Iskustvo Korisnika – Bex

Na našu adresu stižu iskustva korisnika sa kurirskim službama i mi ih objavljujemo u celosti. Pozivamo vas da vaše pozitivno ili negativno iskustvo sa kurirskim službama pošaljete na mejl - iskustva@brzaposta.rs 

Bex je iz mog iskustva najgora kurirska sluzba ikada. Svaki drugi put mi paket ode u Mirosaljce kod Arilja, umesto kod Lazarevca i ako im se naglasi da je kod Lazarevca i broj poste 11567. Pa ne moze Arilje biti 11000, vec Beograd. 3 puta su mi tako upropastili iznenadjenje i poklon. Njihovo objasnjenje je da je koleginica eto pogresno „kliknula“ .

Na moje pitanje, kako je koleginica do sada vise od 10 puta pogresno „kliknula“, nemaju odgovor. Nemaju odgovor ni kakva to osoba radi kod njih, koja, kada terminal izbaci dva mesta sa istim imenom, ne stavi prst na celo i zapita se koje je trazeno mesto, vec igra „eci, peci, pec“.

Za jedan paket koji sam narucio uzeli su mi postarinu 1600 dinara, ukupno sam trebao platiti 15600. Kurir je mojoj majci, koja je podigla paket, naplatio 16000, sto se kaze, zaokruzio covek. 7 dana im je trebalo da isprave gresku, nakon bezbroj poziva koje sam uputio. Obrazlozenje, zabrojao se kurir. Imao sam i sa Aksom losih iskustava, ali Bex, najgora kurirska sluzba ikada. 

– Marko M.


You may also like...

22 Responses

  1. Mila каже:

    Ne koristite BEX kurirsku sluzbu! Usluga ce vam biti naplacena duplo vise, a posiljka sigurno nece stici u roku. Kasnice nekoliko dana. Necete imati kome da uputite prigovor niti ce iko iz ove sluzbe prihvatiti odgovornost za lose poslovanje odn. za to sto su vas prevarili a da nisu trepnuli.

  2. Andjela M. каже:

    Sramota je da svaki dan odlazete posiljku zbog obima posla. Uostalom koga je briga za obim posla?! Vase je da dostavite posiljku u navedenom roku. Ne znam ni cemu vam sluze silni kontakti kada se ne moze dobiti ni jedan broj od navednih jer ste konstantno zauzeti. BEZOBRAZLUK!

  3. Milan каже:

    Posle dva pokusaja,sa oko 4o minuta cekanja,ne znam da li da pritisnem opciju 2 ili 3,na ime o6.o1.2o2o.oko 8h i 3o min.porucio sam uslugu preuzimanja paketa i zbog praznika dobio uverenje da ce isti biti preuzet istog dana,poucen ranijim iskustvom sumljao sam i moje sumlje su se obistinile,NIKO SE NIJE POJAVIO,jutros,o8.o1.kao sto rekoh,u prvom pokusaju od 13min.43sec.udostojili su se javiti i naravno,prebacili su me sa opcije 2 na opciju 3.Pri tom operater sve sto je imao reci je bilo ,,pozovite drugu kurirsku sluzbu“.Drugi poziv trajao je 32min.i 38sec.i nesto ljubaznija operaterka uz izvinjenje samo je proverila narudzbinu i obavestila da ce se kurir pojaviti u roku od 6o do 9omin.Od tada je proslo 8 sati i naravno NEMA NIKOG.LJUDI BEX KURIRSKA SLUZBA JE LEGLO NERADA I BEZOBRAZLUKA izbegavajte ih maksimalno.Ogorceni Milan Pavlovic,selo Markova Crkva

  4. Dragan каже:

    Najgora kurirska služba!Neodgovorni i neažurni!

  5. Zlatan каже:

    BEX mi je umesto 7.612 din naplatio 7.800. Uložio reklamaciju. Posle nekoliko dana dobijem odgovor da je reklamacija neosnovana, bez ikakvog obrazloženja. Naplata je izvršena na osnovu usmenog potraživanja kurira, bez adresnice. Firma koja dozvoljava ovakva sitna potkradanja od strane kurira isama učestvuje u tom potkradanju. Zato, nikada više BEX.

  6. Aleksandar каже:

    7 дана чекам важан пакет. Нон-стоп бројеви „заузети“. Када се по некад и јаве, то стоји у магацину без објашњења. А да, има објашњење: „обим посла, курири сигурно нису стигли“.
    Тај који је слао изабрао њих, иначе ја не бих.

  7. Suzana каже:

    Na poziv primljeni podaci juce ujutru,napomena paket za bebu i vakum hranica..Receno do 16h dolaze da preuzmu posiljku.Nakon 30h niti dolazak niti javljanje,sramota!

  8. Jovana Jelić каже:

    Pretnja batinama od Bex kurira

    Jovana Jelić

    Moje iskustvo je od juče,kada mi je kurir pretio batinama i psovao sve po spisku.
    Bex sam zvala pre 20ak dana za pošiljku i čekala 10 da je preuzmu. Juče me je kurir zvao da je paket vraćen. Centralu nisam mogla da dobijem, pa sam sišla po paket gde me je sačekao neljubazan kurir koji je na moju konstataciju da sam nezadovoljna službom, jer žena koja čeka paketa, nije dobila nikakav poziv na važeći broj,niti joj je neko dolazio, a sedi kući zbog izolacije ceo dan, rekao: „e, nemam pojma o čemu pričaš, budi ljubazna što sam ti učinio uslugu, uzmi ovaj paket“. Na moje pitanje a pare(400din) od poštarine, rekao je: „kakve bre pare,nisam uzeo nikakve pare, nemoj da me zajebavaš“ Kada sam rekla da ću uslikati kamion zbog registracije i da ga prijavim rekao je :“ ajde slikaju pa da te razbijem pička li ti materina“ i još gomila sočnih psovki….Ja sam slučaj prijavila na kol centru, gde je operaterka rekla da će proslediti prijavu i da se tu moja saznanja o daljem toku slučaja završavaju za mene. Tako da ja ne znam kako će slučaj koji je za policiju završiti interno u firmi…..A što se drugog dela priče(manje bitnom) o vraćanju paketa tiče,nakon sati čekanja dobila sam info da je došlo do greške i zabune kojima je paket umestda se prosledite vraćen kao povraćaj……Užas!

  9. IZBEGAVAJTE BEX „BRZU POŠTU“ JER JE U VAŠEM INTERESU,SAČUVAJTE ZDRAVLJE.jA ČEKAM VEĆ NEDELJU DANA DA DODJU I PREUZMU PAKETE.ZVAO SAM PISAO NJIHOVOJ SLUŽBI REKLAMACIJA ALI NE VREDI. SVIH DANA PROLAZI VOZILO MOJOM ULICOM ALI NE SVRAĆAJU. ZOVEM,MOLIM ALI NE VREDI.kAŽU SADA RAZNOSE A KASNIJE ĆE DOĆI DA PREUZMU, POSLOVNI U P…..U M……..U. NA KRAJU ZA VIŠE OD NEDELJU DANA ONI NISU DOŠLI, NITI SU ME ODJAVILI JER SAM BIO VASPITNO-UPUTAN PREMA NJIHOVOJ KOMERCIJALI. NISU ME UDOSTOJILI NI ODGOVORA. EVO SAMO JOŠ JEDNOG PRIMERA KAKO RADI BEX, PA NARODE IZVOLI I JURI ZA NJIHOVOM USLUGOM.

  10. Dejan Bondjerovic каже:

    Nikad gora kurirska sluzba.Sada sam nesto narucio preko njih i nikad vise a i nesto da posaljem.SRAMOTA

  11. Maja каже:

    Za izbegavanje! Vec treci put sa njima imam lose iskustvo, zanemarimo sto kasne, ukoliko pokusate da online pratite vasu posiljku pisace da je urucenje pokusano I da ne zelite da primate ili potpisete sto blage veze nema, niti je neko pokusao da mi uruci, niti su me zvali.
    Na telefon vam se nece javiti, putem maila sam im poslala konstruktivnu kritiku na racun neprofesionalnosti. Na isti sam dobila odgovor, ali krajnje nezainteresovan I neosnovan.
    Da ne govorim o tome da je u pitanju sadnica I da ce jedna strana imati stetu.

  12. Marija каже:

    Meni nije jasno zasto ovi ljudi koji prodaju putem interneta, koriste ovu odvratnu bex sluzbu. Porucim nesto i pitanje da li ce uopste stici. Ni aks nije mnogo bolji. Da ne napominjem cena usluge koliko je skocila.
    Post expres je najbolja kurirska sluzba, i od sada pa na dalje cu zahtevati da mi se salje post expr. Izgubila sam zivce za prokleti bex, nikada mi paket nije stigao u normalnom roku, uvek neka cimanja, zvanja, tumbanja.. Uzas.

  13. Sandra каже:

    Najgora kurirska sluzba jer se niko ne javlja na telefon i kada se jave ostave na cekanju i prekinu,novac koji treba da dostave ceka se po dve nedelje a kad se javi operater posle tri sata upornog zvanja novac je kod kurira.Ovo je drugi put da saradjujem sa njima i nikada vise jer se ponavlja ista situacija.

  14. goran каже:

    izbegavati
    izbegavati
    izbegavati
    automati ukljuceni danima na reklambacijama ne javljaju se ni da slazu nesto paketa nema 7 dana

  15. nesa nesa каже:

    nikada vise bex, sitni lopovi

  16. Snežana каже:

    Pošta je ZAKON. Rekli stiže paket do 12h tako i bilo. A Bex ovaj sto je trebao da dodje po paket jedan dan nije došao. Kada sam ih pozvala ,oni su mi rekli nije stigao i da će doći sledeći dan. Da li mislite da je došao. Sutra malo došao. Kada sam ih posle tri dana uputila rklamaciju. Rekli su mi da moram ponovo da ih zovem da bi došli. Ma luda kuća. Nikad više BEX AKS ista govna.

  17. Tihomir каже:

    Poslao sam Beksom biciklu
    . Slomili su je. Nije ni stigla na adresu i na kraju mi traze da platim 1600 din za slomljenu biciklu da bih je preuzeo.. Dok sam ziv cu da ih blatim.

  18. Nena каже:

    Bex za svako izbegavanje! Pokusana jedna dostava nakon koje su mi trazili da ja odem po nju. Kada smo zvali za adresu covek nije znao da kaze gde da odemo i nakon pola sata trazenja nisu hteli da nam daju informaciju jer smo stigli u 12:57, a oni rade u 13h, uz vrlo neprijatne komentare. Nakon cega su rekli da je posiljka vracena. Posiljaocu to nije javljeno i nije znao, nego smo ga mi obavestili, nakon cega ih je kontaktirao. Da bi oni na sve rekli da je dostava pokusana dva puta i da je paket izgubljen iz evidencije. Bruka i sramota!

  19. Mici каже:

    Najgora kurirska služba. Kurirka mi je naplatila duplu dostavu. Prijavil aam naravno nisu reagovali. Srela sam je jedan dan ispred zgrade ukazala joj na to gde je ona pocela nasilno da se ponaša i dere i da mi se unosi u facu. Lopovi obični, džukele.

  20. Zoran Jovanovic каже:

    Danas sam imao dogovor da kurir Bex brze poste dodje tokom dana da preuzme posiljku i dostavi je u drugi deo Beograda. Evo sada je vec 19:30 i niko od njih se nije javljao niti dolazio.
    Zvao sam Call centrar i kazu da vozac nije imao vremana da dodje do mene.
    Pitam kad ce onda doci, a oni kazu tek u ponedeljak! Pitam: pa jel sigurno tad, a oni kazu „Pa mozete pre podne da se javite da proverite“.
    Zar oni stvarno misle da ja nemam pametnija posla nego da ih zivkam svaki dan i molim da prebace jedan paket sa jednog na drugi kraj grada?!
    Kakav neprofesionalizam! Bezite od Bex „brze“ poste!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *