka od njih:
    „Posiljka …… nije dostavljena. Nece da primi ili potpise.“
    Naravno niko me nije zvao. Niko nije dosao na adresu. Pozovem kurira. a on se izvice na mene kako me je zvao i kako sam ja navodno rekao da ne ocekujem postu. Vrhunski bezobrazluk i drskost. Nikada nisam preko njih slao nista,ali od sada necu ni da narucujem robu od firmi koje sa njima saradjuju.

  18. Bex kurirska sluzba katastrofa! Nijedan odgovor na mejl nisam dobila, da li je pitanju reklamacija, trebovanje ili bilo kakva informacija o poslovanju. Poskupljenje posiljki, neprimetno, bez obavestenja. Kuriri jedanput odlaze na adresu i odmah vracaju pakete nazad ukoliko ih ne preuzme niko prvog puta iako im je OBAVEZA da dva dana bude isporuka ( centrala mi potvrdila ).
    Svaka cast izuzecima ali unutrasnja struktura uzas.

  19. Neodgovorni, nestrucni, nista ne znaju… NAJGORI!!!! Oni ne znaju, gde je posiljka…da li je krenula uopste. Ne mogu da vam daju najprostiju informaciju. Od petka ne mozete dobiti informaciju do ponedeljka. NE SALJITE NISTA PREKO NJIH

  20. Evo da se nadovežem, tiče se Bexa.
    Stigla mi je torba sa garderobom u Niš, preko bexa. Velika torba sa dosta nove obuće i nove garderobe. Pošiljalac uvek slika torbu pre slanja, torba cela i uredno spalovana. Dobijem totalno pocepanu torbu od bexa, ulepljenu selotejpom, fali više komada garderobe (Nike trenerka, Nike majica, Puma dux…). Pošaljem reklamaciju i naravno ništa , to se sve dešava avgusta 2020.,sada je novembar. Još uvek nema odgovora.

  21. Ubedljivo najgora kurirska služba!!!
    Dva puta su mi dostavljali paket, oba su bila nalik mučenju. Prvi put kurir mi je uzeo novac, a zatim pokazao paket. Šok!!! Nije mi dozvolio da vratim. Drugi put su mi najavili isporuku, potvrdili i sms porukom, čekala sam od 8h fo 18h i ništa. Sledeći dan zovem, operater nezna da mi kaže gde je moj paket. Posle skoro pola sata uzimanja raznih podataka ( samo što me nije pitala i koja sam krvna grupa), kaže da je kod kurira. Kurir zove u 14:10 i pita da izađem ispred zgrade. Revoltiran time što nemogu dolazi u 15:59. U međuvremenu sam ga zvala, kaže radi, a što se više žalim i zovem paket će kasnije doći, a možda ne i danas.
    Neki od mojih omiljenih brendova koriste usluge Bex-a, brze pošte. Nažalost kad vidim i B od Bex-a, više neću naručiti ništa.

  22. Nezanjući o kakvoj se firmi zapravo radi, poslate su mi dve torbe preko njihove službe.Uglavnom je bila obuća u pitanju, ukupno oko 40 pari. Torbe su naravno bile uredno spakovane pre slanja ali ne i po prijemu istih. Sve je u njima bilo prevrnuto i naravno, ukrali su 6 pari patika i nešto garderobe. Očigledno da to nisu uradili samo kuriri jer nije ukradeno samo sa vrha torbe nego i sa dna. Imali su magacioneri dovoljno vremena da izvade , probaju , odaberu i ukradu.
    Reklamacija poslata još 25.novembra ali niko ne odgovara. Niko se ni na telefon ne javlja.
    Lopovska i prevarantska firma. Samo što dalje od njih.

  23. OSTALA SAM I BEZ PAKETA I BEZ NOVCA! Poručila sam paket iz Ikee i od 4 stvari stigla je samo jedna uz objašnjenje kurira da je kolega koji donosi ostatak pošiljke imao udes i da će dostaviti ostatak ujutro, tad sam uredno uplatila celu pošiljku i dostavu, a ostatak sutradan naravno nije došao. Zvala sam Bex službu i rekli su da je sve u magacinu i da pozovem ujutru u pola 8 da bi stavili na dostavu. U pola 8 sam pozvala i devojka je rekla da je obavestila kolege i da će taj dan doći isporuka. To se nije desilo, zvala sam ponovo istog dana, rekla je da vidi da je i dalje u magacinu i da ipak pozovem ponovo sledećeg jutra. Sutradan je rekla kako nema nikakvih paketa i da jedino mogu da pozovem broj za žalbe. Uzeli su mi novac, nisu dostavili stvari i potrošila sam tri dana čekajući u stanu njihovu dostavu. Dakle, kuriri sebi uzmu novac ili vaše poručene stvari, ne verujte ovim lažovima koliko god uverljivi bili !!!

  24. Juče telefonski zakazao pošiljku u pola devet ujutru, čekao čitav dan (koga još briga za korisnika i njegovo utrošeno vreme), da bih pred kraj radnog vremena saznao, nakon što sam ih pozvao i pitao o čemu se radi i što ne dolaze, dobio prvo informaciju da moja pošiljka uopšte nije upisana u sistem, a nakon toga da ipak jeste, ali da piše da sam odustao?! Gospođici s druge strane žice rekao sam samo da sad sigurno jesam odustao. Drugi put mi neće ni šliku viđet! Otišao jutros do pošte (u delu sam grada gde se paketi preko 10 kg predaju), malo se izmučio, ali niko me neće zaj..avati za sostvene pare.

  25. Firma koja jako lose posluje ,na moje insistiranje da stupim u kontakt sa sefom niko mi se nije javio ,prebacivanje odgornostisti na druge ,samo ne na zaposlene.Na zalbu oko dostave receno mi je da se nadaju da sledeci put nece tako biti.Vozac je pregovarao samnom da dodjem na adresu gde njemu odgovara ,posto je dosao na zakazanu adresu sa najavom evo me za minut sto je skroz neprofesionalno.Razocarenje u svakom smislu.Paket koji je trrbao da stigne bio mi je hitno potreban pa sam potrosila 800 din za taksi da bi dosla na adresu koju mi je vozac rekao ne zeleci da dodje na moju adresu.No comment.Kao sto se zna dobar glas se daleko cuje gori jos dalje.Tako da ce dobiti sta su trazili. A sto se mene tice vise nikada necu nista naruciti da mi ova firma dostavi.

  26. Jutros sam narucila preuzimanje posiljke od Bex kurirske sluzbe, i receno mi je da ce doci kurir do 16h. U 16h18min sam pozvala da saznam zasto kasne,i receno mi je da je kurir otisao kuci (odjavio se)?!?! Nemam komentara na takvu neprofesionalnost i nepouzdanost osim da su prevaranti. Dodatno,jedna cena je na sajtu,drugu (vecu) su mi rekli telefonom.

    Odmah sam pozvala Brzu postu Srbije,kurir je dosao za sat-dva (rade do 19),i obecano mi je da ce posiljka stici do 12h sutra. Pri tome,cena je 25%manja od Bex-ove cene.

    Tako da,Bex nikada vise,sram ih bilo za ponasanje.

  27. Bex= Prevaranti
    Na paket od tezine do 5 kg.i otkupnine od 1000 dinara,naplacena pistarina 134%,tacnije 1340 dinara.
    Smatram da je ovo veliki lopovluk i kradja,zbog manjka posla otimaju od ljudi koji se eto izlete da preko njih kupe ponesto.
    Ne preporucujem ih nikome za saradnju.

  28. Aleksandar Gubaš

    Pošiljku koju sam očekivao u naselju Mirijevo u Beogradu, BEX-ov kurir je odneo u selo Mirijevo kod Požarevca, iako je u adresi bio tačno naveden poštanski broj 11160. Kurir mi se nonšalantno obraćao kao da smo zajedno ovce pasli i piškili u pesak, iako bih po glasu rekao da može sin da mi bude, i obećao je da će preusmeriti pošiljku za Beograd. Sutradan sam dobio SMS da je pošiljka predviđena za povrat pošiljaocu u Bečej i odmah sam intervenisao kod službe za reklamacije, gde sam dobio obećanje da će je istog dana preusmeriti za Beograd i da će mi stići sledećeg dana. To se nije desilo, a dan posle sledećeg dana video sam na njihovom sajtu da je zapravo vraćeno pošiljaocu, koji je morao da plati poštarinu. Kad sam opet kontaktirao službu za reklamacije, rečeno mi je da pošiljka jeste bila preadresirana za Beograd, ali da im piše da se nisam javio. To jeste tačno, zaista se nisam javio, ali zato što me niko nije ni zvao!

  29. Nista novo becu reci.UZAS ZA IZBEGAVANJE.PREVARANTI I LAZOVI.POLOMILI U TRANSPORTU A ONDA BEZ BILO KAKVE ODGOVORNE OSOBE KOJA BI POTPISALA ODGOVOR ZAKLJUCILI DA TREBA ODBITI OSNOVAN PRIGIVOR.
    MOLIM SVE PITENCIJALNE POSILJAOCE DA OVE NEPROFESIONALNE,BAHATE I PRIMITIVNE OSOBE IZBRGAVAJU. VISE NE PRIHVATAM NIKAKVU DOSTAVU OVOM NAZIVI SLUZBOM ZA DOSTAVU

  30. BEX kurirska služba nikako ne obaveštava o pristizanju pošiljke, korisnik nema nikakve podatke o broju pošilke, jedino pošalju SMS poruku kada se pošiljka vraća pošiljaocu zbog nepreuzimanja! Užasno! Takođe, nekultura i bezobrazluk operatera prilikom informisanja o pošiljci u ulici Kneza Višeslava u Beogradu je u krajnim granicama!

  31. Ubedljivo najgora kurirska služba, u buduće kad mi kažu da se paket šalje preko njih neću ni poručivati.
    Na poziv gde sam rekla da sam na poslu i zamolila kurira da se popne do stana jer ne znam ko je gore i da li može da siđe, odgovor bio neću ni ja da se penjem gore pa smo jedan jedan, i to drsko. Nova detelinara je u pitanju, Novi Sad.

  32. Katastrofa!!!
    Poslala sam 2 parfema za Novi Sad, naravno dobro ih upakovala, napomenula da je roba lomljiva na sta mi je kurir odgovorio – ma koga to briga to se u magacinu šutira. Bila sam u šoku, ali kao mozda se šali.
    Parfemi uopste nisu dosli do adrese u Novom Sadu, stigla mi je poruka kako mi se vracaju.
    Dobila sam ih nazad smrskane.
    Jedan parfem polomljen, ceo iscureo, kutije zgnjecene natopljene obe, s tim sto drugi parfem nije polomljen, ali nema nista ni od njega. Ono je sramota kakvu su mi robu vratili. Vrednost tog paketa je 12.400 din. Zvala sam reklamacije, oni su me saslusali i rekli da ce me kontaktirati.
    Trazila sam da odem licno da im donesem i pokazem kakav su mi paket vratili, ona je rekla KONTAKTIRACEMO VAS!
    Doslovno se zaposleni u Bex-u izivljavaju nad paketima i poslom koji rade!
    Sramota!

  33. Nikako ne preporucujem Bex kurirsku sluzbu.Zaobilazite u sirokom luku.Drsko i bezobrazno osoblje.Od prilike da bi docekali posiljku niste u mogucnosti otici na posao minimum dva dana!!!! Pozove me kurir u 14 h da mi kaze da mi donosi posiljku .S obzirom na to da sam na poslu do 20 h .(a do tada sam sedela i cekala paket uredno u kuci)Dogovorimo se da ostavi u Paket shopu u Mirijevu.odem ujutru u 10 h pre posla narednog dana.Zatvoreno!!!Da bi mi sledeceg dana javili da posiljka nije u Paket shopu i da ako hocu da uzmem idem na Pancevacki most.Ne znam za sta placam dostavu .od prilike uzmem slobodan dan da bi otisla po paket.Ovo je katastrofa .

  34. Ubedljivo najgori.
    Ja poslao male dečije patike, i poštarina je bila 380 dinara. Kad je stiglo do primalaca poštarina je ispala 950 dinara. On to naravno nije hteo da plati i meni se vratio paket. Žalio sam se i kažu da je došlo do promene tarife paketa. Meni su umanjili tarifu na 350 dinara da bih podigao paket. Na pisanu reklamaciju mi nisu odgovorili.
    Nikad više neću koristiti njihove usluge

  35. Nemanja Rajacic

    Aks je najgori, ali beks im je jako blizu. Jako sam nezadovoljan. Na pitanje da li ce kurir doci u toku dana dobijam potvrdni odgovor. Kurir se ne pojavljuje. Sutradan ujutru opet zovem kazu tehnicki problemi, kurir vam danas dolazi. Nema ga ni danas a odgovor je morao je ranije da se razduzi. Strasno. Nikad vise. Neozbiljno do bola.

  36. Reklamirao sam proizvod.Kurir je poslat na adresu.Pre dolaska mi se BESNO najavio da će doći i da ga čekam ispred dvorišta.Posle je počeo da se bez ikakvog razloga dere zašto proizvod nije u njihovoj BEX kesi i da mora biti upakovan samo u njihovu kesu.Besno mi je dao kesu,krenuo sam da je uzmem gde sam rekao orkud mi BEX kesa kada prvi put šaljem nešto gde je odjurio i posle sam ga samo video gde se okrenuo i nastavio dalje.

    Strašno!!!!

    Inače poručio sam proizvod sa sajta Kuda u kupovinu koji je stigao slomljen.Užas.

  37. Ovo je najgora moguca brza posta koja postoji. Kasne konsatantno, naplacuju duplo, ne daju tacne informacije.
    Imala sam 5 posiljki preko njih i svih 5 je bilo sa problemima. PROMASAJ KAO FIRMA I ORGANIZACIJA.

    1. Ovako, paket mi je poslat u utorak (21.02.), kada su me zvali u sredu paket je otišao na Bulevar Mihajla Pupina, umesto u Zemun Polje kako je i naglašeno. Kurir mi je rekao da će mi dostaviti sledećeg dana, dakle, u cetvrtak. Naravno, ni tada mi nije stiglo kada sam zvala call centar dva puta gde su mi obe call operaterke rekle da je OPET Bulevar, pa da su kolegi rekle da je Zemun Polje i da on ima mnogo pakete te da neće stići da mi dostavi i da je problem sto je pošiljalac stavio adresu Bulevar (znajući da nije, a imam i dokaz)! Kada sam po preporuci call operatera danas u 9h pozvala opet mi je rekla da je pošiljalac naglasio Bukevar i da ja nisam platila poštarinu, te joj nije jasno čemu drama. Znaci „BRZOM POSTOM“ sam paket poslat od utorka primila u petak!!! Sramota za jednu službu!

  38. Jako neljubazna služba, sa nekulturnim i neprofesionalnim radnicima (barem u Poslovnici u Gandijevoj 148 a). Ubuduće kada budem nešto poručio da mi se dostavi, insistiraću isključivo da ne bude preko ove kurirske službe. Za izbegavanje!!!!!

  39. Bex je najgora kurirska sluzba. Donose izlomljene pakete,vidno ostecene pri transportu. Prvo sam ih zvala 20 puta da se napise reklamacija a zatim je reklamacija odbijena na osnovu 3 napisane reci nepismenog radnika iste sluzbe. Slala sam i fotografije i obrazlagala sta se desilo i odbijena je reklamacija bez mogucnosti za zalbu. Uzas! Uzas! Uzas!!!!

  40. Najgora kurirska služba, prekoračuju sve rokove, kada ih kontaktiram garantuju da će dostava biti tok dana ili narednog, a onda dostave naravno ne bude, kada pitam zašto isporuke nema odgovor je uvek da su imali tehničkih problema, da je kurir morao ranije da se razduži i tome slično, još uvek čekam pošiljku i nemam predstavu u kom roku će biti dostavljena.

  41. Najgora kurirska služba, prekoračuju sve rokove, kada ih kontaktiram garantuju da će dostava biti tok dana ili narednog, a onda dostave naravno ne bude, kada pitam zašto isporuke nema odgovor je uvek da su imali tehničkih problema, da je kurir morao ranije da se razduži i tome slično, još uvek čekam pošiljku i nemam predstavu u kom roku će biti dostavljena.

Оставите коментар

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *